INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO 2025.
OD PLANIRANJA DO IZVJEŠTAVANJA
SAVREMENI PRISTUPI U PRAKSI
Efikasno vođenje računovodstvenih poslova
Organizacija i upravljanje knjigovodstvenim aktivnostima
Primjena kontrolnih postupaka: kategorije i primjeri
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA (FUK)
RIZICI POD KONTROLOM
PROCESI U FOKUSU
Uspostavljanje i razvoj FUK sistema u praksi
COSO okvir kroz praktične primjere i vježbe

UVOD U TEMU

CILJNA GRUPA UČESNIKA
Edukacija je namijenjena izvršnim menadžerima, menadžerima nefinansijskih odjela koji trebaju razumjeti osnovne finansijske principe i izvještavanje, kao i svima koji žele naučiti kako mjeriti učinke poslovnih odluka. Takođe, prilagođen je početnicima u finansijama koji žele dobiti cjelovit uvid u finansije i razlike između finansija i računovodstva, te finansijskim referentima i službenicima uključenim u procese planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja finansijskih i računovodstvenih transakcija. Seminar je idealan i za rukovodioce, šefove organizacijskih jedinica, pomoćnike rukovodilaca, koordinatore i članove radnih grupa za FUK, početnike u uvođenju FUK, kao i finansijske i druge službenike. Takođe je namijenjen svima koji žele steći uvid u finansijsko upravljanje i kontrolu, proces uspostavljanja FUK i izazove s kojima se suočavaju, te osobama odgovornim za upravljanje rizicima u organizaciji.


KLJUČNI CILJEVI
Usvajanje znanja i upoznavanje učesnika sa:
- finansijskim računovodstvom i upravljačkim računovodstvom
- finansijskim upravljanjem
- računovodstvenim i poslovnim knjigama, kao i knjigovodstvenim ispravama
- načelima računovodstvenog poslovanja
- načinom planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja
- vrstama internih kontrola i kontrolnim postupcima
- pet međusobno povezanih komponenti internih kontrola COSO okvira
- načinom i stilom rukovođenja
- planskim pristupom poslovanja (vizija, misija i cilj poslovanja)
- načinom upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
- obavezama i dužnostima koordinatora i članova radne grupe za FUK
- načinom donošenja akcijskog plana i strategije upravljanja rizicima


PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJU I POJEDINCA
Ovaj seminar pružit će učesnicima jasno razumijevanje ključnih razlika između računovodstva, knjigovodstva, sistema unutrašnjih kontrola te finansijskog upravljanja i kontrole. Kroz praktične primjere, učesnici će steći konkretne alate i tehnike koji će im pomoći da povećaju efikasnost u svakodnevnim zadacima, smanje mogućnost grešaka i poboljšaju kvalitet rada u finansijsko-računovodstvenim procesima.
Glavni fokus seminara bit će na praktičnoj primjeni kroz vježbe koje se odnose na uspostavu sistema internih kontrola, efikasno finansijsko upravljanje i implementaciju sistema FUK, te njihovu povezanost sa poslovnim procesima unutar organizacije.

Greške u finansijama najčešće nisu tehničke – već sistemske.

Učesnici će naučiti kako planirati, provoditi i kontrolisati ključne finansijske i računovodstvene dokumente, što će direktno doprinijeti poboljšanju poslovnih rezultata. Usvajanjem novih alata i tehnika, učesnici će podići nivo svoje profesionalne učinkovitosti, smanjiti greške koje mogu uticati na poslovanje organizacije te osigurati preciznije i pouzdanije izvještavanje.
Seminar predstavlja odličnu priliku za sve koji žele unaprijediti svoje znanje iz oblasti finansija, računovodstva, interne kontrole i sistema FUK, te povećati svoj doprinos procesima u organizaciji.
Upravljanje rizicima ne počinje analizom problema, već postavljanjem jasnih sistema kontrole.


TEMATSKE CJELINE
VOĐENJE RAČUNOVODSTVENIH
I KNJIGOVODSTVENIH POSLOVA
Finansijsko i upravljačko računovodstvo
Finansijsko upravljanje
Kontrola, knjiženje i evidencija
Obavezne pomoćne knjige
Dužnosti i ovlaštenja
BLAGAJNIČKO POSLOVANJE
Blagajnički dnevnici i transakcije
Elektronska blagajna
Pravilna primjena i kontrola
Uobičajeni problemi i rješenja
FINANSIJSKO PLANIRANJE
I IZVJEŠTAVANJE
Budžetiranje: srednjoročno i godišnje
Planski pristup i strateški okvir
Cost-benefit analiza
Izrada finansijskog plana
Finansijski pokazatelji
Interni izvještaji i informisanje korisnika
Svrha i struktura izvještavanja
INTERNA KONTROLA
Pojam
Funkcije
Ciljevi
Komponente
COSO OKVIR ZA USPOSTAVU
I RAZVOJ FUK
Planski pristup poslovanju
Organizacijska struktura
Upravljanje ljudskim resursima
Identifikacija i procjena rizika
Postupanje i izvještavanje o rizicima
Sistem dvostrukog potpisa
Zaštita imovine i informacija
Kontrolne aktivnosti: karakteristike, principi i područja
Vrste informacija
Praćenje, analiza i procjena sistema
Finansijsko upravljanje i kontrola u praksi znači unaprijed znati gdje bi moglo doći do greške
– i zaustaviti je prije nego što nastane.


VODITELJ EDUKACIJE - PREDAVAČ

Boris Sesar
Magistar ekonomije
Certificirani trener za teme iz oblasti finansija i računovodstva, planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno-materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.


PRISTUP I METODE RADA
Seminar je osmišljen kao dinamično interaktivno iskustvo, uključujući predavanja i aktivne diskusije.
Učesnici će imati priliku ne samo da učestvuju u razgovorima, već i da izlože konkretne probleme sa kojima se suočavaju.
Kroz zajedničke diskusije i razmjenu iskustava, seminar će se fokusirati na pronalaženje rješenja za specifične situacije.
Učesnici će se baviti realnim primjerima, što će im pomoći da bolje razumiju kompleksnost finansijsko - računovodstvenog poslovanja.
Ovaj pristup omogućava praktičnu primjenu naučenih teorija i metodologija, čime se osigurava usvajanje i integracija znanja u svakodnevni rad.
Interaktivni elementi seminara potiču umrežavanje i saradnju među učesnicima, što može dodatno obogatiti njihovo profesionalno iskustvo.


VREMENSKI PLAN RADA

07.05.2025.
SRIJEDA

10:00 - 16:00
3 Modula = 5 sati

08.05.2025.
ČETVRTAK

09:30 - 16:00
3 Modula = 5 sati

09.05.2025.
PETAK

09:00 - 11:00
1 Modul = 90 minuta


PRILAGOĐAVAMO SE
GRUPI I POJEDINCU!

KOTIZACIJA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
23.04.2025.
1 učesnik
390,00 KM / 199,40 EUR
2 i više učesnika
350,00 KM / 178,95 EUR
po učesniku
Za prijave poslije 23.04.2025. cijena kotizacije iznosi:
430,00 KM / 219,85 EUR
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a !

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
Učešće na edukaciji
7 modula po 1 sat i 30 minuta
Nastavni materijali
dokumentacija sa edukacije (isključivo digitalno)
Digitalni e-materijali
PPT prezentacije, priručnici, obrasci i uputstva
Radni materijal
papir i pribor za pisanje osigurani tokom rada
Kontakt lista učesnika
poslovno umrežavanje i razmjena informacija
Certifikat
zvanično uvjerenje o stručnom usavršavanju
Osvježenje
kafa, voda i sokovi tokom pauza u okviru edukacije
Digitalno, moderno, održivo
U skladu sa savremenim standardima edukacije i principima zelene prakse, svi materijali dostupni su isključivo u elektronskom formatu
– lako, pregledno i uvijek pri ruci.
Tokom edukacije materijalima pristupate brzo i jednostavno putem QR koda.
Kompletna dokumentacija bit će vam dostavljena e-mailom nakon edukacije.

NAČINI PRIJAVE

email adrese

faksa
+387 33 621 273
Možete se prijaviti i ONLINE
Na dnu članka edukacije nalazi se

ONLINE REGISTRACIJA
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Smještaj je omogućen po veoma povoljnim cijenama za naše klijente:
1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu
63,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu
53,00 €
Boravišna taksa po osobi/danu
1,35 €

Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
1 vozilo za 24 h – 17,00 €
Spa centar, fitnes centar i parking uključeni u cijenu

PROCES PRIJAVE I PLAĆANJA
Nakon što zaprimimo popunjen prijavni obrazac ili izvršite online registraciju, kontaktirat ćemo vas radi dogovora svih detalja.
Kventum će izvršiti rezervaciju smještaja za vas u hotelu i dostaviti vam:
Potvrdu prijave na edukaciju
1. Predračun za kotizaciju
2. Predračun za smještaj
Uplata kotizacije i smještaja prema predračunu najkasnije do:
30.04.2025.
NAPOMENA ZA SMJEŠTAJ
Povoljne cijene smještaja dostupne su isključivo učesnicima koji rezervaciju i uplatu obave putem KVENTUM.
Ukoliko smještaj plaćate direktno hotelu ili drugim putem, rezervaciju ste dužni izvršiti sami.
U tom slučaju KVENTUM ne preuzima odgovornost za kvalitet i uslove hotelske usluge.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

Ograničen broj učesnika!
Prijave traju do:
29.04.2025.
Podijeli članak

Edukacije koje donose mjerljive rezultate!

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.
