INTERAKTIVNI SEMINAR + RADIONICE
PROFESIONALIZAM I EFIKASAN NAČIN RADA KROZ PRIMJENU NEOPHODNIH KOMPETENCIJA U PRAKSI
TIMSKI RAD I VJEŠTINE KOMUNIKACIJE
RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA
ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA

UVOD U TEMU

SEMINAR NAMIJENJEN
Zaposlenicima svih profila (direktorima, rukovodiocima, menadžerima, HR menadžerima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje ključnih kompetencija u svakodnevnom poslovanju.


CILJEVI I SVRHA
Razvoj profesionalizma i kompetencija u svakodnevnom radu
Primjena komunikacijskih modela u današnjem poslovanju
Unapređenje modernih vještina komunikacije i timskog rada
Percepcija – otkrivanje situacija koje nas ometaju na radnom mjestu
Metode i tehnike kreativnog rješavanja poslovnih problema i situacija
Timski rad – unapređenje organizacijske kulture i saradnje
Razvoj “soft skills” – profesionalnost, fokus, briga o članovima tima
Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
Suzbijanje stresa – tehnike snalaženja u zahtjevnim situacijama
Odabir “prave reakcije“ – efikasan uticaj na “teške” osobe iz poslovnog okruženja
Emocionalna inteligencija – uticaj na uvjerenja i mentalne modele
Razvoj samosvijesti, samokontrole i samopouzdanja
Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja


KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Organizacije će kroz edukaciju svojih zaposlenika razviti niz neophodnih kompetencija koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i timskog rada. Usvojene kompetencije pomoći će zaposlenicima da se mnogo efikasnije i racionalnije snalaze u problemskim i zahtjevnim poslovnim situacijama. Istraživanja pokazuju da čak 20% radne populacije ima neki oblik poteškoće po pitanju svog mentalnog zdravlja. Ulaganje u zaposlenike je najbolja investicija, jer organizacije stiču povjerenje svojih zaposlenika i na taj način razvijaju zdrave temelje za razvoj zdravih međuljudskih odnosa i uspješnije poslovanje.


Sticanjem i primjenom ključnih kompetencija u savremenom poslovanju doprinosi se kvalitetnijoj realizaciji svakodnevnih radnih zadataka, unapređenju profesionalnosti i rezultata rada. Znati kako najbolje reagovati u stresnim situacijama i kako upravljati emocijama, predstavlja jednu od najvažnijih kompetencija kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
Kroz ovaj seminar učesnici će naučiti kako se snalaziti u neugodnim situacijama, kako koristiti prednosti i mane vlastitog “prirodnog” temperamenta i kako se prilagoditi temperamentima drugih osoba sa kojima poslovno sarađuju.

SADRŽAJ

TIMSKI RAD I VJEŠTINE KOMUNIKACIJE
Tim koji uči – poboljšanje rezultata kroz kreativnost i saradnju
Profesionalizam – stvaranje pozitivne organizacijske kulture
Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
Uticaj pozitivne i negativne povratne informacije – praktični primjeri
Metode efektivne komunikacije – aktivno slušanje i asertivnost
RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA
Kreativno rješavanje problema – novi obrasci ponašanja i rada
Sistemsko razmišljanje i percepcija
Upravljanja međuljudskim odnosima – savremene metode
Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
Čitanje skrivenih znakova i signala – uticaj na “teške” osobe
Samopouzdanje i važnost interpersonalnih vještina u konfliktima
ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA
Mentalni modeli – skriveni obrasci i fenomeni
Koraci prema samosvijesti – promjene ponašanja i uvjerenja
Emocionalna inteligencija – empatija, samokontrola i svjesnost
Zaštita mentalnog zdravlja – organizacijski i individualni pristup
Kanalisanje stresa u radnu motivaciju i produktivnost
Mentalno zdravlje – razvoj svijesti zdravog načina življenja i rada


PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.


RASPORED RADA

15.03.2023.
SRIJEDA

09:30 - 16:00

16.03.2023.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00

17.03.2023.
PETAK

09:00 - 11:00


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice.
Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu.
Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

PRILAGOĐAVAMO SE GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 03.03.2023.:
1 učesnik
365,00 KM / 186,62 EUR
186,62 EUR
2 i više učesnika
345,00 KM / 176,39 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 03.03.2023. cijena kotizacije po učesniku iznosi:
405,00 KM / 207,07 EUR
po učesniku
207,07 EUR = 242,27 EUR
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na seminaru – 7 Modula od 1h i 30 min
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija – priručnik, prilozi, testovi i vježbe
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme seminara

NAČIN PRIJAVE

email adrese
info@kventum.ba

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE , na dnu ovog članka imate opciju
ONLINE REGISTRACIJA
Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi
GRAND HOTEL SLAVIA
po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
79,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
65,00 €
Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu
1,00 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, hotelski bazen, fitnes centar, WI-FI i parking (kod hotela Horizont) uključeni u cijenu.

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirati ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

NAPOMENE
Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.
Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA
Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:
Plaćanje kotizacije i smještaja putem PREDRAČUNA do 10.03.2023.
Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do:
08.03.2023.
Podijeli članak
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
