2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

KLJUČNE SOCIJALNE VJEŠTINE
I UTICAJ TEHNOLOGIJE NA
INTERPERSONALNE ODNOSE

INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

KLJUČNE SOCIJALNE KOMPETENCIJE ZA EFIKASNO RJEŠAVANJE INTERPERSONALNIH PROBLEMA I KONFLIKTA U RADNOM OKRUŽENJU

UTICAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ
SOCIJALNIH VJEŠTINA U POSLOVNOM OKRUŽENJU

DIJALOG I EMPATIJA
KAO KREATIVNI ALATI ZA UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA

ULOGA PERCEPCIJE I SAMOSVIJESTI
U UNAPREĐENJU INTERPERSONALNIH ODNOSA

lokacija

Zlatibor 

09. – 11.10.2024.  

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih socijalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Analizirati kako tehnologija mijenja način socijalne komunikacije u poslovnom okruženju
  • Razumjeti uticaj digitalne komunikacije na interpersonalne odnose
  • Definisanje tehnoloških rješenja koja mogu poboljšati saradnju na poslu
  • Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u konfliktima
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za upravljanje konfliktima
  • Odabir “prave reakcije“ – snalaženja u zahtjevnim situacijama
  • Usvajanje metoda za bolje razumijevanje suprotstavljenih stavova
  • Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
  • Razvoj zdravih radnih navika – produktivna radna atmosfera
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz razvoj socijalnih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Interpersonalne vještine omogućavaju nam efikasnije upravljanje radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranje kvalitetnijih profesionalnih odnosa sa kolegama i vanjskim saradnicima.

Kroz ovakav vid edukacije, organizacije će osigurati razvoj neophodnih vještina kod zaposlenika, što će rezultirati unapređenjem radne atmosfere i motivacije. Razvojem emocionalne inteligencije zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada.

S-W-285 (9)

Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Fokus ovog seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, kroz primjere iz prakse,  radionice i praktične vježbe, sa ciljem usvajanja naprednih socijalnih vještina i metoda primjene istih u radnom okruženju.

S -278 (3)

Posebna pažnja će biti posvećena razvijanju samosvijesti, empatije, samokontrole i ličnog razvoja, kako bi učesnici stekli uvid u vlastitu emocionalnu inteligenciju te razvili strategije za efikasno upravljanje emocijama na svom radnom mjestu. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako nam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja ključ za uspjeh u današnjem poslovnom i ličnom okruženju. Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

Ako nastavite raditi ono što ste uvijek radili, dobit ćete ono što ste uvijek dobijali.

sadrzaj

SADRŽAJ

UTICAJ TEHNOLOGIJE

S-W-287 (8.1).

Uticaj tehnologije na međuljudske odnose, saradnju i timski rad

Strategije za rješavanje problema putem digitalnih kanala

Kako koristiti tehnologiju za unapređenje socijalnih vještina?

Interpersonalne vještine za upravljanje predrasudama i različitostima

Uticaj pozitivne/negativne povratne informacije

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA

S-W-287 (8.2.).

Ključni elementi empatije i njezina uloga u konfliktnim situacijama

Prilagođavanje različitim perspektivama i promjena ličnih uvjerenja

Umjetnost dijaloga – osnovni alat u međuljudskim odnosima

Razvoj vještina za upravljanje emocijama u konfliktnim situacijama

Kreativne strategije za rješavanje konflikata – novi obrasci ponašanja

INTERPERSONALNI ODNOSI

S-W-287 (6.4.).

Percepcija – uticaj subjektivnog doživljaja na interpersonalne odnose

Samosvijest i važnost prepoznavanja vlastitih snaga i slabosti

Uvjerenja – skriveni obrasci i fenomeni u socijalnim vještinama

Uticaj na percepciju drugih kroz aktivno slušanje, empatiju i emocije

Emocionalna inteligencija – samokontrola, motivacija i svjesnost

RADIONICE

JEDINSTVEN PRISTUP 
DRUGAČIJE OD TRADICIONALNOG

S-W-287 (8.4.).

Individualna i timska percepcija

Skriveni obrasci i fenomeni

Svjesnost, vizije i mentalni modeli

Dijalog, integritet i etika

Ono što mislimo ili u šta vjerujemo ne izaziva nikakve posljedice.

Jedine posljedice proističu iz onoga šta uradimo.

PREDAVAČ

predavac_m

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 300 realizovanih internih i eksternih edukacija (seminari, radionice, obuke, team building) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

agenda

RASPORED RADA

p_u

09.10.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

10.10.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

11.10.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava.

Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja, praktične vježbe i radionice.

Koristit će se alati za osvještavanje vrlo važnih skrivenih obrazaca i fenomena timskog rada, poput kvaliteta svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, kognitivnih šema, sistemskog razmišljanja, dijaloga, etike i drugih.

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da naučene tehnike primjenjuju u praksi.

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni rad, timski rad, simulacija situacija, igranje uloga i demonstracija.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

27.09.2024.​​

1 učesnik

390,00 KM / 199,40 EUR

2 i više učesnika

350,00 KM / 178,95 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 27.09.2024. cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM / 219,85 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, testovi i primjeri

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

HOTEL OLIMP

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

61,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

51,00 €

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

1,35 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 04.10.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

03.10.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju