2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

SOCIJALNE KOMPETENCIJE U
SAVREMENOM RADNOM OKRUŽENJU

INTERAKTIVNI SEMINAR + RADIONICE

SOCIJALNE KOMPETENCIJE KAO KLJUČNI FAKTOR ZA EFIKASNO RJEŠAVANJE INTERPERSONALNIH PROBLEMA U SAVREMENOM RADNOM OKRUŽENJU

UTICAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ I PRIMJENU
INTERPERSONALNIH VJEŠTINA U SVAKODNEVNOM RADU

EMPATIJA I KOGNITIVNA FLEKSIBILNOST
KREATIVNI ALATI ZA RJEŠAVANJE KONFLIKATA

SAMOSVIJEST I PERCEPCIJA GLAVNI ELEMENTI
ZA RAZVOJ PRODUKTIVNE INTERPERSONALNE DINAMIKE

lokacija

Baška Voda

29. – 31.05.2024.

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih socijalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Analizirati kako tehnologija mijenja način socijalne komunikacije među kolegama i klijentima
  • Razumjeti uticaj digitalne komunikacije na interpersonalne vještine
  • Upoznavanje sa tehnološkim alatima koji mogu olakšati ili otežati svakodnevno poslovanje
  • Definisanje tehnoloških rješenja koja mogu poboljšati timsku saradnju i efikasnost
  • Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u međuljudskim odnosima
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj interpersonalnih vještina
  • Razumjeti koncept empatije u rješavanju konfliktnih situacija
  • Ispitati kako kognitivna fleksibilnost može potaknuti kreativno rješavanje problema
  • Usvajanje metoda za bolje razumijevanje suprostavljenih stavova
  • Odabir “prave reakcije“ – snalaženja u zahtjevnim situacijama
  • Inovativne tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
  • Analizirati kako percepcija drugih ljudi utiče na naša uvjerenja
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz unapređenje socijalnih vještina zaposlenika, podstiče se izgradnja pozitivnih međuljudskih odnosa što dalje doprinosi poboljšanju organizacijske kulture i povećanju produktivnosti u radu. Ove vještine omogućavaju efikasnije vođenje poslovnih zadataka, lakše snalaženje u izazovnim situacijama te izgradnju kvalitetnih profesionalnih odnosa sa kolegama i poslovnim partnerima. Kroz ovakav vid edukacije, organizacije će osigurati razvoj neophodnih vještina kod zaposlenika, što će rezultirati unapređenjem radne atmosfere i motivacije.

Osim toga, važno je istaknuti da zanemareno mentalno zdravlje može imati značajan uticaj na produktivnost radne snage. Podaci istraživanja ukazuju da čak 20% radne populacije pati od problema vezanih uz mentalno zdravlje.

Fokus ovog seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, kroz primjere iz prakse,  radionice i praktične vježbe, sa ciljem usvajanja naprednih socijalnih vještina i metoda primjene istih u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena razvijanju samosvijesti, empatije, samokontrole i ličnog razvoja, kako bi učesnici stekli uvid u vlastitu emocionalnu inteligenciju te razvili strategije za efikasno upravljanje emocijama na svom radnom mjestu.

sadrzaj

SADRŽAJ

UTICAJ TEHNOLOGIJE NA INTERPERSONALNE VJEŠTINE

Uticaj tehnologije na međuljudske odnose, saradnju i timski rad

Strategije za rješavanje problema putem digitalnih kanala

Kako koristiti tehnologiju za unapređenje komunikacije i saradnje?

Vještine za upravljanje sa uvjerenjima, predrasudama i različitostima

Uloga percepcije i uticaj pozitivne / negativne povratne informacije

EMPATIJA I KOGNITIVNA FLEKSIBILNOST – KREATIVNI ALATI

Ključni elementi empatije i njezina uloga u konfliktnim situacijama

Prilagođavanje različitim perspektivama i promjena percepcije

Umjetnost dijaloga – osnovni alat u međuljudskim odnosima

Razvoj vještina za upravljanje emocijama u konfliktnim situacijama

Kreativne strategije za rješavanje konflikata – novi obrasci ponašanja

ELEMENTI INTERPERSONALNE DINAMIKE – SAMOSVIJEST I PERCEPCIJA

Percepcija – uticaj subjektivnog doživljaja na interpersonalne odnose

Samosvijest i važnost prepoznavanja vlastitih snaga i slabosti

Uvjerenja – skriveni obrasci i fenomeni u socijalnim vještinama

Uticaj na percepciju drugih kroz aktivno slušanje, empatiju i emocije

Emocionalna inteligencija – samokontrola, motivacija i svjesnost

predavac_m

PREDAVAČ

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 250 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

agenda

RASPORED RADA

p_u

29.05.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

30.05.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

31.05.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijenti

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i vježbe i radionice.

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da naučene tehnike primjenjuju u praksi.

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga i demonstracija.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 17.05.2024.:

1 učesnik

390,00 KM / 199,40 EUR

2 i više učesnika

350,00 KM / 178,95 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 17.05.2024. cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM / 219,85 EUR

207,07 EUR = 242,27 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

GRAND HOTEL SLAVIA

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

99,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

79,00 €

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

1,33 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar, WI-FI i doručak uključeni u cijenu.

Parking kod hotela Horizont

1 vozilo za 24 h = 12,00 €

Parking prema raspoloživosti.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 24.05.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

22.05.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju