INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
NAPREDNA RJEŠENJA U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU
UNAPREĐENJE PROCESA I PRIMJENA PRAKTIČNIH METODA
ZA EFIKASNIJI RAD U BUDUĆNOSTI
TRANSFORMACIJA KROZ DIGITALIZACIJU I INOVACIJE
UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA
– FIZIČKI I ELEKTRONSKI
UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA
STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA
– PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE
UVOD U TEMU
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenima u institucijama, upravnim organizacijama, službama, sudovima, kao i u javnom i privatnom sektoru, direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, te svima koji su uključeni i odgovorni za obavljanje kancelarijskih i arhivskih poslova.
CILJEVI I SVRHA
- Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
- Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
- Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
- Definisanje rada sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
- Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
- Sticanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
- Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz ovaj seminar, učesnici će značajno ojačati svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog poslovanja, dok će istovremeno usvojiti niz efikasnih metoda koje će im pomoći da unaprijede svakodnevne zadatke. Posebna pažnja bit će posvećena alatima i tehnikama koje omogućavaju povećanje efikasnosti i efektivnosti u kancelarijskom radu, što je ključno za postizanje boljih rezultata u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Detaljno će im biti pojašnjena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organima i organizacijama, koja regulišu rad kroz primjenu propisa, procedura i savremenih tehnika.
Pored teorijskog znanja, učesnici će imati priliku da nauče korištenje naprednih alata za kancelarijsko – arhivsko poslovanje, što će im omogućiti bolje upravljanje dokumentacijom i arhivama. Ovi alati će im biti predstavljeni uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi, što će dodatno osigurati njihovu primjenjivost u stvarnim radnim okruženjima.
SADRŽAJ
UPUTSTVA
za elektronsko uredsko poslovanje u organima i organizacijama
E-PISARNICA / DMS
digitalizacija upravljanja dokumentacijom
PROPISI, NAČELA I EVIDENCIJE
elektronski i fizički oblik
ELEKTRONSKI POTPIS
primjena u skladu sa propisima
E-ARHIVA
procesi pohrane čuvanja e-dokumenata
PEČAT I FAKSIMIL
ovlaštenja, upotreba i odgovornost
REGISTRATURNA GRAĐA
kategorije, svrha i značaj uništavanja
ARHIVSKA GRAĐA
pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje
ARHIVSKA KNJIGA
svrha i značaj
TAJNOST PODATAKA
vrste i metode zaštite tajni
PREDAVAČ
AzeminaHujdur – Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
RASPORED RADA
04.12.2024.
SRIJEDA
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
05.12.2024.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
06.12.2024.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
METODOLOGIJA RADA
Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog poslovanja.
Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje.
Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije.
Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijskog poslovanja.
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
22.11.2024.
1 učesnik
390,00 KM = 456,30 KM sa PDV-om
199,40 EUR = 233,30 EUR sa PDV-om
2 i više učesnika
350,00 KM = 409,50 KM sa PDV-om
po učesniku
178,95 EUR = 209,37 EUR sa PDV-om
po učesniku
Za prijave poslije 22.11.2024. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM = 503,10 KM sa PDV-om
po učesniku
219,85 EUR = 257,23 EUR sa PDV-om
po učesniku
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, obrasci i primjeri
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije