INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA
MENTALNO ZDRAVLJE ZAPOSLENIKA
U AKTUELNOM RADNOM OKRUŽENJU 2025
RAZVOJ KLJUČNIH KOMPETENCIJA
IZGRADNJA ZDRAVIH MEĐULJUDSKIH ODNOSA
ZAŠTITA OD PROFESIONALNOG IZGARANJA
UVOD U TEME
Radno okruženje u BiH obilježavaju intenzivni rokovi, stalna dostupnost i česte promjene prioriteta. U takvim uslovima očuvanje mentalnog zdravlja zaposlenika postaje nužnost. Seminar daje jasan okvir za razvoj ključnih kompetencija samoupravljanja, izgradnju zdravih međuljudskih odnosa i prevenciju profesionalnog izgaranja kroz prepoznavanje rizičnih obrazaca rada.
Program nudi konkretna i odmah primjenjiva rješenja kako na vrijeme prepoznati kada je pritisak previsok, rasteretiti obaveze i izbjeći izgaranje. Poseban fokus stavljen je na ponašanja koja grade povjerenje i odgovornost u svakodnevnoj saradnji bez dodatnog administrativnog opterećenja.
Učesnici dobijaju konkretne alate i jasne korake za praktičnu primjenu u svakodnevnom radu i organizacijskim procesima. Organizacije ostvaruju pouzdaniji učinak, manje izostanaka i smanjen rizik od neželjenih eskalacija.
CILJNA GRUPA UČESNIKA
Seminar je namijenjen svim zaposlenicima, bez obzira na sektor, radno mjesto ili nivo odgovornosti. Učestvovati mogu direktori, menadžeri, rukovodioci, HR stručnjaci, sekretari, administrativno osoblje, kao i zaposleni u operativnim, stručnim i uslužnim službama, u javnim i privatnim organizacijama. Posebno je koristan za zaposlenike sa visokim zahtjevima i odgovornošću prema drugima, koji žele ojačati otpornost, izgraditi zdrave odnose i spriječiti profesionalno izgaranje korištenjem praktičnih alata za očuvanje mentalnog zdravlja na poslu.
KLJUČNI CILJEVI
- Prepoznati rane znakove opterećenja i profesionalnog izgaranja
- Usvojiti praktične alate za očuvanje mentalnog zdravlja na radnom mjestu
- Razviti strategije za jačanje lične otpornosti u zahtjevnim situacijama
- Izgraditi zdrave međuljudske odnose zasnovane na povjerenju i podršci
- Učvrstiti odgovornost i međusobno poštovanje zaposlenika
- Primijeniti metode za smanjenje konflikata i napetosti u radnom okruženju
- Planirati dugoročne navike i rutine za prevenciju izgaranja i održavanje psihološke ravnoteže
PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA
Za organizacije, seminar donosi mjerljive i dugoročne koristi: zaposlenici brže prepoznaju i reaguju na opterećenje, smanjuje se broj izostanaka, atmosfera postaje stabilnija, a raste povjerenje i odgovornost, što vodi do manje napetosti, efikasnijeg rješavanja konflikata i veće angažovanosti. Time se jača organizacijska kultura zasnovana na zdravim odnosima, pouzdanosti i uzajamnom poštovanju.
Radno okruženje sa zdravim odnosima stvara prirodnu zaštitu od stresa!
Za zaposlenike, seminar donosi lako primjenjive vještine i alate za upravljanje opterećenjem i stresom, izgradnju kvalitetnijih odnosa i ličnu pouzdanost. Usvojene tehnike omogućavaju bolju raspodjelu energije, prevenciju sagorijevanja i donošenje jasnijih odluka, uz dugoročan doprinos ličnom i organizacijskom uspjehu.
Snaga kolektiva počinje snagom pojedinca koji zna brinuti o sebi!
