INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA
KLJUČNE SOCIJALNE KOMPETENCIJE ZA EFIKASNO RJEŠAVANJE INTERPERSONALNIH PROBLEMA I KONFLIKTA U RADNOM OKRUŽENJU
UTICAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ
SOCIJALNIH VJEŠTINA U POSLOVNOM OKRUŽENJU
DIJALOG I EMPATIJA
KAO KREATIVNI ALATI ZA UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA
ULOGA PERCEPCIJE I SAMOSVIJESTI
U UNAPREĐENJU INTERPERSONALNIH ODNOSA
UVOD U TEMU
SEMINAR NAMIJENJEN
Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih socijalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.
CILJEVI I SVRHA
- Analizirati kako tehnologija mijenja način socijalne komunikacije u poslovnom okruženju
- Razumjeti uticaj digitalne komunikacije na interpersonalne odnose
- Definisanje tehnoloških rješenja koja mogu poboljšati saradnju na poslu
- Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u konfliktima
- Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za upravljanje konfliktima
- Odabir “prave reakcije“ – snalaženja u zahtjevnim situacijama
- Usvajanje metoda za bolje razumijevanje suprotstavljenih stavova
- Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
- Razvoj zdravih radnih navika – produktivna radna atmosfera
- Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz razvoj socijalnih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Interpersonalne vještine omogućavaju nam efikasnije upravljanje radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranje kvalitetnijih profesionalnih odnosa sa kolegama i vanjskim saradnicima.
Kroz ovakav vid edukacije, organizacije će osigurati razvoj neophodnih vještina kod zaposlenika, što će rezultirati unapređenjem radne atmosfere i motivacije. Razvojem emocionalne inteligencije zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada.
Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Fokus ovog seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, kroz primjere iz prakse, radionice i praktične vježbe, sa ciljem usvajanja naprednih socijalnih vještina i metoda primjene istih u radnom okruženju.
Posebna pažnja će biti posvećena razvijanju samosvijesti, empatije, samokontrole i ličnog razvoja, kako bi učesnici stekli uvid u vlastitu emocionalnu inteligenciju te razvili strategije za efikasno upravljanje emocijama na svom radnom mjestu. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako nam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja ključ za uspjeh u današnjem poslovnom i ličnom okruženju. Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.
Ako nastavite raditi ono što ste uvijek radili, dobit ćete ono što ste uvijek dobijali.
SADRŽAJ
UTICAJ TEHNOLOGIJE
Uticaj tehnologije na međuljudske odnose, saradnju i timski rad
Strategije za rješavanje problema putem digitalnih kanala
Kako koristiti tehnologiju za unapređenje socijalnih vještina?
Interpersonalne vještine za upravljanje predrasudama i različitostima
Uticaj pozitivne/negativne povratne informacije
UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA
Ključni elementi empatije i njezina uloga u konfliktnim situacijama
Prilagođavanje različitim perspektivama i promjena ličnih uvjerenja
Umjetnost dijaloga – osnovni alat u međuljudskim odnosima
Razvoj vještina za upravljanje emocijama u konfliktnim situacijama
Kreativne strategije za rješavanje konflikata – novi obrasci ponašanja
INTERPERSONALNI ODNOSI
Percepcija – uticaj subjektivnog doživljaja na interpersonalne odnose
Samosvijest i važnost prepoznavanja vlastitih snaga i slabosti
Uvjerenja – skriveni obrasci i fenomeni u socijalnim vještinama
Uticaj na percepciju drugih kroz aktivno slušanje, empatiju i emocije
Emocionalna inteligencija – samokontrola, motivacija i svjesnost
RADIONICE
JEDINSTVEN PRISTUP
DRUGAČIJE OD TRADICIONALNOG
Individualna i timska percepcija
Skriveni obrasci i fenomeni
Svjesnost, vizije i mentalni modeli
Dijalog, integritet i etika
Ono što mislimo ili u šta vjerujemo ne izaziva nikakve posljedice.
Jedine posljedice proističu iz onoga šta uradimo.
PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 300 realizovanih internih i eksternih edukacija (seminari, radionice, obuke, team building) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
RASPORED RADA
09.10.2024.
SRIJEDA
10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati
10.10.2024.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
11.10.2024.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava.
Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja, praktične vježbe i radionice.
Koristit će se alati za osvještavanje vrlo važnih skrivenih obrazaca i fenomena timskog rada, poput kvaliteta svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, kognitivnih šema, sistemskog razmišljanja, dijaloga, etike i drugih.
Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da naučene tehnike primjenjuju u praksi.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni rad, timski rad, simulacija situacija, igranje uloga i demonstracija.
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
27.09.2024.
1 učesnik
390,00 KM / 199,40 EUR
2 i više učesnika
350,00 KM / 178,95 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 27.09.2024. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM / 219,85 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, testovi i primjeri
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije