OBLAST - TEME
Edukacije mogu biti organizovane tematski u zavisnosti od Vaših potreba ili mogu biti unaprijed određene. Ono što je karakteristično za naše edukacije, bez obzira na oblast ili temu jeste zajednički interaktivni rad između učesnika i voditelja prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje.
OBLAST - TEME
Edukacije mogu biti organizovane tematski u zavisnosti od Vaših potreba ili mogu biti unaprijed određene. Ono što je karakteristično za naše edukacije, bez obzira na oblast ili temu jeste zajednički interaktivni rad između učesnika i voditelja prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje.
Oblasti i teme se mogu birati po nivoima:
Nivo za početnike
- Potreba da se novi zaposlenik osposobi za obavljanje poslova na određenoj poziciji
- Zaposlenik treba da pređe sa jedne pozicije na drugu unutar iste organizacije
Aktuelne potrebe organizacije
- Organizacija se nalazi u određenom procesu (projekat, postupak javnih nabavki, izmjene i dopune Zakona ili Pravilnika iz određene oblasti, periodični finansijski izvještaj, rješavanje konflikata unutar organizacija i sl.)
- Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu i rješavanje problema
- Osvježenje postojećeg znanja iz određene oblasti
Napredni nivo
- Unapređenje kvaliteta usluga i poslovanja cijele organizacije ili samo jednog područija
- Razvoj i usvajanje savremenog znanja iz određene oblasti
- Implementacija i primjena novih sistema poslovanja
- Povezivanje iskusnih zaposlenika sa drugim zaposlenicima iz drugih organizacija radi razmjene iskustava iz određene oblasti ili rješavanja kompleksnih problema
OBLASTI I TEME EDUKACIJA
Organizujemo eksterne i interne edukacije iz sljedećih oblasti
POSLOVNA / ORGANIZACIJSKA PSIHOLOGIJA
Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
Unapređenje kvaliteta u realizaciji radnih zadataka
Profesionalna uloga, razvoj i poslovna svijest
Kreativno rješavanje problema – novi obrasci ponašanja i rada
Emocionalna inteligencija u poslu
Percepcija, donošenje odluka i proaktivnost
Uticaj na sebe – Linija osjetljivosti i lična kontrola
Upravljanje konfliktima i stresom na idividualnom i organizacijskom nivou
Sindrom profesionalnog izgaranja (burnout)
Mentalno zdravlje na radnom mjestu
KLJUČNE KOMPETENCIJE / POSLOVNE VJEŠTINE 21. STOLJEĆA
Savremena poslovna komunikacija
Upravljanje vremenom i zadacima na poslu
Timski rad / voditelj tima / član tima
Kreativno i kritičko razmišljanje
Rješavanje konflikta i emocionalna inteligencija
Organizacijske sposobnosti
Kognitivna fleksibilnost i Kvocijent prilagođavanja “AQ – adaptability quotient”
Savremene metode i tehnike u radu sa strankama / klijentima / poslovnim saradnicima
Kultura ophođenja, etika i poslovni bonton
Vještine uspješnog poslovnog pregovaranja i savremene vještine prodaje
POSLOVNA / ORGANIZACIJSKA PSIHOLOGIJA
KLJUČNE KOMPETENCIJE / POSLOVNE VJEŠTINE 21. STOLJEĆA
Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
Unapređenje kvaliteta u realizaciji radnih zadataka
Profesionalna uloga, razvoj i poslovna svijest
Kreativno rješavanje problema – novi obrasci ponašanja i rada
Emocionalna inteligencija u poslu
Percepcija, donošenje odluka i proaktivnost
Uticaj na sebe – Linija osjetljivosti i lična kontrola
Upravljanje konfliktima i stresom na idividualnom i organizacijskom nivou
Sindrom profesionalnog izgaranja (burnout)
Mentalno zdravlje na radnom mjestu
Savremena poslovna komunikacija
Upravljanje vremenom i zadacima na poslu
Timski rad / voditelj tima / član tima
Kreativno i kritičko razmišljanje
Rješavanje konflikta i emocionalna inteligencija
Organizacijske sposobnosti
Kognitivna fleksibilnost i Kvocijent prilagođavanja “AQ – adaptability quotient”
Savremene metode i tehnike u radu sa strankama / klijentima / poslovnim saradnicima
Kultura ophođenja, etika i poslovni bonton
Vještine uspješnog poslovnog pregovaranja i savremene vještine prodaje
SAVREMENE LIDERSKE I MENADŽERSKE VJEŠTINE
Ključne vještine rukovođenja u današnjem vremenu
Organizacija timskog rada u kriznim situacijama
Sistemsko razmišljanje i perspektiva – skup alata za rješavanje problema
