U poslovnim prostorijama firme Forster Rohner Ilidža d.o.o. u terminima 21.03.2023. i 23.03.2023. Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno realizovao dvodnevnu internu obuku za rukovodioce i menadžere iz sljedećih obasti:
UPRAVLJANJE UČINKOM I VREMENOM
UPRAVLJANJE LJUDIMA
MOTIVACIJA RADNIKA
KOMUNIKACIJA I RJEŠAVANJE SUKOBA
Program obuke bio je zasnovan na sljedećim tematskim cjelinama, koje su obrađene kroz interaktivno predavanje, radionice i diskusije:
UPRAVLJANJE UČINKOM I VREMENOM
Analiza dosadašnjeg modela upravljanja vremenom (metode i tehnike)
Upravljanje vremenom kao poslovna vještina – planiranje i strategije
Definiranje radnih zadataka i mjerenje učinka
Povećanje svijesti o potencijalima i ograničenjima zaposlenika
Identifikovati probleme i prepreke koje utiču na učinak i rokove
Odrediti faktore koji utiču na odgađanje i neizvršavanje poslovnih obaveza
Usklađivanje radnih zadataka – postavljanje ciljeva i određivanja rokova
Naučiti kako odrediti prioritete i napraviti raspored rada
Povećanje vlastite organizovanosti
Poboljšanje performansi i rješavanje problema
Upravljanje skrivenim silama koje potiču ili sprečavaju organizacijski razvoj
UPRAVLJANJE LJUDIMA
Analiza dosadašnjeg načina upravljanja zaposlenicima
Jačanje odnosa između rukovodioca i uposlenika
Razvoj asertivnih vještina u praksi – izgradnja uspješne komunikacije
Uticaj na ličnoponašanje prilikom traženja i davanja povratne informacije
Unapređenje kvalitete rada kroz savremene vještine rukovođenja
Tim koji uči – analiza, planiranje i vođenje
Voditelj i član tima – odgovornosti i vještine
Poboljšanje radnih performansi – kreativnost i saradničko učenje
Sistemsko razmišljanje i percepcija – skup alata za rješavanje problema
Tehnike promjene ponašanja i stavova – stvaranje novih obrazaca rada
Konverzacijom do novih mogućnosti
MOTIVACIJA RADNIKA
Analiza dosadašnjeg načina motivacije radnika
Savremene teorije motivacije u praksi
Najvažnije vještine u današnjem poslovanju za povećanje motivacije
Stvaranje pozitivne radne klime
Motivatori – aktivnosti, pokretačka snaga, nagrade, osobine ličnosti
Demotivatori – procjena psiholoških blokada
Kanalisanje stresa u radnu motivaciju – postavljanje ciljeva i donošenje odluka
Važnost empatije i percepcije u motivaciji drugih
Efikasan i efetivan uticaj na druge – tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
Važnost timskog rada i produktivne organizacijske kulture
Organizacijsko učenje, vrijednosti i promjene
KOMUNIKACIJA I RJEŠAVANJE SUKOBA
Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i upravljanja konfliktima
Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
Uticaj pozitivne i negativne povratne informacije – praktični primjeri
Upravljanja međuljudskim odnosima – tradicionalne i savremene metode
Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
Čitanje skrivenih znakova i signala – uticaj na situaciju i “teške” osobe
Mentalni modeli – skriveni obrasci i fenomeni u konfliktima
Emocionalna inteligencija – empatija, samokontrola i svjesnost
Zaštita mentalnog zdravlja – organizacijski i individualni pristup stresu
Mentalni modeli i uvjerenja: snaga koja potiče ili ograničava razvoj
Voditelj interne obuke bio je:
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
Internoj obuci prisustvovalo je 10 rukovodioca / menadžera, koja je bila interaktivna i dizajnirana prema zakonitostima učenja odraslih.
Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Cjelokupni program edukacije bio je zasnovan na principima praktičnih modela za traženje rješenja, gdje su se kroz partnerski, ciljem usmjeren proces koristile multimodalne metode kako bi se pomoglo rukovodiocima i menadžerima da razviju svoje poslovne kapacitete, uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva te unaprijede vještine upravljanja ljudima i uticaja na vlastito ponašanje.
Obuka je realizovana kroz dualno strukturisanje procesa kako bi se istovremeno radilo na promjeni kognitivnih (misaonih) procesa i bihejvioralnih (ponašajnih) aspekata ličnosti radi što efikasnijeg unapređenja željene vještine. Koristili smo alate za osvještavanje vrlo važnih skrivenih obrazaca i fenomena timskog rada, poput kvaliteta svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, kognitivnih šema, sistemskog razmišljanja, dijaloga, etike i drugih na kojima se zasnivaju uspješne organizacije.
Osnovne karakteristike interne obuke bile su zajednički interaktivni rad između učesnika i voditelja prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje tokom obuke. Zahvaljujemo se svim učesnicima i voditelju obuke na uspješno realizovanoj internoj obuci i radujemo se novom zajedničkom učenju, druženju i razmjeni iskustava u budućnosti.