2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous
Next

REALIZOVANE EDUKACIJE U MARTU: KOMPETENCIJE & PISARNICA-FINANSIJE

R-S-245+246

KVENTUM Poslovno – edukativni centar uspješno je realizovao dva seminara u mjesecu martu 2023. iz oblasti  kompetencija – poslovnih vještina i kancelarijskog – finansijskog poslovanja.

Prvi seminar se održao u Baškoj Vodi GRAND HOTEL SLAVIA u periodu 15.-17.03.2023. pod nazivom:

PROFESIONALIZAM I EFIKASAN NAČIN RADA KROZ PRIMJENU NEOPHODNIH KOMPETENCIJA U PRAKSI

Kroz interaktivno predavanje, radionice i diskusije realizovane su sljedeće tematske cjeline:

TIMSKI RAD

VJEŠTINE KOMUNIKACIJE

RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA

ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA

Kroz ovaj seminar učesnici su naučili kako se snalaziti u neugodnim situacijama, kako koristiti prednosti i mane vlastitog “prirodnog” temperamenta i kako se prilagoditi temperamentima drugih osoba sa kojima poslovno sarađuju. Primjenom ključnih kompetencija u savremenom poslovanju doprinosi se kvalitetnijoj realizaciji svakodnevnih radnih zadataka, unapređenju profesionalnosti i rezultata rada. Znati kako najbolje reagovati u stresnim situacijama i kako upravljati emocijama, predstavlja jednu od najvažnijih kompetencija kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

Predavač za navedeni seminar bio je:

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

Drugi seminar se održao u Dubrovniku GRAND HOTEL PARK u periodu 29.-31.03.2023. pod nazivom:

PISARNICA – FINANSIJE

Kroz interaktivno predavanje i konstruktivne diskusije realizovano je sljedeće:

EVIDENCIJE U KANCELARIJSKOM I FINANSIJSKOM POSLOVANJU

OSNOVNI I NAPREDNI ALATI

PROPISI

ODGOVORNOST

PROBLEMI

PRAKTIČNA RJEŠENJA

PRIMJERI DOBRE PRAKSE

Glavni cilj ovog seminara predstavlja da učesnicima omogućimo jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno – posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje i odjelima računovodstva i finansija te osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje kvaliteta i produktivnosti u radu.

Predavači za navedeni seminar bili su:

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

Boris Sesar

dipl. oec.

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

Oba seminara su realizovana prema planiranom programu rada, a ono što uvijek ističemo i što predstavlja odliku naših seminara bili su zajednički interaktivni rad između učesnika i predavača, razmjena iskustava iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje.

Zahvaljujemo se svim učesnicima i predavačima na uspješno realizovanim seminarima i radujemo se novom zajedničkom učenju, druženju i razmjeni iskustava u budućnosti.

Nadamo se da ćete uz naše edukacije usavršiti svoja znanja i biti spremni naučeno primijeniti na radnom mjestu i u životu.

Zapamtite da je edukacija glavni pokretač promjena u svijetu, zbog toga učite svaki dan i budite promjena koju želite.

Ono što mislimo ili u šta vjerujemo ne izaziva nikakve posljedice. Jedine posljedice proističu iz onoga šta uradimo.

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

Kventum_logo_bijeli

Vaš KVENTUM tim