INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
JAVNE NABAVKE
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
OD TEORIJSKIH IZMJENA DO PRAKTIČNIH IZAZOVA I RJEŠENJA
PRAKTIČNA PRIMJENA NOVOG ZAKONODAVNOG OKVIRA ŽALBENOG POSTUPKA
POSTUPAK PRAVNE ZAŠTITE I AKTUELNOSTI U STAVOVIMA URŽ I SUDA BIH
PRIMJENA ODREDBI ZJN I PODZAKONSKIH AKATA – SMJERNICE ZA PRIMJENU U PRAKSI
RJEŠAVANJE PROBLEMA U PROVOĐENJU POSTUPAKA JN – PRAKTIČNI SAVJETI
UVOD U TEMU
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen svim akterima koji učestvuju u postupcima javnih nabavki, a naročito za članove komisije za javne nabavke, službenike za javne nabavke, predstavnike institucija vlasti, javnih subjekata i preduzeća, rukovodioce sektora javnih nabavki, druge službenike koji su uključeni u proces javnih nabavki, internu reviziju ugovornih organa, privredne subjekte – ponuđače, stručnjake koji sudjeluju u pripremi ponuda, advokate koji se bave slučajevima javnih nabavki, predstavnike medija – novinare, kao i druga lica koja imaju odgovornost u procesima javnih nabavki ili su zainteresovane za ovaj sistem na bilo koji način.
CILJEVI I SVRHA
- Analiza i preporuke u vezi novina – ZIDZJN iz 2024. – način uplate i provjera uplate naknade za žalbu
- Pregled dosadašnje prakse u primjeni ZIDZJN
- Prezentovanje novih stavova AJN BIH – diskusija
- Upoznati učesnike o novostima koje nam donosi ZIDZJN
- Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima (planiranje – provođenje postupka – realizacija ugovora)
- Upoznavanje sa novinama u pravnoj zaštiti javnih nabavki i praksom URŽ i Suda BiH
- Pripremanje žalbe od strane žalioca u različitim fazama postupka javne nabavke
- Postupanje ugovornog organa po žalbi
- Sticanje praktičnih vještina u pripremi žalbe od strane ponuđača i odgovora ugovornog organa po žalbi
- Efikasniji rad i rješavanje problema sa kojima se ugovorni organi i privredni subjekti susreću u praksi
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Seminar će omogućiti svim akterima u javnim nabavkama da se detaljno upoznaju sa izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama iz 2024. godine. Učesnici će steći vrijedna znanja i vještine kroz diskusije sa predavačima i razmjenu iskustava sa drugim učesnicima. Na osnovu stečenih znanja, ugovorni organi će moći efikasnije organizovati svoje interne procese, odnosno bolje upravljati postupcima javnih nabavki, čime će smanjiti rizik od grešaka i eventualnih žalbi. Seminar nudi mogućnost usvajanja novih znanja i razmjenu iskustava koja će pomoći u rješavanju budućih izazova. Učesnici će se upoznati sa najnovijim regulatornim zahtjevima i zakonskim izmjenama, što će im omogućiti da ostanu ažurni i usklađeni sa zakonskim propisima.
Ovaj seminar će unaprijediti poslovanje organizacija i osigurati vrijedne vještine i znanja koja će im koristiti u budućnosti. Koristan je za sve aktere u procesu javnih nabavki, bilo da su u ulozi ugovornih organa ili ponuđača. Učesnici će kroz praktične primjere i diskusije steći relevantna znanja i vještine, te razmijeniti iskustva koja mogu pomoći u prevazilaženju izazova u svakodnevnom radu. Program seminara obuhvata i upoznavanje sa žalbenim postupkom, uključujući pripremu žalbi i izjašnjenja ugovornih organa, što će učesnicima pomoći da ostanu konkurentni na domaćem i međunarodnom tržištu.
Kako je seminar namijenjen i ugovornim organima i ponuđačima, obezbijediće im uvid u perspektive druge strane, te bolje razumijevanje izazova sa kojima se suočavaju. Seminar također omogućava učesnicima da kroz konkretne primjere iz prakse steknu dublje razumijevanje ključnih aspekata javnih nabavki, uključujući prevenciju grešaka u fazama pripreme i implementacije. Kroz analizu stvarnih slučajeva, učesnici će imati priliku da prodube svoja znanja o postupcima koji doprinose većoj transparentnosti i efikasnosti procesa javnih nabavki. Stečena znanja će omogućiti učesnicima da budu bolje pripremljeni za izazove sa kojima se mogu suočiti, osiguravajući da njihove organizacije posluju u skladu sa najnovijim standardima i zakonskim okvirom.
SADRŽAJ
PLANIRANJE NABAVKI, ULOGA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE
I INTERNI PRAVILNIK
Plan javnih nabavki i izmjene/dopune plana javnih nabavki na portalu javnih nabavki
Priprema za postupak nabavke i prethodna provjera tržišta
Angažman i uloga službenika za javne nabavke
Usvajanje i bitnost donošenja internog pravilnika o nabavkama
Podjela predmeta nabavke na lotove
TENDERSKA DOKUMENTACIJA, EVALUACIJA PONUDA
I PRAVILNIK O E-AUKCIJI
Smjernice za pravilnu izradu TD
Tehničke specifikacije
Otvaranje ponuda
Pregled i ocjena ponuda – rad komisije
Pravilnik – uslovi i način korištenja e-Aukcije
Najznačajniji nalazi i preporuke revizije
Praćenje postupaka javnih nabavki – izvještaji o monitoringu postupaka javnih nabavki
PRIPREMA I POSTUPANJE PO ŽALBI
U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI
Novi zakonodavni okvir postupka pravne zaštite
Način i rokovi uplate naknade za pokretanje žalbenog postupka i dokazivanje
Aktivna legitimacija za izjavljivanje žalbe
Priprema i sadržaj žalbe
Postupanje i akti ugovornog organa u žalbenom postupku
Suspenzivno dejstvo žalbe i zahtjev ugovornog organa za nastavak postupka
Dokazivanje u žalbenom postupku
Rokovi u žalbenim postupcima
Primjena Zakona o upravnom postupku u žalbenoj proceduri
Praksa URŽ: stavovi i rješenja važna za praktičnu primjenu ZJN iz ugla ugovornog organa i ponuđača
PRAKTIČNA RADIONICA
Priprema žalbe na tendersku dokumentaciju/Odluku o izboru
Priprema odgovora na žalbu od strane ugovornog organa
PREDAVAČ
Bojan Ždrale
dipl. oec.
Ovlašteni predavač za javne nabavke
Završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u Bosni i Hercegovini“.
PREDAVAČ
Dražen Vidaković
advokat
Ovlašteni predavač i konsultant javnih nabavki
Dugogodišnje radno iskustvo u Agenciji za javne nabavke na poziciji šefa Grupe za normativno-pravne poslove. Vođa tima Agencije za javne nabavke BiH u implementaciji IPA II projekta “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH”. Autor brojnih članaka u stručnim časopisima i publikacijama iz oblasti javnih nabavki.
RASPORED RADA
20.11.2024.
SRIJEDA
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
21.11.2024.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
22.11.2024.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa posebnim naglaskom na rješavanje problema kroz zajedničke diskusije i praktične primjere, a dio rada će biti organizovan u formi radionice, gdje će grupni rad biti usmjeren na rješavanje konkretnih, zadatih praktičnih problema.
Tokom seminara će biti predstavljeni problemi sa kojima se učesnici suočavaju u svakodnevnom radu, a kroz zajedničke diskusije i stručne savjete radit će se na pronalaženju optimalnih rješenja.
Fokus seminara stavljen je na iskustva učesnika, aktuelne izazove sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači, te rješavanje tih izazova kroz konkretne primjere iz prakse.
Kroz interaktivni pristup i radionice, učesnicima će biti omogućeno da praktično rješavaju probleme, sa ciljem ostvarivanja dugoročnih i strateških ciljeva svojih organizacija u oblasti nabavki.
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
08.11.2024.
1 učesnik
405,00 KM / 207,07 EUR
2 i više učesnika
375,00 KM / 191,73 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 08.11.2024. cijena kotizacije iznosi:
450,00 KM / 230,08 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi i praktični primjeri
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije