Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.

REFORMA JAVNIH NABAVKI
NOVI ZAKON, RIZICI I SMJERNICE

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

REFORMA JAVNIH NABAVKI U PRAKSI 2025:

NOVI ZAKON, KLJUČNI PREOKRETI, SKUPE GREŠKE I SMJERNICE ZA ISPRAVNU PRIMJENU

Novi instituti i primjena
u javnim nabavkama

Reformski pravci i budućnost
sistema javnih nabavki

Tenderska dokumentacija i evaluacija ponuda
– konkretne smjernice u praksi

Efikasna rješenja i ključni savjeti
za ugovorne organe i ponuđače

datum-vrijeme

22. – 24.10.2025. 

Baška Voda

oko_1

UVOD U TEME

Reforma javnih nabavki u Bosni i Hercegovini nije tehnička korekcija niti samo usklađivanje sa zakonodavstvom Evropske unije, već suštinska promjena načina na koji javni sektor upravlja sredstvima, procesima i odgovornošću. Novi zakon uvodi nova pravila u svim fazama postupka, uključujući planiranje, pripremu dokumentacije, evaluaciju ponuda i realizaciju ugovora. Naglasak je sada na višem standardu transparentnosti, preciznijoj dokumentaciji, strožim nadležnostima i većoj ličnoj odgovornosti. U praksi to znači potrebu za konkretnim operativnim znanjem, anticipacijom rizika i dosljednom primjenom zakonskih pravila.

Seminar je osmišljen kao praktični vodič za stručnjake koji aktivno učestvuju u planiranju i provođenju javnih nabavki. Fokusiran je na primjenu zakona kroz konkretne zadatke, analizu stvarnih propusta, tumačenja Ureda za razmatranje žalbi i razmjenu iskustava iz stvarnog poslovnog okruženja. Učesnici dobijaju jasne smjernice za sigurnu izradu i kontrolu tenderske dokumentacije, provođenje evaluacije, izbjegavanje uočenih grešaka i upravljanje svakim korakom postupka.

Posebna pažnja posvećuje se reformskim smjernicama, stavovima AJN BiH i predstojećim zakonskim izmjenama. Ova edukacija omogućava svim relevantnim akterima da usvoje savremene zahtjeve sistema javnih nabavki i osiguraju njihovu profesionalnu i zakonitu primjenu u praksi.

info_p

CILJNA GRUPA UČESNIKA

Seminar je namijenjen naprednom stručnom kadru uključenom u sistem javnih nabavki, uključujući zaposlenike ugovornih organa, članove komisija za javne nabavke, rukovodioce sektora i odjela, službenike koji direktno učestvuju u pripremi i provođenju postupaka, interne revizore, kao i predstavnike institucija vlasti, javnih preduzeća, zavoda, fondova, ustanova i drugih javnih i mješovitih subjekata.

Posebno je relevantan za ponuđače i konsultante koji se bave pripremom dokumentacije i realizacijom ugovora, advokate koji zastupaju u nabavnim postupcima, stručnjake za zakonitost i etiku poslovanja, novinare koji prate ovu oblast, kao i privredne subjekte koji žele učestvovati na tržištu javnih nabavki.

sijalica

KLJUČNI CILJEVI

  • Prikazati praktične modele primjene novih instituta iz Zakona o javnim nabavkama
  • Objasniti promjene u postupcima male vrijednosti i njihovu primjenu u praksi
  • Tumačiti aktuelne stavove Agencije za javne nabavke BiH kroz primjere i preporuke
  • Upoznati učesnike sa pravcima reforme iz Prednacrta novog zakona
  • Analizirati mogućnosti primjene međunarodnih pravila u dodjeli ugovora
  • Ponuditi rješenja za najčešće izazove kroz konkretne smjernice iz prakse
  • Unaprijediti planiranje, dokumentaciju, evaluaciju i praćenje realizacije ugovora
  • Identifikovati nepravilnosti i definisati mjere za jačanje integriteta sistema
  • Pružiti korisne savjete za podizanje pravne i operativne sigurnosti nabavki
progres

PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA

Organizacije koje ulažu u ovakav vid edukacije jačaju vlastite kapacitete za zakonito i efikasno provođenje javnih nabavki. Time se smanjuje broj proceduralnih grešaka, povećava transparentnost trošenja sredstava i unapređuje usklađenost sa zahtjevima nadzornih i revizorskih tijela. Kvalitetnija izrada dokumentacije i bolja kontrola ugovornih obaveza direktno doprinose institucionalnoj pouzdanosti i zaštiti interesa organizacije. Dodatno se standardizuju procedure kroz interne akte i kontrolne liste, skraćuju rokovi provođenja i jača dokaziv trag odlučivanja pred revizijom i Uredom za razmatranje žalbi.

Transparentnost nije opcija u javnim nabavkama, nego obaveza!

Za učesnika, edukacija predstavlja priliku da stekne primjenjiva znanja i unaprijedi stručne vještine u radu sa zahtjevnim procedurama. Kroz analizu stvarnih slučajeva i diskusiju sa iskusnim praktičarima, učesnici razvijaju sposobnost preciznog prepoznavanja rizika i efikasnog rješavanja problema u svakoj fazi postupka. Time jačaju profesionalnu sigurnost, povećavaju operativnu vrijednost i postaju pouzdan oslonac svojoj organizaciji. Učesnici će biti osposobljeni da samostalno pripreme sve ključne obrasce i zapisnike, vode komunikaciju sa ponuđačima u skladu sa pravilima postupka, pripreme odbranu donesenih odluka pred Uredom za razmatranje žalbi, te prenesu stečena znanja i praksu kolegama unutar institucije.