Psihološke tehnike usmjerene na rješavanje problema
Uticaj na druge – uspješna realizacija zadataka
Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
Važnost dijeljenja informacija i konstruktivno vođenje sastanaka
Prepoznavanje i prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu u timu
Samopouzdanje i proaktivnost u rješavanju problema
Menadžerski stres
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE I JAVNI NASTUP
TV trening – uspješan nastup pred kamerama
Odnosi s javnošću i medijima
Vještine uspješnog prezentiranja
Press konferencija
Efektno plasiranje ključnih poruka
SAVREMENE LIDERSKE I MENADŽERSKE VJEŠTINE
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE I JAVNI NASTUP
Ključne vještine rukovođenja u današnjem vremenu
Organizacija timskog rada u kriznim situacijama
Sistemsko razmišljanje i perspektiva – skup alata za rješavanje problema
Psihološke tehnike usmjerene na rješavanje problema
Uticaj na druge – uspješna realizacija zadataka
Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
Važnost dijeljenja informacija i konstruktivno vođenje sastanaka
Prepoznavanje i prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu u timu
Samopouzdanje i proaktivnost u rješavanju problema
Menadžerski stres
TV trening – uspješan nastup pred kamerama
Odnosi s javnošću i medijima
Vještine uspješnog prezentiranja
Press konferencija
Efektno plasiranje ključnih poruka
TRENING TRENERA
Psihologija učenja
Ciklus treninga i ciklus učenja
Uloga, odgovornosti i kompetencije uspješnog trenera
Faze treninga
Dizajniranje treninga
Principi učenja odraslih
Stilovi učenja
Poučavanje prikladno za različite stilove učenja
Ključne prezentacijske vještine
Praktično izvođenje treninga
TRENING TRENERA
Psihologija učenja
Ciklus treninga i ciklus učenja
Uloga, odgovornosti i kompetencije uspješnog trenera
Faze treninga
Dizajniranje treninga
Principi učenja odraslih
Stilovi učenja
Poučavanje prikladno za različite stilove učenja
Ključne prezentacijske vještine
Praktično izvođenje treninga
JAVNE NABAVKE U BiH
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama (ZIDZJN)
Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama
Dijagram toka, istraživanje tržišta i planiranje nabavke
Priprema tenderske dokumentacije
Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
Priprema ponude, pregled i ocjena ponuda
E-aukcija
Realizacija ugovora
Stavovi zvaničnih institucija – praksa URŽ/KRŽ, AJN, SUD BiH
Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman, e-nabavke, aktuelni stavovi institucija)
ZELENE JAVNE NABAVKE
Zelene javne nabavke u Evropskoj uniji i regionu
Pojam i definicija zelenih javnih nabavki
Praksa zelenih javnih nabavki u regionu
Primjena zelenih javnih nabavki u Bosni I Hercegovini
Strateški, zakonodavni i institucionalni okvir zelenih javnih nabavki u BiH
Mogućnost primjene zelenih javnih nabavki prema postojećem zakonodavstvu
Primjena kriterijuma zelenih javnih nabavki
Primjena oznaka i certifikata
Troškovi životnog ciklusa kao kriterijum za dodjelu ugovora
Nabavka ekološki prihvatljive računarske opreme
JAVNE NABAVKE U BiH
ZELENE JAVNE NABAVKE
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama (ZIDZJN)
Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama
Dijagram toka, istraživanje tržišta i planiranje nabavke
Priprema tenderske dokumentacije
Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
Priprema ponude, pregled i ocjena ponuda
E-aukcija
Realizacija ugovora
Stavovi zvaničnih institucija – praksa URŽ/KRŽ, AJN, SUD BiH
Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman, e-nabavke, aktuelni stavovi institucija)
Zelene javne nabavke u Evropskoj uniji i regionu
Pojam i definicija zelenih javnih nabavki
Praksa zelenih javnih nabavki u regionu
Primjena zelenih javnih nabavki u Bosni I Hercegovini
Strateški, zakonodavni i institucionalni okvir zelenih javnih nabavki u BiH
Mogućnost primjene zelenih javnih nabavki prema postojećem zakonodavstvu
Primjena kriterijuma zelenih javnih nabavki
Primjena oznaka i certifikata
Troškovi životnog ciklusa kao kriterijum za dodjelu ugovora
Nabavka ekološki prihvatljive računarske opreme
