INTERAKTIVNI SEMINAR
BUDUĆNOST KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE
e-PISARNICA
ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU
ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ELEKTRONSKI POTPIS
VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA
PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-5.png)
UVOD U TEMU
![info_p info_p](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/info_p-1-q1dtajz9v4ac2hnzevlzhtqkx6aoyfzv8cf1p2ayug.png)
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-4.jpg)
![sijalica sijalica](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sijalica-q1dtm3fxrw32m4wi0v733wwbhhexgnt85grntd6yju.png)
CILJEVI I SVRHA
- Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
- Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama BIH sa naglaskom na DMS
- Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu – od prijema do arhiviranja
- Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
- Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
- Uputiti i objasniti klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
- Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja) i sa dokumentacijom osjetljivog i povjerljivog sadržaja
- Definisati načine prijema i otpreme pošte
- Kroz interaktivnost pomoći u rješavanju nedoumica koje se pojavljuju u praksi
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/S-275-10.jpg)
![progres progres](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/progres-q1dtos9bbtrltyzvbj1nqqgso65qhhhkuryo8v7ef0.png)
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kancelarijsko poslovanje je živa materija koja se prilagođava razvoju društva i primjeni savremenih tehnologija. Proces kancelarijskog poslovanja mora osigurati urednost dokumenta u cilju njegovog jednostavnog korištenja, brzog i lakšeg pronalaženja spisa, tako da omogući lakše, brže i sigurnije rješavanje osnovnih zadataka organa, organizacija, javnih i privatnih preduzeća.
Pravilnim kancelarijskim poslovanjem postiže se registraturna urednost i osigurava cjelovitost gradiva. Interes arhiva je pridržavanje svih pravila kancelarijskog poslovanja, jer će na taj način u arhiv doći već sređeno gradivo.
Pored opštih, potrebno je zadovoljiti i specifične potrebe svake organizacije uz primjenu pravila, normativa i standarda utvrđenih uredbama o kancelarijskom poslovanju, uputstvima o sprovođenju kancelarijskog poslovanja i propisima koje donose nadležni organi.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-7.2.png)
Organi su obavezni da vode razne evidencije kojima je osigurano praćenje kretanja akata i druge dokumentacije, osiguran pregled svih akata koji se nalaze u radu, gdje i u kojoj se fazi rješavanja nalaze, te da li su riješeni i kada.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-7.jpg)
Dokumentuju se sve službene i poslovne radnje (nastupanje i izvršavanje obaveza), utvrđuje oblik i sadržaj (pisanih i skeniranih) dokumenata koji u vezi s tim nastaju. Učesnici će usvojiti znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja uz praktične savjete na osnovu provjerene prakse.
Veliki broj organizacija podcjenjuje koliko često mogu biti pozvane da obezbijede pouzdane dokaze o tome šta se dogodilo unutar i u vezi njihovih poslovnih informaciono – komunikacionih sistema, kao i zahtjeve koje pravni sistem postavlja u smislu prihvatljivosti i pouzdanosti digitalnih dokaza, a sve na način da se ispoštuju propisi koji regulišu obavljanje kancelarijskog poslovanja.
![sadrzaj sadrzaj](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sadrzaj-q1du6n6x6i7qf91z18yh4882zq4sqgdzb66si4q4fw.png)
SADRŽAJ
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-8.jpg)
UPUTSTVO
Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama Bosne i Hercegovine
UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
Izazovi, problemi i rješenja
Odgovornosti i zadaci rukovodioca
Odgovornosti i zadaci uposlenika
Upravljanje e-dokumentacijom
POŠTA
Prijem, otvaranje i otprema
Pregled i signiranje
Evidentiranje i združivanje
Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe
Interna i eksterna komunikacija e-poštom
PISARNICA I e-PISARNICA
Organizacija rada
Odgovornosti pisarnice
Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
e-Potpis (novosti)
FAKSIMIL
Upotreba faksimila u skladu sa propisom
Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
Problemi i rješenja
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-10.jpg)
![predavac_z predavac_z](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/predavac_z-qlvw7bha9cwpdnen42mgh2g3xnh7vo5voy570bzixy.png)
PREDAVAČ
Azemina Hujdur-Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/S-275-8.jpg)
![agenda agenda](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/agenda-q1duvbgekxzp6r7pyewx2i2ocuinsfcbpaon0m533c.png)
RASPORED RADA
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
15.05.2024.