U javnim nabavkama nema pretpostavki – postoji samo ono što je dokumentovano, obrazloženo i potpisano!

Svaka žalba koja prođe jeste potvrda da je neko prethodno zakazao!

sadrzaj

TEMATSKE CJELINE

NOVI INSTITUTI U JAVNIM NABAVKAMA
I SMJERNICE AJN BIH

ifi-nabavke-seminar-kventum (18)

Praktična primjena novih instituta
iz važećeg ZJN

Usklađenost sa međunarodnim pravilima
u dodjeli ugovora

Novi izuzeci i posebni režimi
u primjeni ZJN

Regulacija sukoba interesa i osnova
za isključenje ponuđača

Konkurencija i zaštita tržišnih odnosa
u sistemu javnih nabavki

Postupci izmjene ugovora i okvirnih
sporazuma u skladu sa zakonom

Operativne novine u konkurentskom
zahtjevu i direktnom sporazumu

Rad i odgovornost komisije
za javne nabavke – normativ i praksa

Analiza stavova AJN i aktuelnih
preporuka za primjenu zakona

Prednacrt novog ZJN
i pravci budućih promjena

RADIONICA

PRAVILNIK O ZAJEDNIČKIM
I CENTRALIZOVANIM NABAVKAMA

kventum_javne_nabavke_zjn_edukacija (28)

Definisanje pojmova, pravna osnova
i razlike u nadležnostima

Ključne obaveze centralnih
i partnerskih ugovornih organa

Učestvovanje ponuđača
– zahtjevi i specifičnosti

Postupanje u pripremi i realizaciji
ugovora i okvirnih sporazuma

Primjeri dobre prakse i uočeni problemi
u dosadašnjoj primjeni

NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II
ZAKONU O JAVNIM NABAVKAMA

kventum_javne_nabavke_zjn_edukacija (4)

Procedura provođenja nabavki
za usluge iz Aneksa II

Opseg i sadržaj Aneksa II
koje usluge potpadaju pod poseban režim

Izbor postupka
i zakonske mogućnosti

Operativna primjena uz konkretne
preporuke i česte greške

Razlike u odnosu na redovne
postupke javnih nabavki

Otvorena diskusija sa učesnicima
na osnovu praktičnih primjera

PLANIRANJE, ULOGA SLUŽBENIKA
I DIGITALIZACIJA U POSTUPCIMA

kventum_javne_nabavke_zjn_edukacija (13)

Sastavljanje i struktura
plana javnih nabavki

Uloga i odgovornost službenika
za javne nabavke

Donošenje internih akata
i njihova praktična važnost

Provođenje prethodne provjere tržišta
i podjela nabavke na lotove

Priprema postupka i izrada tehnički
ispravne tenderske dokumentacije

Evaluacija ponuda
– pregled, ocjena i dokumentacija

Primjena pravilnika o e-Aukciji
i tehnički uslovi za provođenje

Digitalizacija javnih nabavki ne oprašta lošu pripremu – samo je brže evidentira!

predavac_m

PREDAVAČ

Josip Jakovac

dipl. iur.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki Agencije za javne nabavke BiH.

predavac_m

PREDAVAČ

Bojan Ždrale

dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

p_u

PRISTUP I METODE RADA

Seminar je interaktivan i fokusiran na rješavanje konkretnih problema iz prakse

Diskusije i analiza slučajeva dovode do konkretnih, odmah primjenjivih rješenja

Radionice uključuju grupni rad na stvarnim situacijama iz javnih nabavki

Učesnici obrađuju izazove iz vlastite prakse i razvijaju primjenjiva rješenja

Pristup je praktičan, uz simulacije situacija i rad u manjim grupama

Razvijaju se operativni modeli za planiranje, evaluaciju i nadzor ugovora

Program jača sigurnost u odlučivanju i unapređuje kvalitet rada

Cilj je bolja usklađenost, veća transparentnost i efikasniji sistem nabavki

agenda

VREMENSKI PLAN RADA

p_u

22.10.2025.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

23.10.2025.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

24.10.2025.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

08.10.2025.​​

1 učesnik

397,00 KM / 202,98 EUR

2 i više učesnika

367,00 KM / 187,64 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 08.10.2025.​​ cijena kotizacije iznosi:

447,00 KM / 228,54 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta

Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)

Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva

Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada

Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija

Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju

Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije

Digitalno, moderno, održivo

U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.

Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.

Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

clan

NAČINI PRIJAVE

Prijavni obrazac

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

kventum.online.prijava

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

89,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

69,00 €

Boravišna taksa po osobi/danu

1,50 €

Spa centar, fitnes i parking uključeni u cijenu.

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA

Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.

Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:

Potvrdu prijave na edukaciju

1. Predračun za kotizaciju

2. Predračun za smještaj

Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:

17.10.2025.

NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ

Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.

Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.

U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

sat

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

br_ucesnika

Ograničen broj učesnika!

Prijave traju do:

15.10.2025.

Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

1.4. K PEC Logo_u

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja te nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu službene dokumentacije, uključujući potvrdu prijave i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni radi traženja odobrenja, molimo da nas kontaktirate putem emaila [email protected] ili na telefon +387 33 362 168. Hvala na razumijevanju.

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju
Ova informacija služi isključivo za pripremu i dostavu tačne dokumentacije i ne utiče na vašu prijavu.