SISTEMI NABAVKI U SVIJETU
Nabavke radova, roba i usluga u projektima finansiranim preko međunarodnih finansijskih institucija (IFIs): Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke (EIB), Svjetske banke (WB)
Direktive EU o javnim nabavkama
Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
Politike i pravila nabavki EBRD-a, EIB-a i WB-a
Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
Procjena troškova i izrada plana nabavki
Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
Nabavka konsultantskih usluga
Nabavka radova i roba
Osnovni principi nabavki radova i roba
Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
Procjena troškova i izrada plana nabavki
Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
Nabavka konsultantskih usluga
Nabavka radova i roba
Osnovni principi nabavki radova i roba
SISTEMI NABAVKI U SVIJETU
Nabavke radova, roba i usluga u projektima finansiranim preko međunarodnih finansijskih institucija (IFIs): Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke (EIB) i Svjetske banke (WB)
Direktive EU o javnim nabavkama
Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
Politike i pravila nabavki EBRD-a, EIB-a i WB-a
Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
Procjena troškova i izrada plana nabavki
Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
Nabavka konsultantskih usluga
Nabavka radova i roba
Osnovni principi nabavki radova i roba
Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
Procjena troškova i izrada plana nabavki
Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
Nabavka konsultantskih usluga
Nabavka radova i roba
Osnovni principi nabavki radova i roba
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE - UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA
Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko – arhivskih poslova
Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
Arhivska knjiga i akti upravnog postupka
Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
Lista kategorija registraturne građe i uništavanje registraturne građe
Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
e-Pisarnica i e-Arhiva
Elektronski potpis – primjena u skladu sa propisima
Vrste i načini zaštite tajni / postupanje sa tajnim aktima
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA
Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko – arhivskih poslova
Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
Arhivska knjiga i akti upravnog postupka
Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
Lista kategorija registraturne građe i uništavanje registraturne građe
Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
e-Pisarnica i e-Arhiva
Elektronski potpis – primjena u skladu sa propisima
Vrste i načini zaštite tajni / postupanje sa tajnim aktima
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
Godišnje izvještavanje o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
Uputstva za izradu i popis poslovnih procesa
Mape poslovnih procesa
Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
Registar rizika
Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu
Interna kontrola i njene komponente
Blagajničko poslovanje – elektronska blagajna
Bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
Prihodi i primanja – planiranje, prikupljanje, praćenje i evidencija
Rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
Službena putovanja – evidencija i kontrola naloga
Finansijsko izvještavanje, računovodstvene knjige, planiranje i izrada budžeta
Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH
Zakon o registru finansijskih izvještaja
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
Godišnje izvještavanje o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
Uputstva za izradu i popis poslovnih procesa
Mape poslovnih procesa
Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
Registar rizika
Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu
Interna kontrola i njene komponente
Blagajničko poslovanje – elektronska blagajna
Bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
