Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.

INTEGRITET I LIDERSTVO U PRAKSI:
OČUVANJE PRINCIPA I POVJERENJA

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

INTEGRITET I LIDERSTVO POD PRITISKOM SVAKODNEVNE PRAKSE:

OČUVANJE PRINCIPA I POVJERENJA
IZMEĐU ZAKONA I REALNIH KRIZA

Odgovorno, transparentno i profesionalno poslovanje

Zaštita profesionalne reputacije u uslovima pritiska i nesigurnosti

Rješenja za dosljednost i povjerenje kad pravila nisu jasna

Praktične strategije za etičko odlučivanje u izazovnim situacijama

datum-vrijeme

08. – 10.10.2025.

Zlatibor

oko_1

UVOD U TEME

U poslovnoj svakodnevnici BiH, integritet i liderstvo nerijetko se nalaze na udaru između zakona, internih pravila i stvarnih kriza. Pravi izazov nije samo poznavati proceduru, već ostati dosljedan principima i sačuvati povjerenje kada praksa odstupa od onoga što piše u propisima. Ovaj seminar donosi konkretne odgovore na pitanje kako očuvati profesionalnu čestitost i ugled u realnim izazovima svakodnevnog poslovanja.

Kroz autentične primjere iz bh. prakse i praktične alate, učesnici uče kako donositi etičke odluke, štititi reputaciju i ostati prepoznat kao lider, čak i pod stalnim pritiskom i u situacijama kada pravila nisu jasna, a očekivanja okoline opterećuju odgovornost.

info_p

CILJNA GRUPA UČESNIKA

Ovaj seminar namijenjen je svim zaposlenima koji učestvuju u upravljanju organizacijama ili utiču na oblikovanje organizacijske kulture i poslovnih procesa. Posebno je pogodan za rukovodioce i menadžere u javnom i privatnom sektoru, stručno osoblje javne uprave i civilnog društva, kao i za sve koji su odgovorni za usklađenost, poslovnu etiku, reviziju, kontrolu, inspekciju ili upravljanje resursima. Takođe izuzetno koristan za one koji se bave prevencijom korupcije i unapređenjem integriteta u praksi. Učesnici će steći praktična znanja, provjerene alate i vještine koje mogu odmah primijeniti za jačanje ličnog i organizacijskog integriteta.

sijalica

KLJUČNI CILJEVI

  • Osvijestiti značaj integriteta kao temelja kredibilnog poslovanja
  • Razumjeti uzroke i posljedice nepropisnog ponašanja i razviti pristupe njihovoj prevenciji
  • Unaprijediti sistemski i strateški pristup izgradnji integriteta i suzbijanju korupcije
  • Jačati liderske kompetencije u funkciji stvaranja etične organizacijske kulture
  • Promovisati vrijednosti profesionalnosti, transparentnosti i odgovornosti u radu
  • Obezbijediti sveobuhvatan okvir za implementaciju integriteta u svim organizacijama
progres

PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA

Učesnici ovog seminara steći će znanja i vještine kako da, kao lideri, menadžeri ili članovi tima, sistemski jačaju lični i organizacijski integritet, prepoznaju rizična ponašanja i razvijaju efikasne mehanizme prevencije. Seminar omogućava izgradnju kulture etike i povjerenja, unapređenje komunikacije, odgovornosti i operativnih sposobnosti, te doprinosi dugoročnoj reputaciji i stabilnosti organizacije. 

Integritet nije stav već svakodnevna praksa u malim izborima!

Osim toga, seminar podstiče razvoj kritičkog razmišljanja i strateškog odlučivanja u kompleksnim i etički izazovnim situacijama. Poseban akcenat stavljen je na praktične aspekte primjene stečenih znanja u svakodnevnim poslovnim procesima i donošenju odluka u skladu sa najvišim profesionalnim standardima. Koristi seminara vidljive su bez obzira na to da li organizacija već ima razvijen sistem integriteta ili tek započinje sa njegovom implementacijom.

