INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA

KVALITETNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I EFIKASAN TIMSKI RAD
– KLJUČ USPJEŠNOG POSLOVANJA
Unapređenje poslovnih komunikacijskih vještina u savremenom okruženju
Razvoj efikasne timske saradnje kroz praktične alate i modele
Jačanje međuljudskih odnosa, emocionalne inteligencije i profesionalnih kompetencija

UVOD U TEMU

CILJNA GRUPA UČESNIKA
Edukacija je namijenjena zaposlenicima svih profila – direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima i sekretaricama, administrativnim radnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, kao i zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske resurse, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i drugih službi – kako u javnom, tako i u privatnom sektoru.
Seminar je posebno koristan za sve profesionalce koji žele unaprijediti svoje komunikacijske i timske vještine, ojačati saradnju u kolektivu, te kroz konkretne alate unaprijediti svakodnevnu poslovnu efikasnost.


KLJUČNI CILJEVI
- Osnažiti jasnu i efikasnu komunikaciju zaposlenika
- Razviti vještine aktivnog slušanja i konstruktivne povratne informacije
- Unaprijediti saradnju i koordinaciju u timskom radu
- Povećati povjerenje i kolegijalnost unutar radnih timova
- Primjenjivati EQ vještine u svakodnevnoj komunikaciji
- Usvojiti praktične tehnike za rješavanje konflikta u timu
- Ojačati profesionalne odnose i timsku koheziju kroz poslovnu psihologiju
- Jačati kompetencije za kvalitetnije odnose među zaposlenima


PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA
Organizacija će kroz ovu edukaciju ostvariti unapređenje kvaliteta poslovne komunikacije među zaposlenicima, efikasniju saradnju u timovima, kao i bolju koordinaciju aktivnosti između različitih sektora. Rezultat toga je smanjenje grešaka i nesporazuma u svakodnevnom radu, uz povećanje ukupne efikasnosti i zadovoljstva zaposlenih. Dugoročno, edukacija doprinosi razvoju organizacijske kulture zasnovane na otvorenosti, profesionalnosti i zajedničkom postizanju ciljeva. Kroz razvoj kompetencija zaposlenih, organizacija gradi stabilne i produktivne timove sposobne za visoke rezultate u dinamičnom poslovnom okruženju.

Komunikacija nije ono što govoriš, nego ono što drugi razumiju.

Pojedinci će usavršiti konkretne komunikacijske vještine koje povećavaju njihovu profesionalnu efikasnost i doprinose boljoj timskoj saradnji. Edukacija im omogućava razvoj kompetencija potrebnih za kvalitetnije međuljudske odnose, lakše prilagođavanje različitim komunikacijskim situacijama, te jačanje ličnog profesionalnog ugleda i uticaja u timu. Učesnici će prepoznati važnost efikasne komunikacije kao temelja vlastitog uspjeha i timske produktivnosti. Stečene vještine omogućavaju im uspješnije suočavanje sa svakodnevnim poslovnim izazovima i otvaraju jasne mogućnosti za profesionalni razvoj i napredovanje u radnom okruženju.
Saradnja počinje razumijevanjem,
ne naredbama.


TEMATSKE CJELINE
POSLOVNE KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

Precizno izražavanje i argumentacija u poslovnoj interakciji
Aktivno slušanje i razumijevanje skrivenih poruka u komunikaciji
Efikasno upravljanje povratnim informacijama u timu
Komunikacija pod pritiskom: upravljanje zahtjevnim situacijama
Vještina prilagođavanja različitim komunikacijskim stilovima
EFIKASNA TIMSKA SARADNJA

Primjena konkretnih metoda za povećanje timske efikasnosti
Razvoj timske sinergije kroz praktične radionice i alate
Unapređenje timske komunikacije i prevazilaženje nesporazuma
Izgradnja kulture povjerenja i otvorenosti unutar timova
Proaktivno upravljanje timskom dinamikom u poslovnoj praksi
MEĐULJUDSKI ODNOSI I KOMPETENCIJE

Upravljanje emocijama u međuljudskim odnosima na poslu
Razvoj kompetencija za izgradnju stabilnih profesionalnih odnosa
Primjena EQ vještina za bolju saradnju i timsko razumijevanje
Profesionalna etika i integritet kao osnova poslovne saradnje
Kognitivne kompetencije u funkciji očuvanja mentalnog zdravlja
Profesionalna kompetencija počinje odgovornošću, ne titulom.


VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa, fokusiranih na praktičan razvoj zaposlenih u javnom i privatnom sektoru. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Više od 300 realizovanih edukacija (seminari, radionice, obuke i team building programi) u BiH i regionu, za zaposlene svih nivoa.


PRISTUP I METODE RADA
Seminar je visoko interaktivan, fokusiran na stvarne timske i komunikacijske izazove učesnika.
Kroz predavanja, praktične vježbe i radionice, učesnici pronalaze rješenja za situacije iz radnog okruženja koristeći psihološke alate.
Poseban akcenat stavlja se na osvještavanje obrazaca poput integriteta, otvorenosti, sistemskog razmišljanja i etike.
Rad obuhvata individualne i timske zadatke, analize slučajeva i demonstracije efikasnih tehnika.


VREMENSKI PLAN RADA

11.06.2025.
SRIJEDA

09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati

12.06.2025.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati

13.06.2025.
PETAK

09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta


PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
29.05.2025.
1 učesnik
390,00 KM / 199,40 EUR
2 i više učesnika
350,00 KM / 178,95 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 29.05.2025. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM / 219,85 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta
Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)
Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva
Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada
Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija
Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju
Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije
Digitalno, moderno, održivo
U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.
Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.
Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

NAČINI PRIJAVE

email adrese

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
117,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
80,00 €
Boravišna taksa po osobi/danu
1,50 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar i fitnes centar uključeni u cijenu.

Parking
1 vozilo za 24 h = 10,00 €
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
Broj parking mjesta je ograničen.

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA
Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.
Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:
Potvrdu prijave na edukaciju
1. Predračun za kotizaciju
2. Predračun za smještaj
Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:
06.06.2025.
NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ
Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.
Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.
U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

Ograničen broj učesnika!
Prijave traju do:
04.06.2025.
Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
