fbpx

INTERAKTIVNI SEMINAR KLJUČNE KOMPETENCIJE SADAŠNJOSTI I BUDUĆNOSTI

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR IZAZOVI I PRAKSA U JAVNIM NABAVKAMA
April 4, 2022
SPECIJALISTIČKI SEMINAR KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE U PRAKSI
April 4, 2022
Show all

INTERAKTIVNI SEMINAR KLJUČNE KOMPETENCIJE SADAŠNJOSTI I BUDUĆNOSTI

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!

Podijelite Vaša iskustva sa drugima!

U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti.

 


 

INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA

JEDINSTVEN PRISTUP – DRUGAČIJE OD TRADICIONALNOG


KLJUČNE KOMPETENCIJE SADAŠNJOSTI I BUDUĆNOSTI

JAČANJE PROFESIONALNIH ODNOSA KROZ KOLABORACIJU I TIMSKI RAD

SPOSOBNOST RJEŠAVANJA PROBLEMA I PRILAGOĐAVANJA PROMJENAMA

SAMOSVIJEST, MENTALNI MODELI I LIČNI RAZVOJ

 

 Zlatibor 

 25. – 27.05.2022. 

HOTEL OLIMP

 

 


 

 

 

 

 

 SEMINAR NAMIJENJEN 

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, tim liderima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim djelatnicima, sekretaricama, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora.

Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje ključnih kompetencija u svakodnevnom poslovanju.

 

 

 

 CILJEVI I SVRHA 

Poboljšanje ličnih performansi i unapređenje rada sa drugima

Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju

Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj ključnih kompetencija

Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima

Usvajanje novih znanja/vještina i postizanje održive promjene ponašanja

Savladati vještine snalaženja u neugodnim poslovnim situacijama

Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja

Motivisanje učesnika da kontinuirano primjenjuju naučene tehnike

 

 

 

 

 KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA 

Seminar ima za cilj unapređenje kvaliteta poslovanja organizacije. Bilo da se radi o usklađivanju vrijednosti organizacije i vrijednosti pojedinca ili pružanju podrške u prevazilaženju prepreka koje stoje na putu prema uspješnom poslovanju. Kroz razvoj modernih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

Fokus seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, gdje ćemo kroz radionice i praktične primjere učesnicima omogućiti da usvoje napredna znanja i istraže načine kako da ih primjene u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama u radu.

Usvajanje metoda kako ostvariti kvalitetnu saradnju sa drugima i voditi uspješne razgovore sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

 

 

 SADRŽAJ 


KLJUČNE KOMPETENCIJE 21. STOLJEĆA

■ Poboljšanje radnih performansi – principi povećanja lične motivacije i produktivnosti

■ Analiza i izrada plana razvoja kompetencija neophodnih na vašem radnom mjestu

■ Alati i tehnike brzog usvajanja i unapređenja ključnih kompetencija

 


 


JAČANJE PROFESIONALNIH ODNOSA KROZ KOLABORACIJU I TIMSKI RAD

■ Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju

■ Kako razvijati svoje potencijale i efikasno upravljati svakodnevnim poslovnim izazovima?

■ Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva

■ Umjetnost dijaloga – osnovni alat timskog učenja

■ Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja

■ Prepoznavanje uloga i uticaj na pojedinca – tehnike i trikovi

 


 

SPOSOBNOST RJEŠAVANJA PROBLEMA I PRILAGOĐAVANJA PROMJENAMA

■ Kognitivna fleksibilnost – prilagođavanje misli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama

■ Sposobnost prilagođavanja/“Kvocijent prilagođavanja (AQ – adaptability quotient)”

■ Snalaženje u promjenama kroz organizaciju (planiranje), upornost i samopouzdanje

■ Novi poslovni modeli komunikacije i kritičko razmišljanje

■ Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada

■ Sistemsko razmišljanje i percepcija – skup alata za rješavanje problema

 


 

SAMOSVIJEST, MENTALNI MODELI I LIČNI RAZVOJ

■ Percepcija i perspektiva radnog okruženja – skriveni obrasci i fenomeni

■ Mentalno zdravlje kao faktor produktivnosti zaposlenika

■ Veza između konflikta i mentalnog zdravlja pojedinca

■ Koraci prema samosvijesti – tehnike promjene ponašanja i uvjerenja

■ Uticaj na sebe – svjesnost, lična kontrola i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji

■ Empatija i emocionalna samoregulacija

 


 

 

 

 PREDAVAČ 

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

 


RASPORED RADA

 

 25.05.2022. 
SrijedaRegistracija učesnika 09:30 – 10:00

 10:00 – 16:00 


 

 26.05.2022. 
Četvrtak

 09:30 – 16:00 


 

 27.05.2022. 
Petak

 09:00 – 11:00 


 

 

 

 

 METODOLOGIJA RADA 

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice. 

 

 

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

 

 

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:

     ►individualni rad

     ►timski rad

     ►simulacija situacija

     ►igranje uloga

     ►studija slučajeva

     ►demonstracija

 

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 


 

 KOTIZACIJA 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 11.05.2022.

 

1 učesnik 355,00 KM / 181,00 €

2 i više učesnika 330,00 KM / 168,00 €
– po učesniku

 


Za prijave poslije 11.05.2022. cijena kotizacije po učesniku iznosi

390,00 KM / 199,00 €


Oslobođeno plaćanja PDV-a.


 

 U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO 

Učešće na seminaru / 7 Modula od 1h i 30 min

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
          → Priručnik, prilozi, testovi i vježbe

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
          → Poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
          → Certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme seminara

 

 

 

 NAČIN PRIJAVE 

Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog  linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

 PRIJAVNI OBRAZAC 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju

 ONLINE REGISTRACIJA 

 


 

 REZERVACIJA SMJEŠTAJA  

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 57,00 €

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu – 47,00 €

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu – 1,20 €

 

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

 


 

 Napomene:

► Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

 


 

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Predračuna

             ili

Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

 

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 

 

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen !

 Prijave traju do 18.05.2022. 


 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

 

 ONLINE REGISTRACIJA