SPECIJALISTIČKI SEMINAR
UTICAJ DIGITALNE TRANSFORMACIJE
NA KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE U PRAKSI
DIGITALIZACIJA UREDSKOG POSLOVANJA:
EFIKASNOST I TRANSPARENTNOST
ELEKTRONSKI POTPIS I VALIDNOST ELEKTRONSKIH DOKUMENATA:
POVEZNICA TRADICIONALNOG I DMS
ZAŠTITA INFORMACIJA
U DIGITALNOM OKRUŽENJU
STRATEŠKI PRISTUP FINANSIJAMA I RAČUNOVODSTVU:
PLANIRANJE I IMPLEMENTACIJA
RAČUNOVODSTVENE KNJIGE U DIGITALNO DOBA:
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH ALATA U TRADICIONALNE PRAKSE
DIGITALIZACIJA INTERNIH KONTROLA:
IZAZOVI I UTICAJ NA EFIKASNOST POSLOVANJA
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-3.jpg)
UVOD U TEMU
![info_p info_p](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/info_p-1-q1dtajz9v4ac2hnzevlzhtqkx6aoyfzv8cf1p2ayug.png)
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko – računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-4.jpg)
![sijalica sijalica](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sijalica-q1dtm3fxrw32m4wi0v733wwbhhexgnt85grntd6yju.png)
CILJEVI I SVRHA
- Pojašnjenje uputstva o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
- Primjena propisa koji regulišu oblast kancelarijskog poslovanja
- Upoznavanje sa načinima evidentiranja akata (fizički i elektronski)
- Definisati rad sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
- Upoznavanje sa upotrebom e-potpisa
- Usvajanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
- Bolje razumijevanje odgovornosti kod upotrebe pečata i faksimila
- Upoznavanje sa finansijskim i upravljačkim računovodstvom
- Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama
- Upoznavanje sa načelima računovodstvenog poslovanja
- Definisati efikasne načine planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja
- Upoznavanje sa vrstama internih kontrola i kontrolnim postupcima
- Pojasniti pet povezanih komponenti internih kontrola COSO okvira
- Pojasniti i definisati načine upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
Glavni cilj predstavlja da učesnicima omogućimo jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno – posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje i odjelima računovodstva i finansija, te ih osposobiti za precizniju i kvalitetniju realizaciju radnih zadataka.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-6.1.png)
![progres progres](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/progres-q1dtos9bbtrltyzvbj1nqqgso65qhhhkuryo8v7ef0.png)
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz ovaj seminar ojačat ćete vašu ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog i finansijskog poslovanja, kao i usvojiti metode koje će omogućiti da podignete nivo efikasnosti i efektivnosti u obavljanju svakodnevnih kancelarijskih i finansijskih zadataka. Učesnicima će biti pojašnjeno Uputstvo o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama BiH koje je donešeno 19.07.2023. godine. Učesnici će usvojiti znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja uz praktične savjete na osnovu provjerene prakse.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-8.jpg)
Usvajanjem i razvojem znanja o finansijskom poslovanju učesnici će da savladaju osnovnu razliku između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola i slično. Kroz praktične primjere naučit će način planiranja, provođenja, realizacije i kontrole cjelokupne finansijsko – računovodstvene dokumentacije.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-15.jpg)
Učesnici će imati priliku steći relevantna znanja i vještine kroz praktične primjere, diskusije i razmjenu iskustava sa predavačima i drugim učesnicima seminara. Takođe, učesnici će biti upoznati sa osnovnim i naprednim alatima za efikasno obavljanje kancelarijsko-arhivskog i finansijsko-računovodstvenog poslovanja uz praktične vježbe i savjete.
![sadrzaj sadrzaj](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sadrzaj-q1du6n6x6i7qf91z18yh4882zq4sqgdzb66si4q4fw.png)
SADRŽAJ
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-272-7.jpg)
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
Uputstvo
– elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BiH
E-pisarnica / DMS
– digitalizacija upravljanja dokumentacijom
Elektronski potpis
– primjena u skladu sa propisima
Propisi, načela i evidencije
– u elektronskom i fizičkom obliku
Registraturna građa
– lista kategorija, svrha i značaj uništavanja
Arhivska građa
– pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje
Arhivska knjiga
– svrha i značaj
E-arhiva
– pohrana i čuvanje
Pečat i faksimil
– ovlaštenja, upotreba i odgovornost
Tajnost podataka
– vrste i zaštita tajni
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-5.png)
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
Računovodstveni poslovi
– finansijsko i upravljačko računovodstvo
Finansijsko upravljanje
– vrste pomoćnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja
Blagajničko poslovanje
– blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna
Finansijsko planiranje
– srednjoročno i godišnje planiranje budžeta
Finansijsko izvještavanje
– planski pristup, strateški okvir, cost benefit
Finansijski plan
– analiza i izrada
Svrha i struktura izvještavanja
– interni izvještaji
Interna kontrola
– pojam, funkcije, ciljevi i komponente
Coso okvir
– planski pristup poslovanju i organizacijska struktura
Rizici
– utvrđivanje, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-277-5-768x197.jpg)
PRIMJERI
popunjavanje knjiga osnovnih i računovodstvenih evidencija
SAVJETI
iskustva dobre prakse kancelarijskog i finansijskog poslovanja
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-17.jpg)
![predavac_z predavac_z](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/predavac_z-qlvw7bha9cwpdnen42mgh2g3xnh7vo5voy570bzixy.png)
PREDAVAČ
Azemina Hujdur-Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-10.jpg)
![predavac_m predavac_m](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/predavac_m-qdkshafurbo4gf9rxwhbio9y5bzd11242ubcw4r7zs.png)
PREDAVAČ
Boris Sesar
mr. oec.
Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-278-15-1024x576.jpg)
![agenda agenda](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/agenda-q1duvbgekxzp6r7pyewx2i2ocuinsfcbpaon0m533c.png)
RASPORED RADA
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
26.06.2024.
SRIJEDA
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
27.06.2024.
ČETVRTAK
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
![p_u p_u](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/p_u-q1duz8g723cpk9ix33uygihtgn7pv0w28ojh04c160.png)
28.06.2024.
PETAK
![datum-vrijeme datum-vrijeme](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/datum-vrijeme-q1dv3kheklab3j89rzb0yf4c2luncs3i64u2o1woh4.png)
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/03/SW-273-14-768x512.jpg)
![klijenti klijenti](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/klijenti-q1dwxogsgyk6tm0nte93wpjstprg49sejnqtx3u3xw.jpg)
METODOLOGIJA RADA
Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim diskusijama / vježbama vezanim za proces kancelarijskog i finansijskog poslovanja
Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje
Zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika
Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijsko-finansijskog poslovanja
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2024/04/S-281-12.jpg)
![klijent klijent](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/klijent-1-q1dytjfbvdgf05g4k88hf32sq5aetm6s7j9s797xe8.png)
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
![tag_icon tag_icon](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/tag_icon-q1e9n5izhc1880ozeswqcsmoab63z7owhmxv9rl0iw.png)
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 13.06.2024.:
1 učesnik
390,00 KM / 199,40 EUR
2 i više učesnika
350,00 KM / 178,95 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 13.06.2024. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM / 219,85 EUR
207,07 EUR = 242,27 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !
![kvaka kvaka](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/kvaka-q1e0836u6rvo7t7db8nhxcuu4mdldrml7f6h6ibh0o.png)
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije
![clan clan](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/clan-q1e0okb1737gv63a6p7spo71m8xmon9r39x74juboy.png)
NAČIN PRIJAVE
![email email](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/email-q1e19muqxritqsi41wh9t360805xdcfp1lh8gpuw4g.png)
email adrese
![faks faks](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/faks-q1e1dw2fvrckb8bk78pglii51t6r80bxyntdotjpum.png)
faksa
+387 33 621 273
![prijava prijava](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/prijava-qar8uggxpmp8214y39tyuodcsch1twjyogaeytkajg.png)
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se
ONLINE REGISTRACIJA
Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:
HOTEL OLIMP
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
61,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
51,00 €
Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu
1,35 €
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/01/parking.jpg)
Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar, Wi-Fi, parking i doručak uključeni u cijenu.
![sijalica sijalica](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sijalica-q3gi9p2m8g4ecqy42x4ga2yllvnv3w4n2whfooi9tg.png)
Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.
![uzvicnik uzvicnik](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/uzvicnik-qar9uxlgb98v0kqu24cfbhi4bvt3u4qppu42c5i67c.png)
NAPOMENE
Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.
Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.
![kvaka kvaka](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/kvaka-qaraur80rya9hkpkvlskcg2jcj8p6uyfz568rse12g.png)
PLAĆANJE NAŠIH USLUGA
Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:
Plaćanje kotizacije i smještaja putem
PREDRAČUNA
do 21.06.2024.
Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a
![sat sat](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/sat-q1e3o6tqibrj2exvndt9mjgpl0p6n5aslnxb6ob9ue.png)
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
![info_p info_p](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/info_p-3-q1e3qlavz31wqjg9mf6xzxn48guybau3ljxzc4r1m0.png)
Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do:
19.06.2024.
Podijeli članak
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/01/clipboard_image_bbe7aa841b1bd6ea-1-1024x576.jpg)
Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!
![](https://kventum.ba/wp-content/uploads/2023/08/kventum_m-300x131.jpg)
ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
![prijava prijava](https://kventum.ba/wp-content/uploads/elementor/thumbs/prijava-qar8uggxpmp8214y39tyuodcsch1twjyogaeytkajg.png)