Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.

INTEGRISANO POSLOVANJE U PRAKSI:
ADMINISTRACIJA I FINANSIJE

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

INTEGRISANO POSLOVANJE 2025:

KANCELARIJSKI SISTEMI I FINANSIJSKI PROCESI U PRAKSI

Evidentiranje akata i upravljanje dokumentacijom
u fizičkom i digitalnom obliku

Primjena e-Potpisa, pečata i sigurnosnih procedura
u radu sa dokumentima

Finansijska administracija
i usklađivanje operativnih procesa u praksi

Planiranje i upravljanje poslovanjem
kroz COSO okvir i finansijske standarde

datum-vrijeme

22. – 24.10.2025. 

Baška Voda

oko_1

UVOD U TEME

U savremenom poslovanju, kancelarijsko i finansijsko upravljanje sve su više povezani kroz zajedničke procese, alate i odgovornosti. Precizna dokumentacija, digitalna usklađenost i kontrola nad finansijskim tokovima postaju ključni temelji organizacione efikasnosti.

Ova edukacija osmišljena je kao praktični vodič za zaposlenike koji žele unaprijediti svoje vještine u upravljanju dokumentima i finansijama, osigurati usklađenost sa važećim standardima i razviti integrisan pristup administrativnom i računovodstvenom radu. Učesnici će kroz konkretne metode rada, zakonske osnove i primjere iz prakse dobiti alate za odgovorno i organizovano poslovanje.

info_p

CILJNA GRUPA UČESNIKA

Seminar je namijenjen zaposlenima u institucijama, javnim službama, organima uprave, sudovima, kao i predstavnicima javnog i privatnog sektora koji su uključeni u kancelarijsko, arhivsko, finansijsko i računovodstveno poslovanje. Posebno je relevantan za direktore, menadžere, rukovodioce organizacionih jedinica, sekretare, administrativne i finansijske službenike, asistente, sekretarice i sve druge osobe koje imaju operativnu ili nadzornu odgovornost u ovim oblastima.

sijalica

KLJUČNI CILJEVI

  • Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju, sa fokusom na e-Pisarnicu
  • Praktična primjena važećih propisa koji uređuju kancelarijsko i arhivsko poslovanje
  • Evidentiranje akata u fizičkom i elektronskom obliku – metode rada
  • Rukovanje aktima upravnog postupka – klasifikacija, evidencije i postupci
  • Upotreba elektronskog potpisa, pečata i faksimila uz pravilno postupanje sa povjerljivim dokumentima
  • Evidencija i upravljanje obaveznim poslovnim i finansijskim knjigama u praksi
  • Osnove finansijskog i upravljačkog računovodstva za javni i privatni sektor
  • Efikasan rad sa evidencijama i usklađenost sa računovodstvenim pravilima
  • Primjena načela računovodstvenog poslovanja i izrada izvještaja
  • Interna kontrola i upravljanje rizicima kroz COSO okvir i kontrolne aktivnosti

Ključni cilj seminara je osnažiti učesnike za strateško i operativno donošenje odluka kroz jasno razumijevanje povezanosti između kancelarijskog poslovanja i finansijskih i računovodstvenih funkcija unutar organizacije. Fokus je na prepoznavanju konkretnih uzročno-posljedičnih odnosa koji utiču na efikasnost, tačnost i odgovornost u svakodnevnom radu. KVENTUM kroz ovu edukaciju sistemski povezuje kancelarijske i finansijske procese, jer praksa pokazuje da se ove dvije oblasti često međusobno optužuju za propuste Dok jedni ukazuju na lošu dokumentaciju, drugi ukazuju na nepravovremeno evidentiranje ili netačne finansijske podatke. Cilj je uspostaviti zajedničko razumijevanje, otkloniti prebacivanje odgovornosti i omogućiti da obe funkcije djeluju usklađeno, precizno i međusobno podržano.

progres

PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA

Kroz ovu specijalističku edukaciju ojačat ćete vlastitu ulogu u kancelarijskom i finansijskom upravljanju, usvojiti provjerene metodologije i razviti operativne vještine koje direktno utiču na preciznost, efikasnost i pouzdanost svakodnevnog poslovanja. Edukacija je usmjerena na praktičnu primjenu, kroz organizaciju tokova dokumenata, zaštitu informacija, upravljanje evidencijama i osiguranje urednog i tačnog finansijskog izvještavanja. Kroz strukturirana predavanja i praktične smjernice, učesnicima će biti predstavljeni aktuelni standardi kancelarijskog poslovanja, sa fokusom na digitalne alate, elektronski potpis, pečat i faksimil, kao i zahtjevi u vezi obrade i čuvanja dokumenata u fizičkom i elektronskom obliku. Bit će obrađena pravila postupanja sa povjerljivim podacima i načini na koje se uspostavlja sistemska sigurnost u upravljanju dokumentacijom.

Kancelarijsko vođenje evidencija jeste početak finansijske odgovornosti!

Sa aspekta finansijskog rada, seminar omogućava jasno razumijevanje međusobnih odnosa računovodstva, knjigovodstva i internih kontrola. Kroz primjere iz prakse obrađuju se modeli planiranja, vođenja i kontrole poslovnih i finansijskih knjiga u skladu sa COSO okvirom i relevantnim standardima. Poseban fokus stavljen je na integraciju kancelarijskih i finansijskih funkcija u cilju unapređenja međusektorske saradnje i organizacione pouzdanosti.

