Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija! Podijelite Vaša iskustva sa drugima! U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti. |
REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
NABAVKE PUTEM MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA
EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD)
EVROPSKE INVESTICIJSKE BANKE (EIB)
SVJETSKE BANKE (WB)
PLANIRANJE, PROVOĐENJE NABAVKE, UGOVARANJE I KONTROLA REALIZACIJE
PRAVILNA PRIMJENA U PRAKSI I RJEŠAVANJE PROBLEMA
PRAKTIČNE RADIONICE I DISKUSIJE
Neum
18. – 20.05.2022.
UVOD U TEMU
U posljednje dvije decenije u svijetu pristup nabavkama u organizacijama doživljava revolucionarne promjene. Umjesto puke servisno-logističke podrške organizaciji, nabavke se počinju smatrati vrhunskim strateškim pitanjem svake ozbiljne organizacije ili sistema. Stoga posljedično, profesija službenika za nabavke ili projektnih menadžera koji se između ostalog bave nabavkama, raste na značaju i cijeni.
Takođe, zbog raširenog globalnog djelovanja kreditnih ili donatorskih razvojnih institucija i banaka te njihovog značaja za privredu velikog broja zemalja u razvoju, nije više dovoljno poznavati pravila nabavki vlastite zemlje, već postaje neophodno i za službenike za nabavke i za privredne subjekte koji u procedurama nabavke učestvuju – poznavati i pravila nabavki međunarodnih finansijskih institucija, kao što su Evropska banka za obnovu i razvoj, Evropska investicijska banka, Svjetska banka i slično, što upućenim u ove procedure daje veliku komparativnu prednost na tržištu i u nadmetanjima za dobijanje ugovora o nabavci.
Izbijanjem pandemije uzrokovane virusom Covid-19 važnost nabavki je došla u prvi plan, jer je stvaranje efikasnog regulatornog i operativnog modela nabavke neophodne medicinske opreme (i usluga i eventualno radova u vezi s tim) postalo imperativno i vitalno pitanje vlada svih država svijeta u borbi protiv pandemije i igrat će važnu ulogu i u privrednom oporavku zemalja, a ovo će se posebno odnositi na projekte finansirane od strane međunarodnih finansijskih institucija.
Iz svih navedenih razloga za vas smo pripremili regionalni specijalistički seminar o nabavkama putem međunarodnih finansijskih institucija (EBRD, EIB i WB) sa praktičnim radionicama na date teme.
SEMINAR NAMIJENJEN
Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača, koja učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija (IFIs):
► Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD)
► Evropske investicijske banke (EIB)
► Svjetske banke (WB)
■ Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i BiH.
CILJEVI I SVRHA
►Pravilno postupanje i upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN/Direktivama EU i Svjetske banke
►Upoznavanje sa EU regulativom iz područja nabavki koja se odnosi na hitne nabavke zbog pandemije uzrokovane virusom Covid-19 i preporukama Svjetske banke
►Detaljno upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFIs
►Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga, radova i roba po procedurama IFIs, sa posebnim akcentom na provođenje nabavki u vrijeme pandemije uzrokovane virusom Covid-19
►Sticanje znanja i vještina za pripremu projekata za finansiranje IFI sredstvima
►Detaljno upoznavanje sa pravilima koja se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
►Usvajanje znanja i vještina za upravljanje projektima u praksi
►Odabir praktičnih načina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
►Upoznavanje sa ECEPP – Elektronski portal nabavki EBRD-a
►Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
►Upoznavanje sa osnovama FIDIC ugovora
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Ugovorni organi će kroz obuku svojih zaposlenika steći osnovna znanja o procedurama međunarodnih finansijskih institucija i pripremi projekata, provođenju procjenjivačke misije i potpisivanju ugovora o kreditu. Organizacija će biti upoznata i sa načinom izrade plana nabavki te samim procedurama za nabavku radova, roba i usluga prema Politikama i pravilima nabavki IFIs. Na taj način će organizacija uspješnije i efikasnije provoditi postupke nabavki čime se u značajnoj mjeri smanjuju troškovi, ali i rizici za projekat u fazi njegove implementacije. Sa druge strane, privatne firme koje aktivno sudjeluju u projektima finansiranim od strane IFIs, dobit će korisne informacije o tome kako u datom roku pripremiti kvalitetnu ponudu čime će povećati svoju konkurentnost na tenderima. Stručna lica koja se bave nabavkama dobit će pored teoretskih i praktična iskustva u pripremi tenderske dokumentacije i provođenju cjelokupnog postupka nabavki prema pravilima međunarodnih finansijskih institucija. Takođe, predstavnici firmi koje se pojavljuju u ulozi ponuđača će dobiti priliku da bolje razumiju osnovne zahtjeve tenderske dokumentacije, te kako da pripreme i blagovremeno dostave svoje ponude. Predavači će prezentovati studije slučaja i radionice te kroz konkretne primjere iz svog iskustva i interaktivan pristup i diskusiju, omogućiti učesnicima da unaprijede svoja znanja i vještine u daljem radu.