Prihodi i primanja – planiranje, prikupljanje, praćenje i evidencija
Rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
Službena putovanja – evidencija i kontrola naloga
Finansijsko izvještavanje, računovodstvene knjige, planiranje i izrada budžeta
Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH
Zakon o registru finansijskih izvještaja
PRAVO I SPOROVI
Upravni postupak – Vrste, načela, nadležnosti, stranke i rokovi u upravnom postupku
Prvostepeni postupak, donošenje rješenja, konačnost i pravosnažnost rješenja
Novine u upravnom postupku
Upravni postupci u zemljama regije
Pravila upravnog postupka u europskom pravu
Pojam i predmet upravnog spora
Disciplinski postupak
Pristup informacijama
Pravo konkurencije
PRAVO I SPOROVI
Upravni postupak – Vrste, načela, nadležnosti, stranke i rokovi u upravnom postupku
Prvostepeni postupak, donošenje rješenja, konačnost i pravosnažnost rješenja
Novine u upravnom postupku
Upravni postupci u zemljama regije
Pravila upravnog postupka u europskom pravu
Pojam i predmet upravnog spora
Disciplinski postupak
Pristup informacijama
Pravo konkurencije
Organizujemo interne i eksterne edukacije iz oblasti:
POSLOVNA / ORGANIZACIJSKA PSIHOLOGIJA
KLJUČNE KOMPETENCIJE 21. STOLJEĆA
ORGANIZACIJA KOJA UČI: OSNOVNA KONCEPCIJA MODERNOG POSLOVANJA
SAVREMENE LIDERSKE I MENADŽERSKE VJEŠTINE
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
SAVREMENO UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)
PISARNICA – FINANSIJE
SAVREMENO KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE U PRAKSI
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA – FUK
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
UPRAVLJANJE POSLOVNIM PROCESIMA I RIZICIMA U ORGANIZACIJI
JAVNE NABAVKE U BIH (ZIDZJN)
ZELENE JAVNE NABAVKE
NABAVKE RADOVA, ROBA I USLUGA U PROJEKTIMA FINANSIRANIM PREKO MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA (IFIs):
Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD)
Evropske investicijske banke (EIB)
Svjetske banke (WB)
UPRAVNI POSTUPAK / UPRAVNI SPOR
SUDSKA ZAŠTITA / PRAVNA ZAŠTITA
PRISTUP INFORMACIJAMA I ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
JAVNI NASTUP
TRENING TRENERA
i mnoge druge…
NAČIN RADA
NAČIN RADA
KVENTUM edukacije su visoko interaktivne i dizajnirane prema zakonitostima učenja odraslih
Jedinstveni pristup edukaciji – drugačiji od tradicionalnog
Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni, grupni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučaja, demonstracija
Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada
Prilagođavanje potrebama učesnika i stavljanje akcenta na konstruktivno rješavanje problematike sa kojom se susreću tokom procesa rada
Prioritet nam predstavlja da odmah nakon treninga učesnici budu sposobni i motivisani da naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu
Edukacije se izvode prema utvrđenom rasporedu rada
INTERNE EDUKACIJE
“IN-HOUSE“ TRENING I OBUKE
Svaka organizacija nailazi na probleme koji su karakteristični za njihovo poslovanje, strukturu i zaposlene. Shodno tome organizujemo interne edukacije koje su namijenjene grupama zaposlenih iz iste organizacije sa ciljem rješavanja specifičnih problema, ispunjavanja zahtjeva njihovog poslovanja i usavršavanje postojećeg znanja. Prilikom organizovanja pristupamo ispitivanju potreba organizacije i uzimamo u obzir strateške ciljeve, kao i specifične razvojne ciljeve samih učesnika, na osnovu kojih prilagođavamo edukaciju prema zahtjevima organizacije i učesnika.
INTERNE EDUKACIJE
“IN-HOUSE“ TRENING I OBUKE
Svaka organizacija nailazi na probleme koji su karakteristični za njihovo poslovanje, strukturu i zaposlene. Shodno tome organizujemo interne edukacije koje su namijenjene grupama zaposlenih iz iste organizacije sa ciljem rješavanja specifičnih problema, ispunjavanja zahtjeva njihovog poslovanja i usavršavanje postojećeg znanja. Prilikom organizovanja pristupamo ispitivanju potreba organizacije i uzimamo u obzir strateške ciljeve, kao i specifične razvojne ciljeve samih učesnika, na osnovu kojih prilagođavamo edukaciju prema zahtjevima organizacije i učesnika.
PREDNOSTI INTERNIH EDUKACIJA
- Izbor oblasti, tema i ciljeva prema vašim specifičnim potrebama
- Odabir načina rada, mjesta i datuma održavanja po vašim željama
- Razvijanje strategija za unapređenje poslovanja i praktično rješavanje problema
- Prilagođavanje vremena održavanja i trajanja prema vašim potrebama
- Manji troškovi kotizacije po učesniku
- Ušteda na dodatnim troškovima kao što su troškovi prevoza, smještaja i dnevnica
- Prilagođavanje potrebama grupe i pojedinca
PREDNOSTI INTERNIH EDUKACIJA
- Izbor oblasti, tema i ciljeva prema vašim specifičnim potrebama
- Odabir načina rada, mjesta i datuma održavanja po vašim željama
- Razvijanje strategija za unapređenje poslovanja i praktično rješavanje problema
- Prilagođavanje vremena održavanja i trajanja prema vašim potrebama
- Manji troškovi kotizacije po učesniku
- Ušteda na dodatnim troškovima kao što su troškovi prevoza, smještaja i dnevnica
- Prilagođavanje potrebama grupe i pojedinca
NAČIN RADA
- Rad u manjim ili većim grupama
- Prilagođavanje edukacije prema učesnicima i njihovom iskustvu i radnom profilu
- Zajednička diskusija i iznošenje problematike sa kojom se učesnici susreću
- Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz interaktivnost i razmjenu iskustava
- Jasne i zanimljive prezentacije, intenzivne radionice i vježbe za svakog učesnika
- Dodatna pomoć zaposlenicima nakon interne edukacije putem e-savjetovanja (follow-up)
NAČIN RADA
- Rad u manjim ili većim grupama
- Prilagođavanje edukacije prema učesnicima i njihovom iskustvu i radnom profilu
- Zajednička diskusija i iznošenje problematike sa kojom se učesnici susreću
- Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz interaktivnost i razmjenu iskustava
- Jasne i zanimljive prezentacije, intenzivne radionice i vježbe za svakog učesnika
- Dodatna pomoć zaposlenicima nakon interne edukacije putem e-savjetovanja (follow-up)
Nakon realizovane interne edukacije dostavljamo
- Izvještaj sa zaključcima, preporukama i prijedlozima
- Nastavni materijal sa dodatnom dokumentacijom
- Rezultate evaluacije (utisci učesnika)
- Audio-vizuelni snimci interne edukacije
Mjesto održavanja
- U prostorijama naručioca usluga ukoliko može osigurati adekvatnu salu
- KVENTUM sala za edukacije – Sarajevo
- Ili po dogovoru (država, grad i hotel)
KOUČING
U okviru “in-house“ treninga i obuka, nudimo i uslugu KOUČINGA za jednog do pet zaposlenika sa mogućnošću odabira trajanja navedene usluge od mjesec do godinu dana. Koristimo najsavremenije metode za individualni, timski ili grupni koučing, sa ciljem efektivnog i efikasnog unapređenja vještina i znanja kod zaposlenika radi postizanja dugoročnih radnih ciljeva.
KOUČING
U okviru “in-house“ treninga i obuka, nudimo i uslugu KOUČINGA za jednog do pet zaposlenika sa mogućnošću odabira trajanja navedene usluge od mjesec do godinu dana. Koristimo najsavremenije metode za individualni, timski ili grupni koučing, sa ciljem efektivnog i efikasnog unapređenja vještina i znanja kod zaposlenika radi postizanja dugoročnih radnih ciljeva.
INDIVIDUALNI KOUČING
Vodeći strukturisan razgovor sa koučem, klijent sam dolazi do rješenja problema pred kojim se nalazi. Namjenjen je svima koji žele da dostignu svoj poslovni i lični maksimum u odnosu na određeni poslovni cilj ili da razviju neku novu poslovnu vještinu.
