2.1. K Logo_v
Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

INTEGRACIJA KANCELARIJSKIH
I FINANSIJSKIH SISTEMA
EFIKASNO UPRAVLJANJE RESURSIMA

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

INTEGRACIJA KANCELARIJSKIH I FINANSIJSKIH SISTEMA ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE RESURSIMA KROZ ADMINISTRATIVNE I EKONOMSKE STRATEGIJE

UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA (FIZIČKI I ELEKTRONSKI)

UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA

STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA – PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE

FINANSIJSKA ADMINISTRACIJA

INTERNA KONTROLA – FINANSIJSKA KOORDINACIJA

COSO OKVIR – PLANIRANJE POSLOVANJA

lokacija

Neum

18. – 20.09.2024.

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko – računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
  • Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
  • Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
  • Definisanje rada sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
  • Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
  • Sticanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
  • Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila
  • Upoznavanje sa obveznim poslovnim finansijskim knjigama
  • Upoznavanje sa osnovama finansijskog i upravljačkog računovodstva
  • Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama
  • Razumijevanje načela računovodstvenog poslovanja
  • Uvod u vrste internih kontrola i kontrolne postupke
  • Objašnjenje pet povezanih komponenti internih kontrola prema COSO okviru
  • Definisanje i objašnjenje načina upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima

Cilj seminara je pružiti učesnicima jasnije razumijevanje donošenja odluka unutar organizacije, fokusirajući se na uzročno – posljedične veze koje nastaju između odjela za kancelarijsko poslovanje i odjela računovodstva i finansija. Na taj način, učesnici će biti osposobljeni za precizniju i kvalitetniju realizaciju svojih radnih zadataka.

progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz ovaj seminar ojačat ćete svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog i finansijskog poslovanja te usvojiti metode koje će vam omogućiti da podignete nivo efikasnosti i efektivnosti u obavljanju svakodnevnih zadataka. Kroz interaktivna predavanja, detaljno će biti pojašnjena donešena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organizacijama, a kojima se reguliše obavljanje poslovanja uz primjenu savremenih tehnika i metoda.

S-W-284 (6)

Steći ćete znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja i finansijsko-računovodstvenog poslovanja, uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi. Usvajanje i razvoj znanja o finansijskom poslovanju pomoći će vam da savladate osnovne razlike između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola i sličnih aspekata. Kroz praktične primjere naučit ćete kako planirati, provoditi, realizirati i kontrolirati cjelokupnu finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju.

sadrzaj

SADRŽAJ

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

S-W-284 (8)

Uputstva za elektronsko uredsko poslovanje u organizacijama

E-pisarnica / DMS – digitalizacija upravljanja dokumentacijom

Primjena elektronskog potpisa u skladu sa propisima

Propisi, načela i evidencije – elektronski i fizički oblik

Registraturna građa – kategorije, svrha i značaj uništavanja

Arhivska građa – pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje

Svrha i značaj arhivske knjige

E-arhiva – procesi pohrane i čuvanja elektronskih dokumenata

Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost

Tajnost podataka – vrste i metode zaštite tajni

PREDAVAČ

predavac_z

Azemina Hujdur - Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

S-W-284 (9)

Računovodstveni poslovi – finansijsko i upravljačko računovodstvo

Finansijsko upravljanje – vrste pomoćnih i glavnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja

Blagajničko poslovanje – blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna

Finansijsko planiranje – godišnje i srednjoročno planiranje budžeta

Finansijsko izvještavanje – planski pristup, strateški okvir, cost-benefit analiza

Izrada finansijskog plana – analiza i priprema

Svrha i struktura internog izvještavanja

Interna kontrola – definicija, funkcije, ciljevi i komponente

COSO okvir – planiranje poslovanja i organizacijska struktura

Upravljanje rizicima – identifikacija, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje

PREDAVAČ

predavac_m

Boris Sesar

mr. oec.

Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

SW-273 (5)
agenda

RASPORED RADA

p_u

18.09.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

19.09.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

20.09.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog i finansijskog poslovanja.

Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje.

Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije.

Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijsko-finansijskog poslovanja.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

05.09.2024.​​

1 učesnik

405,00 KM = 473,85 KM sa PDV-om

207,07 EUR = 242,27 EUR sa PDV-om

2 i više učesnika

375,00 KM = 438,75 KM sa PDV-om

po učesniku

191,73 EUR = 224,32 EUR sa PDV-om

po učesniku

Za prijave poslije 05.09.2024. cijena kotizacije iznosi:

450,00 KM = 526,50 KM sa PDV-om

po učesniku

230,08 EUR = 269,19 EUR sa PDV-om

po učesniku

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

HOTEL SUNCE

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

180,00 KM

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

120,00 KM

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

2,34 KM

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Vanjski bazen, ležaljke na bazenu, Wi-Fi i parking uključeni u cijenu.

Za prvih 20 prijavljenih učesnika obezbijeđen je smještaj u novim modernim sobama sa balkonom.

Učesnici koji se naknadno prijave imaju mogućnost rezervacije standard sobe po istim uslovima.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 13.09.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

11.09.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju