INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
INTEGRACIJA KANCELARIJSKIH I FINANSIJSKIH SISTEMA ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE RESURSIMA KROZ ADMINISTRATIVNE I EKONOMSKE STRATEGIJE
UPOZNAVANJE SA METODAMA EVIDENTIRANJA AKATA (FIZIČKI I ELEKTRONSKI)
UVOD U UPOTREBU ELEKTRONSKOG POTPISA, PEČATA I FAKSIMILA
STICANJE ZNANJA O TAJNOSTI PODATAKA – PRAVILNO POSTUPANJE I ČUVANJE
FINANSIJSKA ADMINISTRACIJA
INTERNA KONTROLA – FINANSIJSKA KOORDINACIJA
COSO OKVIR – PLANIRANJE POSLOVANJA
UVOD U TEMU
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko – računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.
CILJEVI I SVRHA
- Detaljno pojašnjenje uputstava o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
- Praktična primjena propisa koji regulišu kancelarijsko poslovanje
- Upoznavanje sa metodama evidentiranja akata (fizički i elektronski)
- Definisanje rada sa aktima upravnog postupka – pojam i evidencije
- Uvod u upotrebu elektronskog potpisa
- Sticanje znanja o tajnosti podataka – pravilno postupanje i čuvanje
- Bolje razumijevanje odgovornosti pri korištenju pečata i faksimila
- Upoznavanje sa obveznim poslovnim finansijskim knjigama
- Upoznavanje sa osnovama finansijskog i upravljačkog računovodstva
- Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama
- Razumijevanje načela računovodstvenog poslovanja
- Uvod u vrste internih kontrola i kontrolne postupke
- Objašnjenje pet povezanih komponenti internih kontrola prema COSO okviru
- Definisanje i objašnjenje načina upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
Cilj seminara je pružiti učesnicima jasnije razumijevanje donošenja odluka unutar organizacije, fokusirajući se na uzročno – posljedične veze koje nastaju između odjela za kancelarijsko poslovanje i odjela računovodstva i finansija. Na taj način, učesnici će biti osposobljeni za precizniju i kvalitetniju realizaciju svojih radnih zadataka.
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Kroz ovaj seminar ojačat ćete svoju ulogu u poslovnim procesima kancelarijskog i finansijskog poslovanja te usvojiti metode koje će vam omogućiti da podignete nivo efikasnosti i efektivnosti u obavljanju svakodnevnih zadataka. Kroz interaktivna predavanja, detaljno će biti pojašnjena donešena uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u organizacijama, a kojima se reguliše obavljanje poslovanja uz primjenu savremenih tehnika i metoda.
Steći ćete znanja o korištenju naprednih alata za obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja i finansijsko-računovodstvenog poslovanja, uz praktične savjete temeljene na provjerenoj praksi. Usvajanje i razvoj znanja o finansijskom poslovanju pomoći će vam da savladate osnovne razlike između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola i sličnih aspekata. Kroz praktične primjere naučit ćete kako planirati, provoditi, realizirati i kontrolirati cjelokupnu finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju.
SADRŽAJ
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
Uputstva za elektronsko uredsko poslovanje u organizacijama
E-pisarnica / DMS – digitalizacija upravljanja dokumentacijom
Primjena elektronskog potpisa u skladu sa propisima
Propisi, načela i evidencije – elektronski i fizički oblik
Registraturna građa – kategorije, svrha i značaj uništavanja
Arhivska građa – pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje
Svrha i značaj arhivske knjige
E-arhiva – procesi pohrane i čuvanja elektronskih dokumenata
Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
Tajnost podataka – vrste i metode zaštite tajni
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
Računovodstveni poslovi – finansijsko i upravljačko računovodstvo
Finansijsko upravljanje – vrste pomoćnih i glavnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja
Blagajničko poslovanje – blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna
Finansijsko planiranje – godišnje i srednjoročno planiranje budžeta
Finansijsko izvještavanje – planski pristup, strateški okvir, cost-benefit analiza
Izrada finansijskog plana – analiza i priprema
Svrha i struktura internog izvještavanja
Interna kontrola – definicija, funkcije, ciljevi i komponente
COSO okvir – planiranje poslovanja i organizacijska struktura
Upravljanje rizicima – identifikacija, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje
PREDAVAČ
Boris Sesar
mr. oec.
Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED RADA
18.09.2024.
SRIJEDA
10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati
19.09.2024.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
20.09.2024.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
METODOLOGIJA RADA
Seminar se temelji na predavanjima i interaktivnim diskusijama/vježbama koje se odnose na procese kancelarijskog i finansijskog poslovanja.
Svaki učesnik ima priliku da izloži konkretan problem i dobije prijedlog za njegovo rješavanje.
Kroz zajedničke diskusije, razmjenu iskustava i praktične vježbe, učesnici će zajedno pronalaziti rješenja za specifične situacije.
Kroz primjere iz prakse, učesnici će lakše razumjeti kompleksne procese kancelarijsko-finansijskog poslovanja.
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
05.09.2024.
1 učesnik
405,00 KM = 473,85 KM sa PDV-om
207,07 EUR = 242,27 EUR sa PDV-om
2 i više učesnika
375,00 KM = 438,75 KM sa PDV-om
po učesniku
191,73 EUR = 224,32 EUR sa PDV-om
po učesniku
Za prijave poslije 05.09.2024. cijena kotizacije iznosi:
450,00 KM = 526,50 KM sa PDV-om
po učesniku
230,08 EUR = 269,19 EUR sa PDV-om
po učesniku
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, primjeri i obrasci
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije