2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE
FINANSIJAMA I RAČUNOVODSTVOM
I UPRAVLJANJE RIZICIMA F.U.K.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

RAČUNOVODSTVO I INTERNA KONTROLA U SAVREMENOM POSLOVANJU

EFIKASNO VOĐENJE
RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA

ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE
KNJIGOVODSTVENIM AKTIVNOSTIMA

PRIMJERI I KATEGORIJE
KONTROLNIH POSTUPAKA

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA:
UPRAVLJANJE RIZICIMA I OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESA

USPOSTAVLJANJE STABILNOG SISTEMA FUK:
KORAK PO KORAK

PRIMJENA I KONTINUIRANI RAZVOJ
SISTEMA FUK

STRUKTURA I ELEMENTI SISTEMA FUK:
COSO OKVIR

PRAKTIČNE VJEŽBE I PRIMJERI IZ PRAKSE

lokacija

Baška Voda   

23. – 25.10.2024.  

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen izvršnim menadžerima, menadžerima nefinansijskih odjela koji trebaju razumjeti osnovne finansijske principe i izvještavanje, kao i svima koji žele naučiti kako mjeriti učinke poslovnih odluka. Takođe, prilagođen je početnicima u finansijama koji žele dobiti cjelovit uvid u finansije i razlike između finansija i računovodstva, te finansijskim referentima i službenicima uključenim u procese planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja finansijskih i računovodstvenih transakcija.

Seminar je idealan i za rukovodioce, šefove organizacijskih jedinica, pomoćnike rukovodilaca, koordinatore i članove radnih grupa za FUK, početnike u uvođenju FUK-a, kao i finansijske i druge službenike. Takođe je namijenjen svima koji žele steći uvid u finansijsko upravljanje i kontrolu, proces uspostavljanja FUK-a i izazove s kojima se suočavaju, te osobama odgovornim za upravljanje rizicima u organizaciji.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

Usvajanje znanja i upoznavanje učesnika sa:

  • finansijskim računovodstvom i upravljačkim računovodstvom
  • finansijskim upravljanjem
  • računovodstvenim i poslovnim knjigama, kao i knjigovodstvenim ispravama
  • načelima računovodstvenog poslovanja
  • načinom planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja
  • vrstama internih kontrola i kontrolnim postupcima
  • pet međusobno povezanih komponenti internih kontrola COSO okvira
  • načinom i stilom rukovođenja
  • planskim pristupom poslovanja (vizija, misija i cilj poslovanja)
  • načinom upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
  • obavezama i dužnostima koordinatora i članova radne grupe za FUK
  • načinom donošenja akcijskog plana i strategije upravljanja rizicima
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Ovaj seminar pružit će učesnicima jasno razumijevanje ključnih razlika između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola te finansijskog upravljanja i kontrole. Kroz praktične primjere, učesnici će steći konkretne alate i tehnike koji će im pomoći da povećaju efikasnost u svakodnevnim zadacima, smanje mogućnost grešaka i poboljšaju kvalitet rada u finansijsko – računovodstvenim procesima.

Glavni fokus seminara bit će na praktičnoj primjeni kroz vježbe koje se odnose na uspostavu sistema internih kontrola, efikasno finansijsko upravljanje i implementaciju sistema FUK, te njihovu povezanost sa poslovnim procesima unutar organizacije.

S-W-289 (6.1.)

Učesnici će naučiti kako planirati, provoditi i kontrolisati ključne finansijske i računovodstvene dokumente, što će direktno doprinijeti poboljšanju poslovnih rezultata. Usvajanjem novih alata i tehnika, učesnici će podići nivo svoje profesionalne učinkovitosti, smanjiti greške koje mogu uticati na poslovanje organizacije te osigurati preciznije i pouzdanije izvještavanje. Seminar predstavlja odličnu priliku za sve koji žele unaprijediti svoje znanje iz oblasti finansija, računovodstva, interne kontrole i sistema FUK, te povećati svoj doprinos poslovnim procesima u organizaciji.

sadrzaj

SADRŽAJ

S-W-289 (7.)

VOĐENJE RAČUNOVODSTVENIH

I KNJIGOVODSTVENIH POSLOVA

Finansijsko računovodstvo

Upravljačko računovodstvo

Finansijsko upravljanje

Kontrola, knjiženje i evidentiranje u pomoćnim knjigama i glavnoj knjizi

Obavezne vrste pomoćnih knjiga

Razdvajanje dužnosti i ovlaštenja

S-W-289 (8.)

BLAGAJNIČKO POSLOVANJE

Blagajnički dnevnici i transakcije

Elektronska blagajna

Pravilna primjena i kontrola bla

Problemi i rješenja

S-W-289 (9.)

FINANSIJSKO PLANIRANJE I IZVJEŠTAVANJE

Srednjoročno i godišnje planiranje budžeta

Planski pristup

Strateški okvir

Cost benefit analiza

Izrada finansijskog plana

Analiza i informisanje zainteresovanih strana

Analiza i utvrđivanje finansijskih pokazatelja

Svrha i struktura izvještavanja

Interni izvještaji

S-W-283 (25)

INTERNA KONTROLA

Pojam

Funkcije

Ciljevi

Komponente

S-W-289 (11.)

COSO OKVIR ZA USPOSTAVU I RAZVOJ FUK

Planski pristup poslovanju

Organizacijska struktura

Upravljanje ljudskim resursima

Utvrđivanje i procjena rizika

Postupanje po rizicima

Praćenje rizika i izvještavanje

Sistem dvostrukog potpisa

Zaštita imovine i informacija

Karakteristike kontrolnih aktivnosti

Principi i područja internih kontrola

Vrste informacija

Praćenje i procjena / analiza sistema

PREDAVAČ

predavac_m

Boris Sesar

mr. oec.

Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

agenda

RASPORED RADA

p_u

23.10.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

24.10.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

25.10.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar je osmišljen kao dinamično interaktivno iskustvo, koje uključuje predavanja i aktivne diskusije o finansijsko-računovodstvenim procesima.

Učesnici će imati priliku da izlože konkretne probleme sa kojima se suočavaju, te će primiti konkretne sugestije i rješenja za te izazove.

Kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava, seminar će se fokusirati na pronalaženje rješenja za specifične situacije.

Učesnici će se baviti realnim primjerima, što će im pomoći da bolje razumiju kompleksnost finansijsko-računovodstvenog poslovanja i sistema FUK.

Ovaj pristup omogućava praktičnu primjenu naučenih teorija i metodologija, čime se osigurava dublje usvajanje i integracija znanja u svakodnevni rad.

Interaktivni elementi seminara potiču umrežavanje i saradnju među učesnicima, što može dodatno obogatiti njihovo profesionalno iskustvo.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

11.10.2024.​​

1 učesnik

405,00 KM / 207,07 EUR

2 i više učesnika

375,00 KM / 191,73 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 11.10.2024. cijena kotizacije iznosi:

450,00 KM / 230,08 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

GRAND HOTEL SLAVIA

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

89,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

69,00 €

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

0,93 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar i Wi-Fi uključeni u cijenu.

Parking kod hotela Horizont

1 vozilo za 24 h = 5,00 €

Parking prema raspoloživosti.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 18.10.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

16.10.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju