Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija!
Podijelite Vaša iskustva sa drugima!
U pozitivnoj i konstruktivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad ubudućnosti.

FINANSIJE-RAČUNOVODSTVO 2025.
RAZVOJ SISTEMA F.U.K. U PRAKSI

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

0.3. Logo PNG Kventum_Bijeli

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO 2025.

OD PLANIRANJA DO IZVJEŠTAVANJA

SAVREMENI PRISTUPI U PRAKSI

Efikasno vođenje računovodstvenih poslova

Organizacija i upravljanje knjigovodstvenim aktivnostima

Primjena kontrolnih postupaka: kategorije i primjeri

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA (FUK)

RIZICI POD KONTROLOM

PROCESI U FOKUSU

Uspostavljanje i razvoj FUK sistema u praksi

COSO okvir kroz praktične primjere i vježbe

datum-vrijeme

07. – 09.05.2025. 

Zlatibor

UVOD U TEMU

info_p

CILJNA GRUPA UČESNIKA

Edukacija je namijenjena izvršnim menadžerima, menadžerima nefinansijskih odjela koji trebaju razumjeti osnovne finansijske principe i izvještavanje, kao i svima koji žele naučiti kako mjeriti učinke poslovnih odluka. Takođe, prilagođen je početnicima u finansijama koji žele dobiti cjelovit uvid u finansije i razlike između finansija i računovodstva, te finansijskim referentima i službenicima uključenim u procese planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja finansijskih i računovodstvenih transakcija. Seminar je idealan i za rukovodioce, šefove organizacijskih jedinica, pomoćnike rukovodilaca, koordinatore i članove radnih grupa za FUK, početnike u uvođenju FUK, kao i finansijske i druge službenike. Takođe je namijenjen svima koji žele steći uvid u finansijsko upravljanje i kontrolu, proces uspostavljanja FUK i izazove s kojima se suočavaju, te osobama odgovornim za upravljanje rizicima u organizaciji.

sijalica

KLJUČNI CILJEVI

Usvajanje znanja i upoznavanje učesnika sa:

  • finansijskim računovodstvom i upravljačkim računovodstvom
  • finansijskim upravljanjem
  • računovodstvenim i poslovnim knjigama, kao i knjigovodstvenim ispravama
  • načelima računovodstvenog poslovanja
  • načinom planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja
  • vrstama internih kontrola i kontrolnim postupcima
  • pet međusobno povezanih komponenti internih kontrola COSO okvira
  • načinom i stilom rukovođenja
  • planskim pristupom poslovanja (vizija, misija i cilj poslovanja)
  • načinom upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
  • obavezama i dužnostima koordinatora i članova radne grupe za FUK
  • načinom donošenja akcijskog plana i strategije upravljanja rizicima
progres

PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA

Ovaj seminar pružit će učesnicima jasno razumijevanje ključnih razlika između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola te finansijskog upravljanja i kontrole. Kroz praktične primjere, učesnici će steći konkretne alate i tehnike koji će im pomoći da povećaju efikasnost u svakodnevnim zadacima, smanje mogućnost grešaka i poboljšaju kvalitet rada u finansijsko-računovodstvenim procesima.

Glavni fokus seminara bit će na praktičnoj primjeni kroz vježbe koje se odnose na uspostavu sistema internih kontrola, efikasno finansijsko upravljanje i implementaciju sistema FUK, te njihovu povezanost sa poslovnim procesima unutar organizacije.

Greške u finansijama najčešće nisu tehničke – već sistemske.

Učesnici će naučiti kako planirati, provoditi i kontrolisati ključne finansijske i računovodstvene dokumente, što će direktno doprinijeti poboljšanju poslovnih rezultata. Usvajanjem novih alata i tehnika, učesnici će podići nivo svoje profesionalne učinkovitosti, smanjiti greške koje mogu uticati na poslovanje organizacije te osigurati preciznije i pouzdanije izvještavanje. 

Seminar predstavlja odličnu priliku za sve koji žele unaprijediti svoje znanje iz oblasti finansija, računovodstva, interne kontrole i  sistema FUK, te povećati svoj doprinos procesima u organizaciji.