Liderstvo pod pritiskom otkriva istinsku snagu karaktera!

sadrzaj

TEMATSKE CJELINE

INTEGRITET I LIDERSTVO
POD PRITISKOM SVAKODNEVNE PRAKSE

Značaj integriteta u bh. poslovnom okruženju,
univerzalni principi i granice lične odgovornosti

Integritet između zakona i realnosti:
odnosi između pravila, dobre vladavine i svakodnevice

Sinergija i kompleksnost odnosa liderstva i integriteta

Univerzalni značaj liderstva i integriteta

SISTEMSKI PRISTUP JAČANJU
INTEGRITETA I PREVENCIJI NEPRAVILNOSTI

Norme, standardi i procedure u funkciji očuvanja principa

Pokazatelji i mjere posvećenosti integritetu u organizaciji

Rizici, posljedice i praktični primjeri nepropisnog ponašanja i korupcije

Etika, integritet i usklađenost naspram svakodnevnih kompromisa

Ključni procesi i strateško planiranje za jačanje otpornosti na pritiske

LIDERSTVO I OČUVANJE
POVJERENJA U REALNIM KRIZAMA

Razvoj i nivoi liderstva pod pritiskom

Uloga svih zaposlenih u jačanju i promociji integriteta

Kodeks ponašanja i lični primjer lidera u svakodnevnim izazovima

Liderstvo u formiranju etičke organizacijske kulture

Etičko rezonovanje i integritet

Integracija etike i integriteta u vođenje i proces donošenja odluka

Značaj individualnih osobina ličnosti za etičko donošenje odluka

Upravljanje ljudima i procesima u uslovima nesigurnosti i krize

Transparentnost u krizi gradi povjerenje jače od svake strategije!

Odgovornost je most između zakona i povjerenja ljudi!

predavac_m

VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ

Enes Husejnović

brigadni general (penz.)

Predavač je vrhunski ekspert iz oblasti integriteta, liderstva i poslovne etike, sa bogatim iskustvom stečenim kroz formalne edukacije u BiH, Sjedinjenim Američkim Državama, Turskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. Tokom više od 30 godina karijere, obavljao je najodgovornije funkcije u Ministarstvu odbrane BiH, uključujući poziciju Generalnog inspektora i vojnog predstavnika BiH pri NATO-u u Briselu. Kao međunarodno priznati trener i savjetnik, redovno je angažovan od strane NATO, OSCE i UN na programima poslovne etike, izgradnje integriteta i prevencije korupcije, kako u BiH, tako i u brojnim zemljama Evrope i svijeta. Dugogodišnji je predavač na seminarima posvećenim poslovnoj etici, dobroj vladavini i strateškom liderstvu, prepoznat po praktičnom pristupu i međunarodnim referencama.

p_u

PRISTUP I METODE RADA

Kombinacija stručnih predavanja, facilitiranog dijaloga i praktičnih radionica

Aktivna uključenost učesnika kroz interaktivan pristup i otvorenu razmjenu iskustava

Sistematski i strateški pristup jačanju integriteta i liderstva na stvarnim primjerima iz prakse

Rad u manjim grupama kroz studije slučaja i simulacije poslovnih situacija

Praktične vježbe za razvoj kritičkog razmišljanja i etičkog odlučivanja, uz naglasak na održivost i dugoročne rezultate

agenda

VREMENSKI PLAN RADA

p_u

08.10.2025.

SRIJEDA

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

09.10.2025.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

10.10.2025.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

24.09.2025.​​

1 učesnik

397,00 KM / 202,98 EUR

2 i više učesnika

367,00 KM / 187,64 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 24.09.2025.​​ cijena kotizacije iznosi:

447,00 KM / 228,54 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a!

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta

Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)

Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, testovi i preporuke

Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada

Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija

Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju

Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije

Digitalno, moderno, održivo

U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.

Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.

Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

clan

NAČINI PRIJAVE

Prijavni obrazac

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

kventum.online.prijava

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

63,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

53,00 €

Boravišna taksa po osobi/danu

1,35 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, fitnes i parking uključeni u cijenu

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA

Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.

Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:

Potvrdu prijave na edukaciju

1. Predračun za kotizaciju

2. Predračun za smještaj

Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:

03.10.2025.

NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ

Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.

Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.

U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

sat

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

br_ucesnika

Ograničen broj učesnika!

Prijave traju do:

01.10.2025.

Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

1.4. K PEC Logo_u

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja te nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu službene dokumentacije, uključujući potvrdu prijave i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni radi traženja odobrenja, molimo da nas kontaktirate putem emaila [email protected] ili na telefon +387 33 362 168. Hvala na razumijevanju.

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju
Ova informacija služi isključivo za pripremu i dostavu tačne dokumentacije i ne utiče na vašu prijavu.