SRIJEDA
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
16.05.2024.
ČETVRTAK
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
17.05.2024.
PETAK
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/Kventum-221-5-768x576.jpg)
![klijenti klijenti](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/klijenti-q1dwxogsgyk6tm0nte93wpjstprg49sejnqtx3u3xw.jpg)
METODOLOGIJA RADA
Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i e-protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije
Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja
Praktična radionica za primjenu digitalizacije u evidentiranju i dokumentovanju spisa
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-12.jpg)
![klijent klijent](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/klijent-1-q1dytjfbvdgf05g4k88hf32sq5aetm6s7j9s797xe8.png)
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
![tag_icon tag_icon](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/tag_icon-q1e9n5izhc1880ozeswqcsmoab63z7owhmxv9rl0iw.png)
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 06.05.2024.:
1 učesnik
390,00 KM = 456,30 KM sa PDV-om
199,40 EUR = 233,30 EUR sa PDV-om
2 i više učesnika
350,00 KM = 409,50 KM sa PDV-om
po učesniku
178,95 EUR = 209,37 EUR sa PDV-om po učesniku
Za prijave poslije 06.05.2024. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM = 503,10 KM sa PDV-om
po učesniku
219,85 EUR = 257,23 EUR sa PDV-om
po učesniku
![kvaka kvaka](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/kvaka-q1e0836u6rvo7t7db8nhxcuu4mdldrml7f6h6ibh0o.png)
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije
![clan clan](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/clan-q1e0okb1737gv63a6p7spo71m8xmon9r39x74juboy.png)
NAČIN PRIJAVE
![email email](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/email-q1e19muqxritqsi41wh9t360805xdcfp1lh8gpuw4g.png)
email adrese
![faks faks](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/faks-q1e1dw2fvrckb8bk78pglii51t6r80bxyntdotjpum.png)
faksa
+387 33 621 273
![prijava prijava](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/prijava-qar8uggxpmp8214y39tyuodcsch1twjyogaeytkajg.png)
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se
ONLINE REGISTRACIJA
Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:
HOTEL SUNCE
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
170,00 KM
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
110,00 KM
Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu
2,34 KM
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/01/parking.jpg)
Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Vanjski bazen, ležaljke na bazenu, WI-FI, parking i doručak uključeno u cijenu.
Za prvih 20 prijavljenih učesnika obezbijeđen je smještaj u novim modernim sobama sa balkonom. Učesnici koji se naknadno prijave imaju mogućnost rezervacije standard sobe po istim uslovima.
![sijalica sijalica](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sijalica-q3gi9p2m8g4ecqy42x4ga2yllvnv3w4n2whfooi9tg.png)
Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.
![uzvicnik uzvicnik](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/uzvicnik-qar9uxlgb98v0kqu24cfbhi4bvt3u4qppu42c5i67c.png)
NAPOMENE
Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.
Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.
![kvaka kvaka](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/kvaka-qaraur80rya9hkpkvlskcg2jcj8p6uyfz568rse12g.png)
PLAĆANJE NAŠIH USLUGA
Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:
Plaćanje kotizacije i smještaja putem
PREDRAČUNA
do 10.05.2024.
Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a
![sat sat](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sat-q1e3o6tqibrj2exvndt9mjgpl0p6n5aslnxb6ob9ue.png)
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
![info_p info_p](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/info_p-3-q1e3qlavz31wqjg9mf6xzxn48guybau3ljxzc4r1m0.png)
Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do:
09.05.2024.
Podijeli članak
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/01/clipboard_image_bbe7aa841b1bd6ea-1-1024x576.jpg)
Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/08/kventum_m-300x131.jpg)
ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
![prijava prijava](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/prijava-qar8uggxpmp8214y39tyuodcsch1twjyogaeytkajg.png)