Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

JAVNE NABAVKE – TEORIJA I PRAKSA
PRAKTIČNI IZAZOVI I RJEŠENJA
ZIDZJN 2024.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

JAVNE NABAVKE

ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA

OD TEORIJSKIH IZMJENA DO PRAKTIČNIH IZAZOVA I RJEŠENJA

PRAKTIČNA PRIMJENA NOVOG ZAKONODAVNOG OKVIRA ŽALBENOG POSTUPKA

POSTUPAK PRAVNE ZAŠTITE I AKTUELNOSTI U STAVOVIMA URŽ I SUDA BIH

PRIMJENA ODREDBI ZJN I PODZAKONSKIH AKATA – SMJERNICE ZA PRIMJENU U PRAKSI

RJEŠAVANJE PROBLEMA U PROVOĐENJU POSTUPAKA JN – PRAKTIČNI SAVJETI

lokacija

Beograd

20. – 22.11.2024.  

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svim akterima koji učestvuju u postupcima javnih nabavki, a naročito za članove komisije za javne nabavke, službenike za javne nabavke, predstavnike institucija vlasti, javnih subjekata i preduzeća, rukovodioce sektora javnih nabavki, druge službenike koji su uključeni u proces javnih nabavki, internu reviziju ugovornih organa, privredne subjekte – ponuđače, stručnjake koji sudjeluju u pripremi ponuda, advokate koji se bave slučajevima javnih nabavki, predstavnike medija – novinare, kao i druga lica koja imaju odgovornost u procesima javnih nabavki ili su zainteresovane za ovaj sistem na bilo koji način.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Analiza i preporuke u vezi novina – ZIDZJN iz 2024. – način uplate i provjera uplate naknade za žalbu
  • Pregled dosadašnje prakse u primjeni ZIDZJN
  • Prezentovanje novih stavova AJN BIH – diskusija
  • Upoznati učesnike o novostima koje nam donosi ZIDZJN
  • Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima (planiranje – provođenje postupka – realizacija ugovora)
  • Upoznavanje sa novinama u pravnoj zaštiti javnih nabavki i praksom URŽ i Suda BiH
  • Pripremanje žalbe od strane žalioca u različitim fazama postupka javne nabavke
  • Postupanje ugovornog organa po žalbi
  • Sticanje praktičnih vještina u pripremi žalbe od strane ponuđača i odgovora ugovornog organa po žalbi
  • Efikasniji rad i rješavanje problema sa kojima se ugovorni organi i privredni subjekti susreću u praksi
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Seminar će omogućiti svim akterima u javnim nabavkama da se detaljno upoznaju sa izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama iz 2024. godine. Učesnici će steći vrijedna znanja i vještine kroz diskusije sa predavačima i razmjenu iskustava sa drugim učesnicima. Na osnovu stečenih znanja, ugovorni organi će moći efikasnije organizovati svoje interne procese, odnosno bolje upravljati postupcima javnih nabavki, čime će smanjiti rizik od grešaka i eventualnih žalbi. Seminar nudi mogućnost usvajanja novih znanja i razmjenu iskustava koja će pomoći u rješavanju budućih izazova. Učesnici će se upoznati sa najnovijim regulatornim zahtjevima i zakonskim izmjenama, što će im omogućiti da ostanu ažurni i usklađeni sa zakonskim propisima.

Ovaj seminar će unaprijediti poslovanje organizacija i osigurati vrijedne vještine i znanja koja će im koristiti u budućnosti. Koristan je za sve aktere u procesu javnih nabavki, bilo da su u ulozi ugovornih organa ili ponuđača. Učesnici će kroz praktične primjere i diskusije steći relevantna znanja i vještine, te razmijeniti iskustva koja mogu pomoći u prevazilaženju izazova u svakodnevnom radu. Program seminara obuhvata i upoznavanje sa žalbenim postupkom, uključujući pripremu žalbi i izjašnjenja ugovornih organa, što će učesnicima pomoći da ostanu konkurentni na domaćem i međunarodnom tržištu.

Kako je seminar namijenjen i ugovornim organima i ponuđačima, obezbijediće im uvid u perspektive druge strane, te bolje razumijevanje izazova sa kojima se suočavaju. Seminar također omogućava učesnicima da kroz konkretne primjere iz prakse steknu dublje razumijevanje ključnih aspekata javnih nabavki, uključujući prevenciju grešaka u fazama pripreme i implementacije. Kroz analizu stvarnih slučajeva, učesnici će imati priliku da prodube svoja znanja o postupcima koji doprinose većoj transparentnosti i efikasnosti procesa javnih nabavki. Stečena znanja će omogućiti učesnicima da budu bolje pripremljeni za izazove sa kojima se mogu suočiti, osiguravajući da njihove organizacije posluju u skladu sa najnovijim standardima i zakonskim okvirom.

sadrzaj

SADRŽAJ

S-291 (10)

PLANIRANJE NABAVKI, ULOGA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE
I INTERNI PRAVILNIK

Plan javnih nabavki i izmjene/dopune plana javnih nabavki na portalu javnih nabavki

Priprema za postupak nabavke i prethodna provjera tržišta

Angažman i uloga službenika za javne nabavke

Usvajanje i bitnost donošenja internog pravilnika o nabavkama

Podjela predmeta nabavke na lotove

S-291 (16)

TENDERSKA DOKUMENTACIJA, EVALUACIJA PONUDA
I PRAVILNIK O E-AUKCIJI

Smjernice za pravilnu izradu TD

Tehničke specifikacije

Otvaranje ponuda

Pregled i ocjena ponuda – rad komisije

Pravilnik – uslovi i način korištenja e-Aukcije

Najznačajniji nalazi i preporuke revizije

Praćenje postupaka javnih nabavki – izvještaji o monitoringu postupaka javnih nabavki

S-291 (18)

PRIPREMA I POSTUPANJE PO ŽALBI
U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

Novi zakonodavni okvir postupka pravne zaštite

Način i rokovi uplate naknade za pokretanje žalbenog postupka i dokazivanje

Aktivna legitimacija za izjavljivanje žalbe

Priprema i sadržaj žalbe

Postupanje i akti ugovornog organa u žalbenom postupku

Suspenzivno dejstvo žalbe i zahtjev ugovornog organa za nastavak postupka

Dokazivanje u žalbenom postupku

Rokovi u žalbenim postupcima

Primjena Zakona o upravnom postupku u žalbenoj proceduri

Praksa URŽ: stavovi i rješenja važna za praktičnu primjenu ZJN iz ugla ugovornog organa i ponuđača

S-W-289 (7.)

PRAKTIČNA RADIONICA

Priprema žalbe na tendersku dokumentaciju/Odluku o izboru

Priprema odgovora na žalbu od strane ugovornog organa

PREDAVAČ

predavac_m

Bojan Ždrale

dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke

Završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u Bosni i Hercegovini“.

PREDAVAČ

predavac_m

Dražen Vidaković

advokat

Ovlašteni predavač i konsultant javnih nabavki

Dugogodišnje radno iskustvo u Agenciji za javne nabavke na poziciji šefa Grupe za normativno-pravne poslove. Vođa tima Agencije za javne nabavke BiH u implementaciji IPA II projekta “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH”. Autor brojnih članaka u stručnim časopisima i publikacijama iz oblasti javnih nabavki.

agenda

RASPORED RADA

p_u

20.11.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

21.11.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

22.11.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa posebnim naglaskom na rješavanje problema kroz zajedničke diskusije i praktične primjere, a dio rada će biti organizovan u formi radionice, gdje će grupni rad biti usmjeren na rješavanje konkretnih, zadatih praktičnih problema.

Tokom seminara će biti predstavljeni problemi sa kojima se učesnici suočavaju u svakodnevnom radu, a kroz zajedničke diskusije i stručne savjete radit će se na pronalaženju optimalnih rješenja.

Fokus seminara stavljen je na iskustva učesnika, aktuelne izazove sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači, te rješavanje tih izazova kroz konkretne primjere iz prakse.

Kroz interaktivni pristup i radionice, učesnicima će biti omogućeno da praktično rješavaju probleme, sa ciljem ostvarivanja dugoročnih i strateških ciljeva svojih organizacija u oblasti nabavki.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

08.11.2024.​​

1 učesnik

405,00 KM / 207,07 EUR

2 i više učesnika

375,00 KM / 191,73 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 08.11.2024. cijena kotizacije iznosi:

450,00 KM / 230,08 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi i praktični primjeri

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je na atraktivnoj lokaciji u centru Beograda po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

HOTEL PALACE

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

71,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

61,00 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Ukoliko Vam je potreban parking
- u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža.

Potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju!

Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela!

1 vozilo 24 h = 20,00 €

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 15.11.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

13.11.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju