INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA OD OSNOVA DO NAPREDNIH PRAKSI
PRIPREMNE RADNJE ZA IZRADU
GODIŠNJEG FINANSIJSKOG IZVJEŠTAJA ZA FUK
POPIS POSLOVNIH PROCESA
MAPE POSLOVNIH PROCESA
I OBRAZAC ZA PROCJENU RIZIKA
STRATEGIJA UPRAVLJANJA RIZICIMA
I REGISTAR RIZIKA
GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O SISTEMU FUK
(obrazac GI-IK)
PRIMJERI DOBRE I LOŠE PRAKSE
UVOĐENJA FUK
UVOD U TEMU
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, početnicima u procesu uvođenja FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju sistema FUK.
CILJEVI I SVRHA
- Upoznavanje sa svrhom uvođenja FUK
- Upoznavanje sa svrhom uspostave registra rizika
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
- Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje smjernica za upravljanje rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje Akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Seminar je osmišljen sa ciljem da doprinese razvoju i jačanju znanja u oblasti planiranja i organizacije poslovnih procesa i zadataka, primjenjivih u svim sektorima i odjelima unutar jedne organizacije. Tokom ovog seminara, učesnici će imati priliku da unaprijede svoju ulogu unutar definisanih poslovnih procesa, minimiziraju greške, kao i da usvoje korisne alate i tehnike koje će im pomoći da povećaju efikasnost i uvjerljivost u obavljanju svakodnevnih radnih zadataka. Seminar će se većim dijelom sastojati od praktičnih primjera i vježbi koje se bave uspostavljanjem sistema internih kontrola, finansijskim upravljanjem i kontrolom, te povezanosti funkcionalnih jedinica ključnih za poslovne procese. Učesnici će imati priliku da se upoznaju sa metodama koje omogućavaju bolju integraciju svih sektora unutar organizacije.
Jedan od važnih segmenata seminara biće posvećen primjerima dobre prakse u definisanju poslovnih procesa, uključujući pravljenje mapa poslovnih procesa koje jasno definišu ciljeve i potencijalne rizike. Također, učesnici će naučiti kako provesti procjene inherentnog i rezidualnog rizika, kao i kako donijeti i usvojiti strategije upravljanja rizicima. U okviru ovog segmenta, posebno će se naglasiti važnost uspostavljanja registra rizika na nivou cijele organizacije, što će omogućiti proaktivno upravljanje rizicima i bolju pripremljenost na moguće izazove. Na kraju, seminar će osigurati prostor za diskusiju i razmjenu iskustava među učesnicima, što će dodatno obogatiti proces učenja i omogućiti stvaranje mreže kontakata koji mogu biti korisni u budućem radu. Učesnici će izaći sa vrijednim znanjima i vještinama koje će moći odmah primijeniti u svojoj organizaciji.
SADRŽAJ
ZAKONSKI I PODZAKONSKI
OKVIR FUK
UVOD U FUK
TEORIJA I PRAKSA
Pifc
Definicija
Djelokrug
Svrha
Osnovne karakteristike
NAJČEŠĆI PROBLEMI
PRILIKOM UVOĐENJA FUK
Važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
PRIMJENA COSO OKVIRA
ZA PROCJENU
USPOSTAVLJANJE
INTERNIH KONTROLA
GODIŠNJE IZVJEŠTAVANJE
O INTERNIM KONTROLAMA
Obrazac GI-IK
PIFC aplikacija
USPOSTAVLJANJE I SPROVOĐENJE
F U K
u skladu sa propisima
UPUTSTVA
ZA IZRADU
poslovni procesi
mape poslovnih procesa
utvrđivanje i procjena rizika
registar rizika
Praktični prikaz popunjavanja
obrasca GI-IK
Praktični prikaz procjene veličine
inherentnog i rezidualnog RIZIKA
Praktični prikaz popunjavanja
OPERATIVNOG GODIŠNJEG
AKCIJSKOG PLANA
PREDAVAČ
Boris Sesar
mr. oec.
Magistar ekonomije i certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja u institucijama BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED RADA
04.12.2024.
SRIJEDA
10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati
05.12.2024.
ČETVRTAK
09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati
06.12.2024.
PETAK
09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta
METODOLOGIJA RADA
Seminar je osmišljen kao dinamično interaktivno iskustvo, koje uključuje predavanja i aktivne diskusije o poslovnim procesima FUK, gdje će učesnici imati priliku ne samo da učestvuju u razgovorima, već i da izlože konkretne probleme sa kojima se suočavaju, te će primiti konkretne sugestije i rješenja problema.
Kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava, seminar će se fokusirati na pronalaženje rješenja za specifične situacije.
Učesnici će se baviti realnim primjerima i vježbama, što će im pomoći da bolje razumiju kompleksnost procesa uvođenja sistema FUK, a ovaj pristup omogućava praktičnu primjenu naučenih teorija i metodologija, čime se osigurava dublje usvajanje i integracija znanja u svakodnevni rad.
Interaktivni elementi seminara potiču umrežavanje i saradnju među učesnicima, što može dodatno obogatiti njihovo profesionalno iskustvo.
PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!
KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
22.11.2024.
1 učesnik
390,00 KM = 456,30 KM sa PDV-om
199,40 EUR = 233,30 EUR sa PDV-om
2 i više učesnika
350,00 KM = 409,50 KM sa PDV-om
po učesniku
178,95 EUR = 209,37 EUR sa PDV-om
po učesniku
Za prijave poslije 22.11.2024. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM = 503,10 KM sa PDV-om
po učesniku
219,85 EUR = 257,23 EUR sa PDV-om
po učesniku
U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
– 7 Modula / 11h i 30 minuta
Dokumentacija i nastavni materijali
– u printanoj formi
Prezentacija
– priručnik, prilozi, obrasci i primjeri
Materijal za pisanje
Kontakt podaci
– poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju
– certifikat
Piće osvježenja i kafe pauze
– za vrijeme edukacije