IZGRADNJA I JAČANJE KLJUČNIH KOMPETENCIJA POTREBNIH SVAKOM ZAPOSLENIKU
Baška Voda, 18. – 20.09.2019. godine
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da podignu nivo svojih poslovnih rezultata kroz razvoj ključnih kompetencija.
- Upoznavanje sa najvažnijim kompetencijama u savremenom radu
- Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
- Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe (sposobnosti, slabosti, reakcije u različitim situacijama i sl.)
- Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj bilo koje vještine
- Unapređenje organizacije poslovanja i kvalitete rada
- Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
- Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
- Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
Organizacije će kroz obuku svojih zaposlenika razviti niz neophodnih kompetencija koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i kvalitete rada. Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene vještine pomažu nam da koristimo stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
Sticanjem i primjenom neophodnih kompetencija u savremenom poslovanju doprinjet će razvoju samopouzdanja u realizaciji svakodnevnih radnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti i rezultata rada. Znati kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako isključiti emocije (upravljati emocijama), a uključiti razum, predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
KOMPETENCIJE U SVAKODNEVNOM RADU
- Percepcija trenutnog radnog okruženja
- Uticaj kompetencija na poslovni i privatni život
- Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
PSIHOLOŠKI PROFIL
- Kako vidim i doživljavam sebe?
- Moje sposobnosti, mane i reakcije
- Razumijevanje sebe
KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE
- Vještina pisanja
- Uticaj na druge kroz vještinu aktivnog slušanja
- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Primjena alata i tehnika za uspješnu komunikaciju
POSLOVNI ODNOSI
- Rukovodioc – Zaposlenik & Zaposlenik – Rukovodioc
- Timski rad
- Kvalitetna uslužna kultura – Rad sa klijentima
- Vještina “umrežavanja”
- Uticaj na druge (tehnike i trikovi)
ODNOS PREMA SEBI
- Percepcija
- Upravljanje vremenom
- Samomotivacija
- Fleksibilnost
- Kritičko razmišljanje i rješavanje problema
- Samopouzdanje
- Emocionalna inteligencija
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
10:00 – 16:00 srijeda 18.09.2019.
09:30 – 16:00 četvrtak 19.09.2019.
09:00 – 11:00 petak 20.09.2019.
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 02.09.2019.: 1 učesnik 330,00 KM 2 učesnika 315,00 KM – po učesniku 3 i više učesnika 300,00 KM – po učesniku Za prijave poslije 02.09.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi 350,00tKM. Oslobođeno plaćanje PDV-a. Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u najljepšim hotelima u Baškoj Vodi “GRAND HOTEL SLAVIA / HOTEL HORIZONT“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente: U cijenu uključeno korištenje hotelskih bazena, fitnes centra i WI-FI. Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. Rezervišite svoje mjesto na vrijeme Broj učesnika ograničen Prijave traju do: 11.09.2019. Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.