Search
Close this search box.
2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

JAČANJE TIMSKIH PERFORMANSI
I RJEŠAVANJE KONFLIKTA U TIMU

RADIONICE I PRAKTIČNE VJEŽBE

TIMSKI TRENING
ZA RAZVOJ GLAVNIH TIMSKIH VJEŠTINA

KREATIVNE TAKTIKE ZA JAČANJE
TIMSKIH PERFORMANSI

KONSTRUKTIVNO RJEŠAVANJE
KONFLIKTA U TIMU

lokacija

Baška Voda

12. – 14.06.2024.

UVOD U TEMU

kvaka

UVOD U TEMU

U današnje vrijeme timski rad je najrašireniji oblik izvođenja složenih zadataka, jer integriše znanje i iskustva svih svojih članova u rješavanju istog problema. Ipak da bi timski rad bio uspješan, članovi tima moraju međusobno komunicirati, a da bi ta komunikacija bila uspješna, potrebno je ovladati određenim vještinama i pravilima. Timski rad zbližava zaposlenike, stvara pozitivnu atmosferu i ohrabruje zaposlenike da se odluče na ambiciozne projekte.

Važno je napomenuti da timski rad ne treba ograničiti samo na radnike, već da treba uključiti i rukovodioce kako bi u međusobnoj interakciji mogli razgovarati o predstojećim zadacima radi što uspješnijeg obavljanja radnih zadataka i postizanja željenih poslovnih ciljeva. U takvom okruženju ljudi shvataju i vjeruju da su rezultati bolji kada razmišljaju, planiraju, donose odluke i provode akcije zajedničkim snagama. Cilj timskog rada je stvaranje atmosfere koja će zaposlenicima omogućiti da što bolje izvršavaju svoje radne zadatke. Što je zajednički rad čvršći, radni učinak je bolji.

Upravo u skladu sa navedenim, fokus je da učesnici nauče kako da kroz međusobnu interakciju rade na unapređenju timskog rada, ali istovremeno i na izgradnji pozitivnih organizacijskih vrijednosti kako bi se poboljšali poslovni rezultati. Učesnici će naučiti kako se snalaziti u neugodnim situacijama, kako koristiti prednosti i mane svog vlastitog “prirodnog” temperamenta i kako se prilagoditi temperamentima drugih osoba sa kojima poslovno sarađuju. Pored navedenog, učesnici će biti u mogućnosti da prepoznaju uzroke konflikta, pravilno koriste strategije i tehnike razrješavanja konflikta. Posebna pažnja će biti posvećena praktičnom aspektu upravljanja konfliktima, te kako usvojena znanja i vještine uspješno primjeniti u praktičnim poslovnim situacijama.

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da unaprijede timski rad i vještine efikasnog upravljanja konfliktima.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Definisati timski rad i rad u grupama
  • Bolja podjela dužnosti među članovima tima – saradničko učenje
  • Razvoj timskog rada sa ciljem unapređenja rezultata rada   
  • Izgradnja asertivnih vještina komunikacije u timskom radu
  • Uspješnije rješavanje problema kroz kreativnost i motivaciju
  • Spremnost rizikovanja i suočavanje sa promjenama
  • Uvidjeti posljedice konflikta i spoznati od čega zavise
  • Sticanje vještina i znanja o efikasnom upravljanju konfliktima
  • Savladati vještine snalaženja u neugodnim poslovnim situacijama
  • Povećanje radne uspješnosti kroz efikasan uticaj na saradnike
  • Razvoj “soft skills” – profesionalnost, fokus, briga o članovima tima

Niko nije savršen, ali tim može biti!

sadrzaj

SADRŽAJ

JAČANJE TIMA KROZ ORGANIZACIJSKO UČENJE

Tim koji uči – analiza, planiranje, vođenje i realizacija

Određivanje uloga – prepoznavanje i unapređenje potencijala u timu

Voditelj i član tima – odgovornosti i ključne vještine

Poboljšanje radnih performansi – kreativnost i saradničko učenje

Sistemsko razmišljanje i percepcija – skup alata za rješavanje problema

USPJEŠNA KOMUNIKACIJA U TIMU

Metode efektivne komunikacije u timu

Prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu u timu

Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija

Aktivno slušanje i asertivnost

Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja

KONFLIKT MENADŽMENT

Konflikt kao dio timskog rada – upravljanje konfliktima

Stilovi i načini rješavanja konflikta

Argumentovanje, uticaj na uvjerenja i sagovornika

Emocionalna inteligencija – empatija i samokontrola

Alati i tehnike za efikasno smanjenje stresa u timu

RADIONICE – TIMSKI RAD

Individualna i timska percepcija

Skriveni obrasci i fenomeni

Svjesnost, vizije i mentalni modeli

Dijalog, integritet i etika

predavac_m

PREDAVAČ

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 250 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

agenda

RASPORED RADA

p_u

12.06.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

13.06.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

14.06.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijenti

METODOLOGIJA RADA

Cjelokupni program će biti zasnovan na principima praktičnih modela za traženje rješenja, gdje će se kroz partnerski, ciljem usmjeren proces, koristiti multimodalne metode kako bi se pomoglo zaposlenicima da razviju svoje poslovne kapacitete, uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva te unaprijede željene vještine.

Edukacija će biti realizovana kroz dualno strukturisanje procesa kako bi se istovremeno radilo na promjeni kognitivnih (misaonih) procesa i bihejvioralnih (ponašajnih) aspekata ličnosti, radi što efikasnijeg unapređenja željene vještine.

Koristit će se alati za osvještavanje vrlo važnih skrivenih obrazaca i fenomena timskog rada, poput kvaliteta svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, kognitivnih šema, sistemskog razmišljanja, dijaloga, etike i drugih, na kojima se zasnivaju moderne uspješne kompanije.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 30.05.2024.:

1 učesnik

390,00 KM / 199,40 EUR

2 i više učesnika

350,00 KM / 178,95 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 30.05.2024. cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM / 219,85 EUR

207,07 EUR = 242,27 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

info@kventum.ba

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

GRAND HOTEL SLAVIA

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

129,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

89,00 €

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

1,33 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Hotelski bazen, fitnes centar, Wi-Fi i doručak uključeni u cijenu.

Parking kod hotela Horizont

1 vozilo za 24 h = 20,00 €

Parking prema raspoloživosti.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 07.06.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

05.06.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju