INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
INTEGRITET I LIDERSTVO POD PRITISKOM SVAKODNEVNE PRAKSE:
OČUVANJE PRINCIPA I POVJERENJA
IZMEĐU ZAKONA I REALNIH KRIZA
Odgovorno, transparentno i profesionalno poslovanje
Zaštita profesionalne reputacije u uslovima pritiska i nesigurnosti
Rješenja za dosljednost i povjerenje kad pravila nisu jasna
Praktične strategije za etičko odlučivanje u izazovnim situacijama
UVOD U TEME
U poslovnoj svakodnevnici BiH, integritet i liderstvo nerijetko se nalaze na udaru između zakona, internih pravila i stvarnih kriza. Pravi izazov nije samo poznavati proceduru, već ostati dosljedan principima i sačuvati povjerenje kada praksa odstupa od onoga što piše u propisima. Ovaj seminar donosi konkretne odgovore na pitanje kako očuvati profesionalnu čestitost i ugled u realnim izazovima svakodnevnog poslovanja.
Kroz autentične primjere iz bh. prakse i praktične alate, učesnici uče kako donositi etičke odluke, štititi reputaciju i ostati prepoznat kao lider, čak i pod stalnim pritiskom i u situacijama kada pravila nisu jasna, a očekivanja okoline opterećuju odgovornost.
CILJNA GRUPA UČESNIKA
Ovaj seminar namijenjen je svim zaposlenima koji učestvuju u upravljanju organizacijama ili utiču na oblikovanje organizacijske kulture i poslovnih procesa. Posebno je pogodan za rukovodioce i menadžere u javnom i privatnom sektoru, stručno osoblje javne uprave i civilnog društva, kao i za sve koji su odgovorni za usklađenost, poslovnu etiku, reviziju, kontrolu, inspekciju ili upravljanje resursima. Takođe izuzetno koristan za one koji se bave prevencijom korupcije i unapređenjem integriteta u praksi. Učesnici će steći praktična znanja, provjerene alate i vještine koje mogu odmah primijeniti za jačanje ličnog i organizacijskog integriteta.
KLJUČNI CILJEVI
- Osvijestiti značaj integriteta kao temelja kredibilnog poslovanja
- Razumjeti uzroke i posljedice nepropisnog ponašanja i razviti pristupe njihovoj prevenciji
- Unaprijediti sistemski i strateški pristup izgradnji integriteta i suzbijanju korupcije
- Jačati liderske kompetencije u funkciji stvaranja etične organizacijske kulture
- Promovisati vrijednosti profesionalnosti, transparentnosti i odgovornosti u radu
- Obezbijediti sveobuhvatan okvir za implementaciju integriteta u svim organizacijama
PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA
Učesnici ovog seminara steći će znanja i vještine kako da, kao lideri, menadžeri ili članovi tima, sistemski jačaju lični i organizacijski integritet, prepoznaju rizična ponašanja i razvijaju efikasne mehanizme prevencije. Seminar omogućava izgradnju kulture etike i povjerenja, unapređenje komunikacije, odgovornosti i operativnih sposobnosti, te doprinosi dugoročnoj reputaciji i stabilnosti organizacije.
Integritet nije stav već svakodnevna praksa u malim izborima!
Osim toga, seminar podstiče razvoj kritičkog razmišljanja i strateškog odlučivanja u kompleksnim i etički izazovnim situacijama. Poseban akcenat stavljen je na praktične aspekte primjene stečenih znanja u svakodnevnim poslovnim procesima i donošenju odluka u skladu sa najvišim profesionalnim standardima. Koristi seminara vidljive su bez obzira na to da li organizacija već ima razvijen sistem integriteta ili tek započinje sa njegovom implementacijom.
Liderstvo pod pritiskom otkriva istinsku snagu karaktera!
TEMATSKE CJELINE
INTEGRITET I LIDERSTVO
POD PRITISKOM SVAKODNEVNE PRAKSE
Značaj integriteta u bh. poslovnom okruženju,
univerzalni principi i granice lične odgovornosti
Integritet između zakona i realnosti:
odnosi između pravila, dobre vladavine i svakodnevice
Sinergija i kompleksnost odnosa liderstva i integriteta
Univerzalni značaj liderstva i integriteta
SISTEMSKI PRISTUP JAČANJU
INTEGRITETA I PREVENCIJI NEPRAVILNOSTI
Norme, standardi i procedure u funkciji očuvanja principa
Pokazatelji i mjere posvećenosti integritetu u organizaciji
Rizici, posljedice i praktični primjeri nepropisnog ponašanja i korupcije
Etika, integritet i usklađenost naspram svakodnevnih kompromisa
Ključni procesi i strateško planiranje za jačanje otpornosti na pritiske
LIDERSTVO I OČUVANJE
POVJERENJA U REALNIM KRIZAMA
Razvoj i nivoi liderstva pod pritiskom
Uloga svih zaposlenih u jačanju i promociji integriteta
Kodeks ponašanja i lični primjer lidera u svakodnevnim izazovima
Liderstvo u formiranju etičke organizacijske kulture
Etičko rezonovanje i integritet
Integracija etike i integriteta u vođenje i proces donošenja odluka
Značaj individualnih osobina ličnosti za etičko donošenje odluka
Upravljanje ljudima i procesima u uslovima nesigurnosti i krize
Transparentnost u krizi gradi povjerenje jače od svake strategije!
Odgovornost je most između zakona i povjerenja ljudi!
VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ
Enes Husejnović
brigadni general (penz.)
Predavač je vrhunski ekspert iz oblasti integriteta, liderstva i poslovne etike, sa bogatim iskustvom stečenim kroz formalne edukacije u BiH, Sjedinjenim Američkim Državama, Turskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. Tokom više od 30 godina karijere, obavljao je najodgovornije funkcije u Ministarstvu odbrane BiH, uključujući poziciju Generalnog inspektora i vojnog predstavnika BiH pri NATO-u u Briselu. Kao međunarodno priznati trener i savjetnik, redovno je angažovan od strane NATO, OSCE i UN na programima poslovne etike, izgradnje integriteta i prevencije korupcije, kako u BiH, tako i u brojnim zemljama Evrope i svijeta. Dugogodišnji je predavač na seminarima posvećenim poslovnoj etici, dobroj vladavini i strateškom liderstvu, prepoznat po praktičnom pristupu i međunarodnim referencama.
PRISTUP I METODE RADA
Kombinacija stručnih predavanja, facilitiranog dijaloga i praktičnih radionica
Aktivna uključenost učesnika kroz interaktivan pristup i otvorenu razmjenu iskustava
Sistematski i strateški pristup jačanju integriteta i liderstva na stvarnim primjerima iz prakse
Rad u manjim grupama kroz studije slučaja i simulacije poslovnih situacija
Praktične vježbe za razvoj kritičkog razmišljanja i etičkog odlučivanja, uz naglasak na održivost i dugoročne rezultate
VREMENSKI PLAN RADA
08.10.2025.
SRIJEDA
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
09.10.2025.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
10.10.2025.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
24.09.2025.
1 učesnik
397,00 KM / 202,98 EUR
2 i više učesnika
367,00 KM / 187,64 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 24.09.2025. cijena kotizacije iznosi:
447,00 KM / 228,54 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a!
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta
Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)
Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, testovi i preporuke
Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada
Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija
Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju
Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije
Digitalno, moderno, održivo
U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.
Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.
Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.
NAČINI PRIJAVE
email adrese
faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se
ONLINE REGISTRACIJA
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
63,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
53,00 €
Boravišna taksa po osobi/danu
1,35 €
Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, fitnes i parking uključeni u cijenu
PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA
Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.
Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:
Potvrdu prijave na edukaciju
1. Predračun za kotizaciju
2. Predračun za smještaj
Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:
03.10.2025.
NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ
Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.
Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.
U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!
Ograničen broj učesnika!
Prijave traju do:
01.10.2025.
Podijeli članak