Upravljanje rizicima ne počinje analizom problema, već postavljanjem jasnih sistema kontrole.

sadrzaj

TEMATSKE CJELINE

VOĐENJE RAČUNOVODSTVENIH
I KNJIGOVODSTVENIH POSLOVA

Finansijsko i upravljačko računovodstvo

Finansijsko upravljanje

Kontrola, knjiženje i evidencija

Obavezne pomoćne knjige

Dužnosti i ovlaštenja

BLAGAJNIČKO POSLOVANJE

Blagajnički dnevnici i transakcije

Elektronska blagajna

Pravilna primjena i kontrola

Uobičajeni problemi i rješenja

FINANSIJSKO PLANIRANJE
I IZVJEŠTAVANJE

Budžetiranje: srednjoročno i godišnje

Planski pristup i strateški okvir

Cost-benefit analiza

Izrada finansijskog plana

Finansijski pokazatelji

Interni izvještaji i informisanje korisnika

Svrha i struktura izvještavanja   

INTERNA KONTROLA

Pojam

Funkcije

Ciljevi

Komponente

COSO OKVIR ZA USPOSTAVU
I RAZVOJ FUK

Planski pristup poslovanju

Organizacijska struktura

Upravljanje ljudskim resursima

Identifikacija i procjena rizika

Postupanje i izvještavanje o rizicima

Sistem dvostrukog potpisa

Zaštita imovine i informacija

Kontrolne aktivnosti: karakteristike, principi i područja

Vrste informacija

Praćenje, analiza i procjena sistema

Finansijsko upravljanje i kontrola u praksi znači unaprijed znati gdje bi moglo doći do greške
– i zaustaviti je prije nego što nastane.

predavac_m

VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ

Boris Sesar

Magistar ekonomije

Certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno-materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

p_u

PRISTUP I METODE RADA

Seminar je osmišljen kao dinamično interaktivno iskustvo, uključujući predavanja i aktivne diskusije.

Učesnici će imati priliku ne samo da učestvuju u razgovorima, već i da izlože konkretne probleme sa kojima se suočavaju.

Kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava, seminar će se fokusirati na pronalaženje rješenja za specifične situacije.

Učesnici će se baviti realnim primjerima, što će im pomoći da bolje razumiju kompleksnost finansijsko - računovodstvenog poslovanja.

Ovaj pristup omogućava praktičnu primjenu naučenih teorija i metodologija, čime se osigurava usvajanje i integracija znanja u svakodnevni rad.

Interaktivni elementi seminara potiču umrežavanje i saradnju među učesnicima, što može dodatno obogatiti njihovo profesionalno iskustvo.

agenda

VREMENSKI PLAN RADA

p_u

07.05.2025.

SRIJEDA

datum-vrijeme

10:00 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

08.05.2025.

ČETVRTAK

datum-vrijeme

09:30 - 16:00

3 Modula = 5 sati

p_u

09.05.2025.

PETAK

datum-vrijeme

09:00 - 11:00

1 Modul = 90 minuta

klijent

PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

tag_icon

KOTIZACIJA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

23.04.2025.​​

1 učesnik

390,00 KM / 199,40 EUR

2 i više učesnika

350,00 KM / 178,95 EUR

po učesniku

Za prijave poslije 23.04.2025.​​ cijena kotizacije iznosi:

430,00 KM / 219,85 EUR

po učesniku

Oslobođeno plaćanja PDV-a !

kvaka

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta

Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)

Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva

Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada

Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija

Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju

Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije

Digitalno, moderno, održivo

U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.

Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.

Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

clan

NAČINI PRIJAVE

Prijavni obrazac

PREUZMITE

PDF PROSPEKT

Na zadnjoj strani prospekta nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen i ovjeren prijavni obrazac možete poslati putem:

email

email adrese

faks

faksa

+387 33 621 273

Možete se prijaviti i ONLINE

Na dnu članka edukacije nalazi se

kventum.online.prijava

ONLINE REGISTRACIJA

REZERVACIJA SMJEŠTAJA​

Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu

63,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu

53,00 €

Boravišna taksa po osobi/danu

1,35 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.

1 vozilo za 24 h – 17,00 €

Spa centar, fitnes centar i parking uključeni u cijenu

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA

Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.

Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:

Potvrdu prijave na edukaciju

1. Predračun za kotizaciju

2. Predračun za smještaj

Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:

30.04.2025.

NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ

Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.

Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.

U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

sat

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

br_ucesnika

Ograničen broj učesnika!

Prijave traju do:

29.04.2025.

Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

1.4. K PEC Logo_u

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

prijava

ONLINE REGISTRACIJA

Upisati fiksni broj telefona
Upisati broj mobitela kontakt osobe
Upisati e-mail na koji da pošaljemo dokumentaciju