Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.
Previous slide
Next slide

OSNOVA I NAPREDNE PRAKSE
FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I
KONTROLE – GODIŠNJI IZVJEŠTAJ

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA OD OSNOVA DO NAPREDNIH PRAKSI

PRIPREMNE RADNJE ZA IZRADU
GODIŠNJEG FINANSIJSKOG IZVJEŠTAJA ZA FUK

POPIS POSLOVNIH PROCESA

MAPE POSLOVNIH PROCESA
I OBRAZAC ZA PROCJENU RIZIKA

STRATEGIJA UPRAVLJANJA RIZICIMA
I REGISTAR RIZIKA

GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O SISTEMU FUK
(obrazac GI-IK)

PRIMJERI DOBRE I LOŠE PRAKSE
UVOĐENJA FUK

lokacija

Vlašić

04. – 06.12.2024.

UVOD U TEMU

info_p

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, početnicima u procesu uvođenja FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju sistema FUK.

sijalica

CILJEVI I SVRHA

  • Upoznavanje sa svrhom uvođenja FUK
  • Upoznavanje sa svrhom uspostave registra rizika
  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
  • Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK
  • Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje smjernica za upravljanje rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje Akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK
progres

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Seminar je osmišljen sa ciljem da doprinese razvoju i jačanju znanja u oblasti planiranja i organizacije poslovnih procesa i zadataka, primjenjivih u svim sektorima i odjelima unutar jedne organizacije. Tokom ovog seminara, učesnici će imati priliku da unaprijede svoju ulogu unutar definisanih poslovnih procesa, minimiziraju greške, kao i da usvoje korisne alate i tehnike koje će im pomoći da povećaju efikasnost i uvjerljivost u obavljanju svakodnevnih radnih zadataka. Seminar će se većim dijelom sastojati od praktičnih primjera i vježbi koje se bave uspostavljanjem sistema internih kontrola, finansijskim upravljanjem i kontrolom, te povezanosti funkcionalnih jedinica ključnih za poslovne procese. Učesnici će imati priliku da se upoznaju sa metodama koje omogućavaju bolju integraciju svih sektora unutar organizacije.

S-W-293 (6)
S-W-290- (4)

Jedan od važnih segmenata seminara biće posvećen primjerima dobre prakse u definisanju poslovnih procesa, uključujući pravljenje mapa poslovnih procesa koje jasno definišu ciljeve i potencijalne rizike. Također, učesnici će naučiti kako provesti procjene inherentnog i rezidualnog rizika, kao i kako donijeti i usvojiti strategije upravljanja rizicima. U okviru ovog segmenta, posebno će se naglasiti važnost uspostavljanja registra rizika na nivou cijele organizacije, što će omogućiti proaktivno upravljanje rizicima i bolju pripremljenost na moguće izazove. Na kraju, seminar će osigurati prostor za diskusiju i razmjenu iskustava među učesnicima, što će dodatno obogatiti proces učenja i omogućiti stvaranje mreže kontakata koji mogu biti korisni u budućem radu. Učesnici će izaći sa vrijednim znanjima i vještinama koje će moći odmah primijeniti u svojoj organizaciji.

sadrzaj

SADRŽAJ

ZAKONSKI I PODZAKONSKI
OKVIR FUK

UVOD U FUK
TEORIJA I PRAKSA

Pifc

Definicija

Djelokrug

Svrha

Osnovne karakteristike

NAJČEŠĆI PROBLEMI
PRILIKOM UVOĐENJA FUK

Važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica

PRIMJENA COSO OKVIRA
ZA PROCJENU

USPOSTAVLJANJE
INTERNIH KONTROLA

GODIŠNJE IZVJEŠTAVANJE
O INTERNIM KONTROLAMA

Obrazac GI-IK

PIFC aplikacija

USPOSTAVLJANJE I SPROVOĐENJE
F U K

u skladu sa propisima

UPUTSTVA
ZA IZRADU

poslovni procesi

mape poslovnih procesa

utvrđivanje i procjena rizika

registar rizika

Praktični prikaz popunjavanja
obrasca GI-IK

Praktični prikaz procjene veličine
inherentnog i rezidualnog RIZIKA

Praktični prikaz popunjavanja
OPERATIVNOG GODIŠNJEG
AKCIJSKOG PLANA

PREDAVAČ

predavac_m

Boris Sesar

mr. oec.

Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

agenda

RASPORED RADA

p_u

04.12.2024.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

05.12.2024.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

06.12.2024.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

Vector illustration concept of testimonial, social media, networking, business communication, forum, product review

METODOLOGIJA RADA

Seminar je osmišljen kao dinamično interaktivno iskustvo, koje uključuje predavanja i aktivne diskusije o poslovnim procesima FUK, gdje će učesnici imati priliku ne samo da učestvuju u razgovorima, već i da izlože konkretne probleme sa kojima se suočavaju, te će primiti konkretne sugestije i rješenja problema.

Kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava, seminar će se fokusirati na pronalaženje rješenja za specifične situacije.

Učesnici će se baviti realnim primjerima i vježbama, što će im pomoći da bolje razumiju kompleksnost procesa uvođenja sistema FUK, a ovaj pristup omogućava praktičnu primjenu naučenih teorija i metodologija, čime se osigurava dublje usvajanje i integracija znanja u svakodnevni rad.

Interaktivni elementi seminara potiču umrežavanje i saradnju među učesnicima, što može dodatno obogatiti njihovo profesionalno iskustvo.

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

22.11.2024.​​

1 učesnik

390,00 KM = 456,30 KM sa PDV-om

199,40 EUR = 233,30 EUR sa PDV-om

2 i više učesnika

350,00 KM = 409,50 KM sa PDV-om

po učesniku

178,95 EUR = 209,37 EUR sa PDV-om

po učesniku

Za prijave poslije 22.11.2024. cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM = 503,10 KM sa PDV-om

po učesniku

219,85 EUR = 257,23 EUR sa PDV-om

po učesniku

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta

Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi

Prezentacija
– priručnik, prilozi, obrasci i primjeri

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije

clan

NAČIN PRIJAVE

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

prijava

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA

kvaka

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Rezervacija smještaja omogućena je u jednom od najljepših hotela na Vlašiću po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

HOTEL BLANCA

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

160,00 KM

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

130,00 KM

Boravišna taksa i osiguranje po osobi/danu

2,34 KM

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Wellness centar (bazen, jacuzzi, saune) i parking uključeni u cijenu.

sijalica

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online registraciju, kontaktirat ćemo vas oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za vas u hotelu i poslati vam potvrdu prijave na seminar i predračune za kotizaciju i smještaj.

uzvicnik

NAPOMENE

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

kvaka

PLAĆANJE NAŠIH USLUGA

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Plaćanje kotizacije i smještaja putem

PREDRAČUNA

do 29.11.2024.

Po fakturi nakon izvršene usluge

Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

sat

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

info_p

Broj učesnika ograničen!

Prijave traju do:

27.11.2024.

Podijeli članak

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju