INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

INTEGRITET I LIDERSTVO 2025.
TEMELJ KREDIBILNOG, ODGOVORNOG I SAVREMENOG POSLOVANJA
Izgradnja kulture povjerenja i odgovornosti
Integritet kao strateški alat u odlučivanju
Prevencija etičkih rizika i nepropisnog postupanja
Liderstvo zasnovano na vrijednostima i primjeru

UVOD U TEMU

UVOD U TEME
Integritet predstavlja temelj svakog savremenog i odgovornog poslovanja. To je kompleksna psihološka, socijalna, pravna, upravna, organizacijska i sigurnosna vrijednost, koja ima globalni značaj i univerzalni karakter. Tamo gdje postoji integritet, prisutni su profesionalizam, povjerenje, etika, odgovornost i sistemski pristup radu. U takvom okruženju njeguje se kredibilitet u postupcima, poštovanje univerzalnih vrijednosti i efikasnost u odlučivanju. Integritet je od suštinske važnosti za sve sektore – od sigurnosti, pravosuđa i zdravstva, do obrazovanja, privrede i uprave. Ključan je i za javne i za privatne organizacije, nevladine institucije, kao i za svakog pojedinca koji doprinosi razvoju društvene zajednice.
Savremene organizacije integritet koriste da:
smanje rizik od nepropisnog postupanja,
preveniraju nepravilnosti i nezakonitosti,
umanje posljedice eventualnih grešaka,
osiguraju transparentnost i odgovornost,
izgrade kulturu povjerenja,
povećaju učinkovitost i reputaciju.
Integritet treba sagledavati kroz prizmu dobre vladavine, strateškog pristupa, vođenja promjena i liderstva koje se temelji na vrijednostima.


CILJNA GRUPA UČESNIKA
Edukacija je namijenjena profesionalcima koji aktivno učestvuju u upravljanju organizacijama ili utiču na kreiranje organizacijske kulture i procesa. Posebno je korisna za:
- rukovodioce i menadžere svih nivoa u javnom i privatnom sektoru
- stručno osoblje javne uprave i civilnog društva
- službenike za usklađenost i poslovnu etiku
- osoblje nadležno za reviziju, kontrolu, inspekcije i upravljanje resursima
- sve one koji rade na prevenciji korupcije i unapređenju integriteta
Učesnici će steći praktična znanja, alate i primjenjive vještine za jačanje ličnog i organizacijskog integriteta.


KLJUČNI CILJEVI
- Osvijestiti značaj integriteta kao temelja kredibilnog poslovanja
- Razumjeti uzroke i posljedice nepropisnog ponašanja i razviti pristupe njihovoj prevenciji
- Unaprijediti sistemski i strateški pristup izgradnji integriteta i suzbijanju korupcije
- Jačati liderske kompetencije u funkciji stvaranja etične organizacijske kulture
- Promovisati vrijednosti profesionalnosti, transparentnosti i odgovornosti u radu
- Obezbijediti sveobuhvatan okvir za implementaciju integriteta


PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA
Učesnici će dobiti znanja kako da, kao lideri, menadžeri ili članovi tima, sistemski jačaju lični i organizacijski integritet, prepoznaju rizična ponašanja i razviju efikasne mehanizme prevencije, kreiraju kulturu etike i povjerenja, unaprijede komunikaciju, odgovornost i operativne sposobnosti, te doprinesu dugoročnoj reputaciji i stabilnosti organizacije. Osim toga, edukacija podsticajno djeluje na razvoj kritičkog razmišljanja i strateškog odlučivanja u kompleksnim i etički izazovnim situacijama.

Integritet znači raditi ispravno, čak i kada niko ne gleda!

Poseban akcenat stavlja se na praktične aspekte primjene stečenih znanja u svakodnevnim poslovnim procesima i odlučivanju u skladu sa najvišim profesionalnim standardima. Edukacija donosi koristi bez obzira da li organizacija već ima razvijen sistem integriteta ili tek započinje s njegovom implementacijom.
Etika se piše u pravilima, ali integritet se dokazuje u krizi.


TEMATSKE CJELINE
INTEGRITET U FUNKCIJI
KREDIBILNOG POSLOVANJA I DOBRE VLADAVINE
Značaj integriteta, srodne kategorije i univerzalni karakter
Integritet, dobra vladavina i upravljanje
SISTEMSKI PRISTUP
IZGRADNJI INTEGRITETA I PREVENCIJI NEPROPISNOG POSTUPANJA I KORUPCIJE
Norme, standardi, procedure, organizacija i ljudi
Pokazatelji posvećenosti jačanju integriteta
Rizici i posljedice nepravilnosti, nepropisnog ponašanja i korupcije
Etika, integritet i usklađenost naspram represije
Organizacije, procesi i aktivnosti u funkciji jačanja integriteta
Vođenje promjena i strategijsko planiranje u funkciji jačanja integriteta
LIDERSTVO
I IZGRADNJA INTEGRITETA
Proces i nivoi liderstva
Uloga ključnog i drugog osoblja organizacije u promociji integriteta
Kodeks ponašanja i karakter lidera
Liderstvo i organizacijska kultura
Liderstvo u funkciji izgradnje integriteta ili integritet u funkciji kredibilnog liderstva
Situacijsko liderstvo
Etičko vođenje i integritet u funkciji donošenja odluka
Upravljanje u funkciji izgradnje integriteta
Lider bez integriteta je samo glas – a ne vođa!


VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ
Enes Husejnović
brigadni general (penz.)
Formalno se obučavao i educirao, iz oblasti koja je tema ove edukacije, u Bosni i Hercegovini, Sjedinjenim Američkim Državama, Turskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, a pored sticanja zvanja pilota helikoptera 1985. godine, visoke škole operativnog i strategijskog nivoa je završio u Sjedinjenim Američkim Državama gdje je stekao i zvanje Magistra strateških nauka. Nakon više od 30 godina aktivne vojne službe, u penziji je od 2018. godine do kada je bio Generalni inspektor Ministarstva odbrane Bosne i Hercegovine. Prije toga bio je Vojni predstavnik Bosne i Hercegovine pri NATO u Briselu. NATO ga angažuje kao eksperta, tj. predavača, panelistu, moderatora i trenera, iz oblasti poslovne etike, izgradnje integriteta i prevencije korupcije, što obuhvata i pitanja dobre vladavine, vođenja promjena i liderstva u ovoj oblasti. U tom svojstvu, angažovan je za potrebe Afganistana, Armenije, Gruzije, Iraka, Kolumbije, Ukrajine, a isto tako je na multilateralnoj osnovi, u saradnji sa NATO, OSCE i UN, dao doprinos u Austriji, Belgiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Njemačkoj, Norveškoj, Sjedinjenim Američkim Državama, itd. Iskustvo u akademskoj zajednici ima od 1985. godine, a nakon penzionisanja je čest predavač na seminarima u Bosni Hercegovini posvećenim poslovnoj etici, izgradnji integriteta, dobroj vladavini, strateškom planiranju i liderstvu.


MODUL IZ POSLOVNE PSIHOLOGIJE
EMOCIONALNA INTELIGENCIJA
ALAT SAVREMENOG LIDERA

Razumijevanje i upravljanje vlastitim emocijama kao temelj efikasnog liderstva
Empatija, socijalna svjesnost i upravljanje stresnim situacijama

PREDAVAČ

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima, sa dugogodišnjim iskustvom u organizaciji i realizaciji programa obrazovanja odraslih, fokusiranih na praktičan razvoj zaposlenih u javnom i privatnom sektoru. Certificirani trener Agencije za državnu službu BiH i FBiH. Više od 300 realizovanih edukacija (seminari, radionice, obuke i team building programi) u BiH i regionu, za zaposlene svih nivoa.


PRISTUP I METODE RADA
Metodologija rada temelji se na kombinaciji stručnih predavanja, facilitiranog dijaloga i praktičnih radionica.
Podstičemo aktivnost svih učesnika kroz interaktivan pristup, otvorenu razmjenu iskustava i zajedničku analizu izazova.
Fokus je usmjeren na sistemski i strateški pristup jačanju integriteta i liderstva, uz povezivanje teorije sa situacijama iz prakse.
Rad se odvija u manjim grupama, kroz studije slučaja i simulacije iz poslovnog okruženja.
Posebna pažnja posvećena je praktičnim vježbama za razvoj timskog rada, kritičkog razmišljanja i etičkog odlučivanja.
Cilj je primjena stečenih znanja u svakodnevnom radu, s naglaskom na održivost i dugoročne rezultate.


VREMENSKI PLAN RADA

21.05.2025.
SRIJEDA

09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati

22.05.2025.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati

23.05.2025.
PETAK

09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta


PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
08.05.2025.
1 učesnik
405,00 KM / 207,07 EUR
2 i više učesnika
375,00 KM / 191,73 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 08.05.2025. cijena kotizacije iznosi:
450,00 KM / 230,08 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta
Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)
Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva
Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada
Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija
Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju
Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije
Digitalno, moderno, održivo
U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.
Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.
Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

NAČINI PRIJAVE

email adrese

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA
Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
133,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
92,00 €
Boravišna taksa po osobi/danu
2,65 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, fitnes centar i parking uključeni u cijenu

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA
Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.
Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:
Potvrdu prijave na edukaciju
1. Predračun za kotizaciju
2. Predračun za smještaj
Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:
16.05.2025.
NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ
Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.
Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.
U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

Ograničen broj učesnika - 25
Prijave traju do:
14.05.2025.
Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
