INTERAKTIVNI SEMINAR + RADIONICE
KLJUČNE INTERPERSONALNE VJEŠTINE I ULOGA MOTIVACIJE U MODERNOM RADNOM OKRUŽENJU
SAVREMENE VJEŠTINE POSLOVNE KOMUNIKACIJE
EMPATIJA I RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA
EMOCIONALNA INTELIGENCIJA I ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA

UVOD U TEMU

SEMINAR NAMIJENJEN
Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje interpersonalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.


CILJEVI I SVRHA
Upoznavanje sa interpersonalnim vještinama u savremenom radu
Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u odnosima sa drugima
Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj interpersonalnih vještina
Razvoj savremenih vještina komunikacije i empatije u timskom radu
Percepcija – otkrivanje uzročnika koji nas koče u svakodnevnom poslovanju
Važnost motivacije u rješavanju poslovnih problema i situacija
Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
Odabir “prave reakcije“ – snalaženja u zahtjevnim situacijama
Emocionalna inteligencija – uticaj na uvjerenja i mentalne modele
Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja


KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz razvoj interpersonalnih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Interpersonalne vještine omogućuju nam efikasnije upravljanje radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranje kvalitetnijih profesionalnih odnosa sa kolegama i vanjskim saradnicima. Organizacije će kroz edukaciju svojih zaposlenika razviti niz neophodnih vještina koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i motivacije u radu. Usvojene vještine pomoći će zaposlenicima da se mnogo efikasnije i racionalnije snalaze u problemskim i zahtjevnim poslovnim situacijama.


Pored poslovnih vještina i profesionalnih kompetencija važno je napomenuti da zapostavljeno mentalno zdravlje uveliko utiče na ekonomiju, jer su ljudi na svojim radnim mjestima, ali upitna je njihova produktivnost. Istraživanja pokazuju da čak 20% radne populacije ima neki oblik poteškoće po pitanju svog mentalnog zdravlja. Fokus seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, gdje ćemo kroz radionice i praktične primjere učesnicima omogućiti da usvoje napredna znanja i istraže načine kako da ih primjene u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, empatiji, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama u radu.


SADRŽAJ
SAVREMENE VJEŠTINE POSLOVNE KOMUNIKACIJE
Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
Kako razvijati uspješne interpersonalne odnose kroz savremenu komunikaciju?
Uloga percepcije i važnost interpersonalnih vještina u radnom okruženju
Razvoj socijalnih vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
Efikasna komunikacija – uticaj pozitivne i negativne povratne informacije
Psihološke tehnike uticaja – razvoj motivacije i uspješna realizacija zadataka
EMPATIJA I RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA
Kognitivna fleksibilnost – prilagođavanje misli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama
Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada
Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja
Upravljanje međuljudskim odnosima – tradicionalne i savremene metode
Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta kroz empatiju
Sistemsko razmišljanje i percepcija – skup alata za rješavanje problema
EMOCIONALNA INTELIGENCIJA I ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA
Mentalni modeli – skriveni obrasci i fenomeni
Uticaj na motivaciju – tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
Emocionalna inteligencija – empatija, samokontrola i svjesnost
Zaštita mentalnog zdravlja – organizacijski i individualni pristup
Kanalisanje stresa u radnu motivaciju i produktivnost
Mentalno zdravlje – razvoj zdravih navika na radnom mjestu


PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.


RASPORED RADA

14.06.2023.
SRIJEDA

09:30 - 16:00

15.06.2023.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00

16.06.2023.
PETAK

09:00 - 11:00


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice.
Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu.
Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

PRILAGOĐAVAMO SE GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 02.06.2023.:
1 učesnik
365,00 KM / 186,62 EUR
186,62 EUR
2 i više učesnika
345,00 KM / 176,39 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 02.06.2023. cijena kotizacije po učesniku iznosi:
405,00 KM / 207,07 EUR
po učesniku
207,07 EUR = 242,27 EUR
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na seminaru – 7 Modula od 1h i 30 min
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija – priručnik, prilozi, testovi i vježbe
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme seminara

NAČIN PRIJAVE

email adrese
info@kventum.ba

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE , na dnu ovog članka imate opciju
ONLINE REGISTRACIJA
Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:
HOTEL HORIZONT
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
95,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
75,00 €
Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu
1,33 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Fitnes centar, unutrašnji i vanjski bazeni uključeni u cijenu.

Parking 1 vozilo za 24 h = 8,00 €
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela
Broj parking mjesta je ograničen

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirati ćemo vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

NAPOMENE
Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.
Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA
Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:
Plaćanje kotizacije i smještaja putem PREDRAČUNA do 09.06.2023.
Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do:
07.06.2023.
Podijeli članak
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