SADRŽAJ
■ CIKLUS NABAVKE PO DOMAĆEM ZAKONU/DIREKTIVAMA EU I SVJETSKE BANKE – KOMPARATIVNI PRIKAZ
Uvod:
→ Direktive EU o javnim nabavkama – svrha, struktura i osnovne karakteristike
→ Odnos Direktiva EU i domaćih Zakona o javnim nabavkama
→ Misija Svjetske banke i prikaz pravila nabavke
→ Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem Zakonu / Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke
→ Misija i pravila međunarodnih finansijskih institucija:
►Svjetske banke (WB)
►Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD)
►Evropske investicijske banke (EIB)
■ Grupna vježba: Ciklus nabavki
■ Nabavka konsultantskih usluga
→ Generalna obavijest o nabavci – GPN
→ Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
→ Zahtjev za ponudu (Request for proposal) – tipična struktura
→ Standardni tipovi konsultantskih ugovora
■ Studije slučaja i praktična radionica
■ Nabavka radova i roba
1. Priprema projekta za finansiranje od strane IFI
►Osnova za apliciranje kod IFI (framework agreement)
►Osnove projektnog ciklusa
►IFI due dilligence
►Priprema prateće dokumentacije
►Određivanje strategije nabavke
►Sufinansiranje iz GRANT sredstava
2. Osnovni principi nabavki radova i roba na kompleksnim projektima
3. Two-stage postupak
►Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
►First Stage Tender – priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
►Sastanak za pojašnjenje ponude
►Second Stage Tender – priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
►Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
►Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
►Dodjela ugovora
4. Two-envelope postupak
►Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
►Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
►Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
►Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
►Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
►Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
►Dodjela ugovora
5. Provođenje e-nabavki po pravilima EBRD-a – Elektronski portal ECEPP
►Osnovni elementi ECEPP-a
►Kreiranje postupaka u skladu sa usvojenim Planom nabavki
►Priprema i objava Generalne obavijesti o nabavkama
►Preuzimanje tenderske dokumentacije
►Komunikacija kroz Message Centar
►Uloga i odgovornost Banke
►Pristup ECEPP-u od strane ponuđača
6. Osnove FIDIC ugovora
►Uvod
►Analiza rizika
►Odabir „ispravnog“ modela ugovora
►Ugovrne strane i obaveze
►Upoznavnje sa osnovnim odredbama FIDIC ugovora
►Upravljanje FIDIC ugovorima
■ Studije slučaja i praktična radionica
PREDAVAČI
Davor Vučković Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” – Priprema projekata za izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Johovac-Rudanka, Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Rudanka-Putnikovo Brdo 2, Zamjenik Koordinatora PIU tima ispred Bosne i Herzegovine za izradnju međudržavnog mosta preko rijeke Save kod Gradiške. Tarik Duraković Diplomirani inžinjer građevinarstva, osnivač i vlasnik konsultantske firme HD Consulting d.o.o. Sarajevo. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova, roba i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija u oblasti infrastrukture i energetike. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Josip Jakovac Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije, trener javnih nabavki AJN i part time konsultant. Posjeduje i Second Level Master’s Degree in International Master in Public Procurement Management stečenu na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu. RASPORED RADA 18.05.2022. 09:30 – 16:00 19.05.2022. 09:30 – 16:00 20.05.2022. 09:00 – 11:00 METODOLOGIJA RADA ►Seminar će se sastojati od dvije komponente: teorijskog dijela i praktičnog dijela. →Teorijski dio će podrazumijevati prezentaciju predavača uz interakciju sa učesnicima, sa iznošenjem problematike učesnika u postupku nabavke, zajedničke diskusije i pronalaženje rješenja za konkretne situacije. →Praktični dio sastojat će se od grupnih vježbi uz aktivno učešće svih učesnika. ►Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Prilagođavamo se grupi i pojedincu! KOTIZACIJA Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 05.05.2022. 1 učesnik 375,00 KM / 191,00 € 2 učesnika 345,00 KM / 176,00 € 3 i više učesnika 315,00 KM / 161,00 € Za prijave poslije 05.05.2022. cijena kotizacije po učesniku iznosi 405,00 KM / 207,00 € U cijene nije uključen PDV ! U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO ►Učešće na seminaru / 7 Modula od 1h i 30 min ►Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi ►Prezentacija ►Materijal za pisanje ►Kontakt podaci ►Uvjerenje o usavršavanju ►Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja NAČIN PRIJAVE ► Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC ► Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa ► Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA REZERVACIJA SMJEŠTAJA Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu “HOTEL SUNCE“, renovirani dio hotela u novim modernim sobama sa balkonom po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente: 1/1 soba (jednokrevetna) 1/2 soba (dvokrevetna) Boravišna taksa i osiguranje Napomene: ►Za prvih 20 prijavljenih učesnika obezbijeđen je smještaj u novim modernim sobama sa balkonom, dok će učesnici koji se naknadno prijave imati mogućnost rezervacije standard sobe po istim uslovima. ►Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge. ►Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj. Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu: ► Predračuna ili ► Po fakturi nakon izvršene usluge Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. Rezervišite svoje mjesto na vrijeme! Broj učesnika ograničen! Prijave traju do 11.05.2022. Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom! ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju. ONLINE REGISTRACIJA
dipl.ing.građ. / IMPPM
Autoputevi RS
dipl.ing.građ. / IMPPM
HD Consulting d.o.o. Sarajevo
dipl.iur. / IMPPM
, Agencija za javne nabavke BiH
SrijedaRegistracija učesnika 09:30 – 10:00
Četvrtak
Petak
– po učesniku
– po učesniku
→ Priručnik, prilozi, obrasci i primjeri
→ Poslovno umrežavanje učesnika
→ Certifikatinfo@kventum.ba
+387 33 621 273
po osobi/danu – 137,00 KM
po osobi/danu – 89,00 KM
po osobi/danu – 2,34 KM
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-aRadujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.