SPECIJALISTIČKI SEMINAR
NABAVKE PUTEM MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD), EVROPSKE INVESTICIJSKE BANKE (EIB) I SVJETSKE BANKE (WB)
PROFESIONALIZAM I EFIKASAN NAČIN RADA KROZ PRIMJENU NEOPHODNIH KOMPETENCIJA U PRAKSI
POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD
VODIČ ZA NABAVKE EIB
SUFINANSIRANJE IZ GRANT SREDSTAVA (WBIF I IPA)
UPRAVLJANJE UGOVORIMA FIDIC
CIKLUS NABAVKE (KOMPARATIVNI PRIKAZ)
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN

UVOD U TEMU

SEMINAR NAMIJENJEN
Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u postupcima javnih nabavki po domaćem zakonu, kao i u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija – EBRD, CEB, EIB, WB, KfW. Seminar je takođe namijenjen i stručnim licima koja učestvuju u implementaciji ugovora u oblasti infrastrukture i energetike po FIDIC uslovima ugovaranja. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.


CILJEVI I SVRHA
Pravilno postupanje i upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN / Direktivama EU i Svjetske banke
Upoznavanje sa novim institutima i regulacijom koju donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN („Službeni glasnik BiH“ br. 59/22)
Upoznavanje sa Politikama i Pravilima nabavki EBRD kao i Vodičem za nabavke EIB
Sticanje znanja i vještina za pripremu projekata i vođenje nabavki konsultantskih usluga, radova i roba po procedurama IFI's
Sticanje znanja i vještina za pripremu projekata za sufinansiranje iz WBIF i IPA
Detaljno upoznavanje sa pravilima koja se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
Upoznavanje sa osnovama upravljanja projektnim ciklusom
Odabir praktičnih načina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
Upoznavanje sa ECEPP – Elektronski portal nabavki EBRD
Upoznavanje sa osnovama upravljanja ugovora zasnovanih na FIDIC formama


KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Ugovorni organi će kroz obuku svojih zaposlenika steći osnovna znanja o procedurama međunarodnih finansijskih institucija i pripremi projekata, provođenju procjenjivačke misije i potpisivanju ugovora o kreditu. Organizacija će biti upoznata i sa načinom izrade plana nabavki te samim procedurama za nabavku radova, roba i usluga prema Politikama i pravilima nabavki IFIs. Na taj način će organizacija uspješnije i efikasnije provoditi postupke nabavki čime se u značajnoj mjeri smanjuju troškovi, ali i rizici za projekat u fazi njegove implementacije. Sa druge strane, privatne firme koje aktivno sudjeluju u projektima finansiranim od strane IFIs, dobit će korisne informacije o tome kako u datom roku pripremiti kvalitetnu ponudu čime će povećati svoju konkurentnost na tenderima. Stručna lica koja se bave nabavkama dobit će pored teoretskih i praktična iskustva u pripremi tenderske dokumentacije i provođenju cjelokupnog postupka nabavki prema pravilima međunarodnih finansijskih institucija, kao i apliciranja za kreditna i grant sredstva.


Konačno, organizacije će biti upoznate novim regulatornim zahtjevima koje donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN koji je objavljen u „Službenom glasniku BiH“ br. 59/22. Učesnici će biti upoznati sa novim institutima i pravilima koje donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN. Takođe, predstavnici firmi koje se pojavljuju u ulozi ponuđača će dobiti priliku da bolje razumiju osnovne zahtjeve tenderske dokumentacije, te kako da pripreme i blagovremeno dostave svoje ponude. Predavači će prezentovati studije slučaja i radionice te kroz konkretne primjere iz svog iskustva i interaktivan pristup i diskusiju, omogućiti učesnicima da unaprijede svoja znanja i vještine u daljem radu.

SADRŽAJ

CIKLUS NABAVKE
Komparativni prikaz ciklusa nabavke:
– po domaćem Zakonu BiH
– po Direktivama EU
– Svjetske banke
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN
Kakve novine donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN BiH koji je objavljen u “Službenom glasniku BiH“ br. 59/22: Novi instituti, dodjela ugovora prema međunarodnim poravilima, nova izuzeća od primjene, propisivanje službenika za javne nabavke, isključenje ponuđača, sukob interesa, javne nabavke i pravo konkurencije, prethodna provjera tržišta, obavezna podjela na lotove, izmjene ugovora/okvirnih sporazuma, izmjene u postupcima konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma, objava planova nabavki i informacija o realizaciji ugovora na Portalu javnih nabavki, izmjene u žalbenom postupku.
Grupna vježba: Ciklus nabavki

POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD
– Upoznavanje sa novim izdanjem Politika i pravila nabavki EBRD (PP&R) iz maja 2022. godine
– Komparativni prikaz osnovnih elemenata novog PP&R i izdanja iz 2017. godine
VODIČ ZA NABAVKE EIB
– Upoznavanje sa pravilima nabavki EIB (Vodič za nabavke iz 2017. godine)
– Komparativni prikaz osnovnih elemenata EIB Vodiča za nabavke i Politika i pravila nabavki EBRD
NABAVKA KONSULTANTSKIH USLUGA PREMA PRAVILIMA EBRD
– Generalna obavijest o nabavci (GPN)
– Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
– Zahtjev za ponudu / Request for proposal (tipična struktura)
– Tehnička evaluacija i kombinovana (finalna) evaluacija
– Standardni tipovi konsultantskih ugovora (time based, lump sum, simplified)
Studije slučaja i praktična radionica

NABAVKA RADOVA I ROBA
Priprema projekta za finansiranje od strane IFI
– Osnova za apliciranje kod IFI (framework agreement)
– Osnove projektnog ciklusa
– IFI due dilligence
– Priprema prateće dokumentacije
– Određivanje strategije nabavke
– Sufinansiranje iz GRANT sredstava (WBIF i IPA)
Osnovni principi nabavki radova i roba na kompleksnim projektima
Two-stage postupak
– Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
– First Stage Tender (priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura)
– Sastanak za pojašnjenje ponude
– Second Stage Tender (priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura)
– Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
– Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
– Dodjela ugovora
Two-envelope postupak
– Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
– Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
– Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
– Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
– Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
– Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
– Dodjela ugovora
Provođenje e-nabavki po pravilima EBRD – Elektronski portal ECEPP
– Osnovni elementi ECEPP
– Kreiranje postupaka u skladu sa usvojenim Planom nabavki
– Priprema i objava Generalne obavijesti o nabavkama
– Preuzimanje tenderske dokumentacije
– Komunikacija kroz Message Centar
– Uloga i odgovornost Banke
– Pristup ECEPP od strane ponuđača
Osnove FIDIC ugovora
– Uvod
– Analiza rizika
– Odabir “ispravnog“ modela ugovora
– Ugovorne strane i obaveze
– Upoznavnje sa osnovnim odredbama FIDIC ugovora
– Upravljanje FIDIC ugovorima
Studije slučaja praktična radionica

PREDAVAČI


Davor Vučković
dipl.ing.građ.
IMPPM
Autoputevi RS
Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” – Priprema projekata za izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD i EIB, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Johovac-Rudanka, Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Rudanka-Putnikovo Brdo 2, Zamjenik Koordinatora PIU tima ispred Bosne i Herzegovine za izradnju međudržavnog mosta preko rijeke Save kod Gradiške.


Tarik Duraković
dipl.ing.građ.
IMPPM
HD Consulting d.o.o. Sarajevo
Diplomirani inžinjer građevinarstva, osnivač i vlasnik konsultantske firme HD Consulting d.o.o. Sarajevo. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova, roba i usluga prema procedurama EBRD, EIB i drugih međunarodnih finansijskih institucija u oblasti infrastrukture i energetike. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).


Josip Jakovac
dipl.iur.
IMPPM
Agencija za javne nabavke BiH
Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije, trener javnih nabavki AJN i part time konsultant. Posjeduje i Second Level Master’s Degree in International Master in Public Procurement Management stečenu na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu.


RASPORED RADA

24.05.2023.
SRIJEDA

09:30 - 16:00

25.05.2023.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00

26.05.2023.
PETAK

09:00 - 11:00


METODOLOGIJA RADA
Seminar će se sastojati od dvije komponente: teorijskog dijela i praktičnog dijela.
Teorijski dio će podrazumijevati prezentaciju predavača uz interakciju sa učesnicima, sa iznošenjem problematike učesnika u postupku nabavke, zajedničke diskusije i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.
Praktični dio sastojat će se od grupnih vježbi uz aktivno učešće svih učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

PRILAGOĐAVAMO SE GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 12.05.2023.:
1 učesnik
405,00 KM / 207,07 EUR
186,62 EUR
2 i više učesnika
375,00 KM / 191,73 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 12.05.2023. cijena kotizacije po učesniku iznosi:
450,00 KM / 230,08 EUR
po učesniku
207,07 EUR = 242,27 EUR
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na seminaru – 7 Modula od 1h i 30 min
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija – priručnik, prilozi, obrasci i primjeri
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme seminara

NAČIN PRIJAVE

email adrese
info@kventum.ba

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE , na dnu ovog članka imate opciju
ONLINE REGISTRACIJA
Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela u Dubrovniku
“GRAND HOTEL PARK”
po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
127,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
85,00 €
Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu
2,65 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Wellness & Spa (bazen,saune, teretana) Wi-Fi i parking uključeni u cijenu.

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirati ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

NAPOMENE
Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.
Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA
Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:
Plaćanje kotizacije i smještaja putem PREDRAČUNA do 19.05.2023.
Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen – 25 učesnika!
Prijave traju do:
17.05.2023.
Podijeli članak
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