TEMATSKE CJELINE
RAZVOJ KLJUČNIH KOMPETENCIJA
ZA RAD BEZ STRESA
Prepoznavanje ranih znakova stresa i ličnog radnog opterećenja
Tehnike samokontrole i upravljanja emocijama u stresnim situacijama
Metode smanjenja pritiska i zaštite energije tokom radnog dana
Razvijanje otpornosti na profesionalne pritiske uz očuvanje fokusa
Usvajanje dnevnih navika za prevenciju ličnog izgaranja na poslu
IZGRADNJA KVALITETNIH
MEĐULJUDSKIH ODNOSA
Prepoznavanje i tumačenje skrivenih signala nezadovoljstva i konflikta
Strategije za konstruktivno rješavanje nesuglasica i radne napetosti
Tehnike smirivanja situacija uz dosljednu profesionalnost u nastupu
Vještine saradnje sa zahtjevnim i konfliktnim osobama na poslu
Izgradnja okruženja uzajamnog poštovanja i međusobne podrške
ZAŠTITA OD PROFESIONALNOG
IZGARANJA I LIČNA PREVENCIJA
Razlikovanje umora, stresa i ranih znakova izgaranja radi zaštite
Tehnike brze regeneracije i oporavka tokom radnog dana
Alati za pravovremeno prepoznavanje ličnih granica i prioriteta
Korištenje ličnih resursa za očuvanje psihološke ravnoteže
Izrada ličnog plana prevencije i očuvanja zdravlja na poslu
Burnout počinje onda kad zaboraviš na sebe!
Da bi bio bolji u poslu, moraš više raditi na sebi nego na svom poslu!
VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener i ekspert za poslovnu psihologiju, menadžment i upravljanje ljudskim potencijalima, sa bogatim iskustvom u organizaciji i realizaciji programa obrazovanja odraslih, usmjerenih na praktičan razvoj zaposlenih u javnom i privatnom sektoru. Certificirani trener Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Realizovao je više od 300 edukacija – seminara, radionica, obuka i team building programa u Bosni i Hercegovini i regionu, za zaposlene na svim nivoima.
PRISTUP I METODE RADA
Interaktivno okruženje:
rad na stvarnim izazovima vezanim za stres, odnose i profesionalno izgaranje
Praktičan pristup:
kombinacija predavanja, vježbi i radionica sa direktnom primjenom naučenog u svakodnevnom radu
Unikatne radionice:
netradicionalni formati za razvoj samosvijesti i dublje razumijevanje vlastitih reakcija u stresnim situacijama
Psihološki alati:
rješenja zasnovana na provjerenim principima poslovne psihologije i iskustvima iz prakse
Rad na vrijednostima:
integritet, otvorenost i etika kao temelj profesionalnog razvoja i otpornosti
Dinamične metode:
individualni zadaci, studije slučaja i demonstracije efikasnih tehnika prevencije izgaranja
VREMENSKI PLAN RADA
08.10.2025.
SRIJEDA
10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati
09.10.2025.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
10.10.2025.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
24.09.2025.
1 učesnik
397,00 KM / 202,98 EUR
2 i više učesnika
367,00 KM / 187,64 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 24.09.2025. cijena kotizacije iznosi:
447,00 KM / 228,54 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a!
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta
Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)
Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, testovi i preporuke
Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada
Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija
Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju
Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije
Digitalno, moderno, održivo
U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.
Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.
Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.
NAČINI PRIJAVE
email adrese
faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se
ONLINE REGISTRACIJA
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
63,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
53,00 €
Boravišna taksa po osobi/danu
1,35 €
Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, fitnes i parking uključeni u cijenu
PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA
Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.
Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:
Potvrdu prijave na edukaciju
1. Predračun za kotizaciju
2. Predračun za smještaj
Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:
03.10.2025.
NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ
Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.
Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.
U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!
Ograničen broj učesnika!
Prijave traju do:
01.10.2025.
Podijeli članak