U svom radu koristimo Kognitivno bihejvioralni koučing. Naša praksa je da koučing ciljeve dogovaramo zajedno sa nadređenim i/ili sa HR-om. S obzirom da imamo dugogodišnje iskustvo u oblasti poslovne psihologije i koučinga u dogovoru sa klijentom nekada se koristi i kombinacija koučinga i mentoringa.
Grupni koučing
Za razliku od individualnog koučinga gdje kouč radi samo sa jednom osobom na njenim ličnim izazovima, ciljevima i razvojnim potrebama, na grupnom koučingu se takođe radi na ličnim ciljevima, s tim što se to radi u grupi osoba koje imaju slične teme i potrebe. Svi učesnici imaju korist od toga što čuju razmišljanja drugih i što jedni drugima asistiraju i pružaju podršku.
Grupni koučing
Za razliku od individualnog koučinga gdje kouč radi samo sa jednom osobom na njenim ličnim izazovima, ciljevima i razvojnim potrebama, na grupnom koučingu se takođe radi na ličnim ciljevima, s tim što se to radi u grupi osoba koje imaju slične teme i potrebe. Svi učesnici imaju korist od toga što čuju razmišljanja drugih i što jedni drugima asistiraju i pružaju podršku.
TIMSKI KOUČING
U timskom koučingu, cijeli tim jedne organizacije ili kompanije se posmatra kao cjelina. Učesnici prorađuju njihove zajedničke ciljeve i izazove. Suština timskog koučinga je da se tim toliko osamostali i postane funkcionalan da kroz buduće izazovne situacije prolazi kao da je pored njih kouč. Na ovakvim radionicama, često se ide prema vizualizaciji zajedničkog cilja, sagledavanju potrebnih koraka za ostvarenje te vizije, a svi učesnici se osnažuju da budu što posvećeniji dogovorenim koracima. Za razliku od grupnog koučinga gdje je optimalni broj učesnika 3 do 6, kod timskog koučinga se nekad dešava da tim čini veliki broj članova. U tom slučaju se preporučuje da osnovni metod rada bude strukturisana, otvorena konverzacija u grupama. To podrazumjeva da se određena pitanja i teme smještaju na nekoliko “tačaka“ u prostoru za rad, a da učesnici imaju mogućnost da kruže diskutujući i zaključujući stvari koje su im od značaja na određenim poljima.
Cilj koji kouč postavlja u procesu koučinga u poslovnom okruženju je da se identifikuju i razumiju prepreke i osmisle strategije i akcije u cilju eliminacije tih prepreka, kako bi se unaprijedio proces poslovanja od pojedinca do organizacije.
TEAM BUILDING
IZGRADNJA TIMA
Istraživanja su pokazala da su najvažniji faktori izgradnje uspješnog tima stvaranje zajedničkog identiteta, osjećaja pripadnosti i društvene podrške.
Naglasak team buildinga može biti stavljen na profesionalnu edukaciju, razmjenu podataka ili zabavu i opuštanje, čime se unapređuje povezivanje članova na ličnom planu.
TEAM BUILDING
IZGRADNJA TIMA
Istraživanja su pokazala da su najvažniji faktori izgradnje uspješnog tima stvaranje zajedničkog identiteta, osjećaja pripadnosti i društvene podrške.
Naglasak team buildinga može biti stavljen na profesionalnu edukaciju, razmjenu podataka ili zabavu i opuštanje, čime se unapređuje povezivanje članova na ličnom planu.
Razlozi za team building između ostalog uključuju:
- Unapređenje komunikacije
- Motivaciju radnog tima
- Upoznavanje ljudi unutar organizacije
- Usklađivanje stavova i mišljenja zaposlenika
- Učenje tima tehnikama i strategijama upravljanja
- Razvoj timske produktivnosti
- Pomaganje učesnicima da više nauče o sebi, odnosno o svojim jačim stranama i slabostima
- Primjena uspješne saradnje među članovima tima, a sve u cilju kako bi radno okruženje bilo bolje