Finansijsko planiranje bez arhivske discipline – proizvodi greške, ne rezultate!

sadrzaj

TEMATSKE CJELINE

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

kventum_edukacija_kancelarijsko_finansije_seminar (1)

Elektronsko uredsko poslovanje:
uputstva i standardi primjene u organizacijama

Digitalna pisarnica (e-pisarnica / DMS)
i savremeni modeli upravljanja dokumentima

Primjena elektronskog potpisa
u skladu sa važećim pravnim okvirima

Usklađeno vođenje evidencija:
fizički i elektronski formati dokumenata

Registraturna građa:
svrha, klasifikacija i postupak uništavanja

Arhivska građa:
način pakovanja, označavanja, smještaja i čuvanja

Arhivska knjiga:
obaveze, svrha i značaj pravilnog vođenja

Elektronska arhiva:
postupci trajnog pohranjivanja digitalne građe

Upotreba pečata i faksimila:
ovlaštenja, odgovornosti i pravilna primjena

Zaštita povjerljivih podataka:
vrste tajni i metode osiguranja informacija

Povezanost administracije i finansija nije dodatak poslovanju – ona je preduslov opstanka i stabilnosti!

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

kventum_edukacija_kancelarijsko_finansije_seminar (3)

Računovodstvene funkcije:
razlika i primjena finansijskog i upravljačkog računovodstva

Finansijsko upravljanje:
pomoćne i glavne knjige, razdvajanje dužnosti i odgovornosti

Blagajničko poslovanje:
blagajnički dnevnici, e-transakcije i e-blagajna

Planiranje budžeta:
izrada godišnjih i srednjoročnih finansijskih planova

Finansijsko izvještavanje:
strateški okvir, cost-benefit analiza i rezultati

Izrada i analiza finansijskog plana:
proces pripreme i struktura

Interno izvještavanje:
svrha, tok informacija i izvještajni modeli

Interna kontrola:
pojam, funkcije, ciljevi i operativna provedba

COSO okvir:
primjena u planiranju, kontroli i organizaciji

Upravljanje rizicima:
identifikacija, evaluacija, mjere i praćenje

Najveći finansijski rizici počinju u neusklađenim kancelarijskim rutinama!

predavac_z

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić

Ekspert za kancelarijsko i arhivsko poslovanje

Preko 38 godina iskustva u administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani je službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom. Posjeduje ECDL certifikat za sedam modula – napredno poznavanje digitalnih alata za upravljanje dokumentacijom. Certificirani je sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika. Posjeduje bogato iskustvo u vođenju pisarnice i arhive, sa ekspertizom u oblasti arhiviranja, zaštite i digitalizacije dokumentacije.

predavac_m

PREDAVAČ

Boris Sesar

mr. oec.

Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja. Posjeduje više od 15 godina rukovodećeg iskustva u privatnim i javnim institucijama, kao ekspert za budžet, finansijske i računovodstveno-materijalne poslove, sa posebnim fokusom na vođenje i upravljanje finansijama, finansijsku kontrolu i izvještavanje.

p_u

PRISTUP I METODE RADA

Seminar kombinuje predavanja, vježbe i analizu stvarnih slučajeva iz prakse

Učesnici iznose konkretne izazove i dobijaju stručne prijedloge za rješenje

Diskusije vode prema direktno primjenjivim modelima i procedurama

Fokus je na funkcionalnom povezivanju kancelarijskih i finansijskih procesa radi veće efikasnosti i odgovornosti

Stečene vještine odmah se prenose u praksu i koriste za optimizaciju internih tokova rada

Smjernice se temelje na zakonodavnom okviru i dugogodišnjem iskustvu stručnjaka iz prakse

Seminar podstiče analitičko razmišljanje i razvoj sistemskog pristupa u svakodnevnim situacijama

agenda

VREMENSKI PLAN RADA

p_u

22.10.2025.

SRIJEDA

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

23.10.2025.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

24.10.2025.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

08.10.2025.​​

1 učesnik

397,00 KM / 202,98 EUR

2 i više učesnika

367,00 KM / 187,64 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 08.10.2025.​​ cijena kotizacije iznosi:

447,00 KM / 228,54 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta

Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)

Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva

Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada

Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija

Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju

Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije

Digitalno, moderno, održivo

U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.

Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.

Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

clan

NAČINI PRIJAVE

Prijavni obrazac

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

kventum.online.prijava

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

89,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

69,00 €

Boravišna taksa po osobi/danu

1,50 €

Spa centar, fitnes i parking uključeni u cijenu.

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA

Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.

Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:

Potvrdu prijave na edukaciju

1. Predračun za kotizaciju

2. Predračun za smještaj

Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:

17.10.2025.

NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ

Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.

Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.

U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

sat

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

br_ucesnika

Ograničen broj učesnika!

Prijave traju do:

15.10.2025.

Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

1.4. K PEC Logo_u

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja te nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu službene dokumentacije, uključujući potvrdu prijave i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni radi traženja odobrenja, molimo da nas kontaktirate putem emaila [email protected] ili na telefon +387 33 362 168. Hvala na razumijevanju.

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju
Ova informacija služi isključivo za pripremu i dostavu tačne dokumentacije i ne utiče na vašu prijavu.