2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

NAPREDNA RJEŠENJA U
KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ZA EFIKASNIJI RAD U BUDUĆNOSTI

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

NAPREDNA RJEŠENJA U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU: UNAPREĐENJE PROCESA I PRIMJENA PRAKTIČNIH METODA ZA EFIKASNIJI RAD U BUDUĆNOSTI

TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE

UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA – FIZIČKI I ELEKTRONSKI

UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA

STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA – PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE

lokacija

Zlatibor 

09. – 11.10.2024.  

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenima u institucijama, upravnim organizacijama, službama, sudovima, kao i u javnom i privatnom sektoru, direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, te svima koji su uključeni i odgovorni za obavljanje kancelarijskih i arhivskih poslova. 

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
  • Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
  • Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
  • Definisanje rada sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
  • Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
  • Sticanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
  • Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz ovaj seminar, učesnici će značajno ojačati svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog poslovanja, dok će istovremeno usvojiti niz efikasnih metoda koje će im pomoći da unaprijede svakodnevne zadatke. Posebna pažnja bit će posvećena alatima i tehnikama koje omogućavaju povećanje efikasnosti i efektivnosti u kancelarijskom radu, što je ključno za postizanje boljih rezultata u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Detaljno će im biti pojašnjena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organima i organizacijama, koja regulišu rad kroz primjenu propisa, procedura i savremenih tehnika.

S-W-286 (6.3.).
S-W-286 (7.1.).

Pored teorijskog znanja, učesnici će imati priliku da nauče korištenje naprednih alata za kancelarijsko – arhivsko poslovanje, što će im omogućiti bolje upravljanje dokumentacijom i arhivama. Ovi alati će im biti predstavljeni uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi, što će dodatno osigurati njihovu primjenjivost u stvarnim radnim okruženjima. 

sadrzaj

SADRŽAJ

UPUTSTVA
za elektronsko uredsko poslovanje u organima i organizacijama

E-PISARNICA / DMS
digitalizacija upravljanja dokumentacijom

PROPISI, NAČELA I EVIDENCIJE
elektronski i fizički oblik

ELEKTRONSKI POTPIS
primjena u skladu sa propisima

E-ARHIVA
procesi pohrane čuvanja e-dokumenata

PEČAT I FAKSIMIL
ovlaštenja, upotreba i odgovornost

REGISTRATURNA GRAĐA
kategorije, svrha i značaj uništavanja

ARHIVSKA GRAĐA
pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje

ARHIVSKA KNJIGA
svrha i značaj

TAJNOST PODATAKA
vrste i metode zaštite tajni

PREDAVAČ

predavac_z

Azemina
Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

agenda

RASPORED RADA

p_u

09.10.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

10.10.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

11.10.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog poslovanja.

Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje.

Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije.

Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijskog poslovanja

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

27.09.2024.​​

1 učesnik

390,00 KM / 199,40 EUR

2 i više učesnika

350,00 KM / 178,95 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 27.09.2024. cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM / 219,85 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, obrasci i primjeri

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

HOTEL OLIMP

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

61,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

51,00 €

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

1,35 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 04.10.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

03.10.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju