Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija! Podijelite Vaša iskustva sa drugima! U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti. |
INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
IZAZOVI I PRAKSA U JAVNIM NABAVKAMA
LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA
TENDERSKA DOKUMENTACIJA & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI
POSTUPAK OCJENE PONUDA & POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI
Neum
08. – 10.06.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Uposlenicima u ugovornim organima, svim predstavnicima ugovornih organa, ministrima, direktorima, načelnicima/gradonačelnicima i drugima koji su odgovorni za postupanje ugovornih organa u postupcima javnih nabavki, predstavnicima ugovornih organa institucija i tijela vlasti, javnih subjekata i javnih preduzeća, ponuđačima – stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u postupcima javnih nabavki i odgovornim licima ponuđača, članovima komisija za javne nabavke, direktorima, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, internoj reviziji unutar ugovornih organa, advokatima koji se bave slučajevima javnih nabavki, novinarima, privrednim subjektima, kao i svim osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki te imaju odgovornost u postupcima javnih nabavki ili su iz bilo kojih razloga zainteresovani za oblast javnih nabavki.
CILJEVI I SVRHA
► Bolje razumijevanje lanca odgovornosti – prekršajna i krivična odgovornost
► Koluzija i njen uticaj na sistem nabavki
► Rješavanje problema sa kojima se učesnici (ugovorni organi i privredni subjekti) susreću u praksi
► Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora
► Usvajanje znanja o načinu postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača
► Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
► Efikasniji i jednostavniji rad na poslovima nabavki i kod ugovornih organa/ponuđača koji imaju usvojene dobre prakse nabavki
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Učesnici će biti upoznati sa praktičnim i realnim primjerima tržišta javnih nabavki, ulogama pojedinca u procesu javne nabavke, kao i svih članova komisije te rukovodioca koji formiraju komisiju. Nadređeni odnosno odgovorni predstavnici ugovornih organa bit će detaljno upoznati sa svim koracima u postupcima javnih nabavki, a poseban fokus će biti na odgovornostima i rizicima koje sa sobom nose postupci/procedure javnih nabavki. Benefit za organizaciju nakon ovog seminara će između ostalog, biti i bolja organizacija samih ugovornih organa u sistemu javnih nabavki kako bi se eventualne greške svele na minimum. Na jednom mjestu dobit ćete relevantne informacije o pripremi, planu, provedbi postupka, zaključenju i realizaciji ugovora. Steći ćete znanja koja mogu biti dragocjena u budućem radu i zaštiti vas od potencijalne odgovornosti. Svi učesnici će imati višestruke koristi od ovog seminara; od sticanja novih znanja, diskusije sa svim prisutnim te analiza i pronalazak optimalnog rješenja, kadrovsko jačanje, do usvajanja novih vještina, efikasnijeg djelovanja u budućem radu, itd. Nakon seminara, učesnici će primjenom stečenog znanja smanjiti greške u svom radu, a kontaktom između kolega/učesnika moći će u budućnosti razmjenjivati iskustva te lakše prevazilaziti prepreke u radu. Pronaći rješenja za probleme koji se javljaju iz oblasti javnih nabavki. Upoznati učesnike koji imaju slična iskustva te kroz diskusiju sa njima, kao i sa ovlaštenim predavačima iz oblasti javnih nabavki, unaprijediti i proširiti znanja iz ove oblasti. Razmjenom iskustava pronaći optimalna rješenja ponuđača i ugovornih organa, unaprijediti sistem javnih nabavki i povećati samopouzdanje samog učesnika koje će biti bitno za budući rad. Učesnici seminara će imati priliku da usvoje nove vještine o javnim nabavkama, prošire postojeća znanja, ali i da vide praktična postupanja ostalih učesnika, ugovornih organa i ponuđača.
SADRŽAJ I PREDAVAČI
LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA
■ Odgovornost i uloga pojedinca u postupku javne nabavke
■ Prekršajna i krivična odgovornost
■ Korupcija i kako se prepoznaje?
■ Koluzija i njen uticaj na ciklus nabavke i ugovorni organ
PREDAVAČ
Đenan Salčin Certificirani trener za javne nabavke i konsultant za druge poslovne oblasti. TENDERSKA DOKUMENTACIJA & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI
dipl. oec.
■ Priprema za postupak javne nabavke
■ Tenderska dokumentacija
■ E-aukcija
■ Rješavanje problema u praksi – diskusija (pitanja i odgovori)
PREDAVAČ
Bojan Ždrale Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“. POSTUPAK OCJENE PONUDA & POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI
dipl. oec.
■ Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
■ Ishod postupka javne nabavke sa primjerima
■ Direktni sporazum – postupci male vrijednosti
■ Konkurentski zahtjev – postupci male vrijednosti
PREDAVAČ
Nedim Džafić Certificirani trener za javne nabavke. Ekspert na listi eksperata Vlade Kantona Sarajevo.Službenik za javne nabavke. RASPORED RADA 08.06.2022. 09:30 – 16:00 09.06.2022. 09:30 – 16:00 10.06.2022. 09:00 – 11:00 METODOLOGIJA RADA ►Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. ►Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalna rješenja. ►Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere. ►Kroz interaktivni način rada i radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki. Prilagođavamo se grupi i pojedincu! KOTIZACIJA Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 26.05.2022. 1 učesnik 355,00 KM / 181,00 € 2 i više učesnika 330,00 KM / 168,00 € Za prijave poslije 26.05.2022. cijena kotizacije po učesniku iznosi 390,00 KM / 199,00 € U cijene nije uključen PDV ! U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO ►Učešće na seminaru / 7 Modula od 1h i 30 min ►Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi ►Prezentacija ►Materijal za pisanje ►Kontakt podaci ►Uvjerenje o usavršavanju ►Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja NAČIN PRIJAVE ► Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC ► Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa ► Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA REZERVACIJA SMJEŠTAJA Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu “HOTEL SUNCE“, renovirani dio hotela u novim modernim sobama sa balkonom po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente: 1/1 soba (jednokrevetna) 1/2 soba (dvokrevetna) Boravišna taksa i osiguranje Napomene: ►Za prvih 15 prijavljenih učesnika obezbijeđen je smještaj u novim modernim sobama sa balkonom, dok će učesnici koji se naknadno prijave imati mogućnost rezervacije standard sobe po istim uslovima. ►Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge. ►Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj. Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu: ► Predračuna ili ► Po fakturi nakon izvršene usluge Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. Rezervišite svoje mjesto na vrijeme! Broj učesnika ograničen! Prijave traju do 02.06.2022. Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!
mr. oec.
Srijeda
Četvrtak
Petak
– po učesniku
→ Priručnik, prilozi, obrasci i primjeri
→ Poslovno umrežavanje učesnika
→ Certifikatinfo@kventum.ba
+387 33 621 273
po osobi/danu – 142,00 KM
po osobi/danu – 97,00 KM
po osobi/danu – 2,34 KM
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-aRadujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
ONLINE REGISTRACIJA