fbpx

INTERAKTIVNI SEMINAR STRATEGIJA I IMPLEMENTACIJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

INTERAKTIVNI SEMINAR UPRAVLJANJE PROCESIMA U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU
September 12, 2021
SPISAK EDUKACIJA I SEMINARA
September 13, 2021
Show all

INTERAKTIVNI SEMINAR STRATEGIJA I IMPLEMENTACIJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

Ostala su još dva slobodna mjesta za učešće na seminaru.

Ukoliko se želite prijaviti potrebno je da sami rezervišete smještaj u nekom drugom hotelu, jer su kapaciteti hotela OLIMP popunjeni.

Hvala Vam na razumijevanju.

 

 

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija
 Podijelite Vaša iskustva sa drugima
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja za određena pitanja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti

 

 

INTERAKTIVNI SEMINAR SA KONKRETNIM RJEŠENJIMA I PRIMJERIMA


STRATEGIJA RAZVOJA I PRAKTIČNA IMPLEMENTACIJA SISTEMA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

POPIS, MAPIRANJE I DOKUMENTOVANJE POSLOVNIH PROCESA

POLITIKE, PROCEDURE I AKTIVNOSTI ZA PROVOĐENJE INTERNIH KONTROLA

PROCESI UPRAVLJANJA RIZICIMA 

PRIMJERI DOBRE I LOŠE PRAKSE UVOĐENJA SISTEMA FUK

PRAKTIČNI PRIKAZI I PREPORUKE ZA UNAPREĐENJE SISTEMA FUK

 

 

 Zlatibor 

 27. – 29.10.2021. 

HOTEL OLIMP

 

 


 
 

 

 

 UVOD U TEMU 

Prve smjernice za upravljanje rizicima u Bosni i Hercegovini koje su objavljene 2015. godine (“Službene novine Bosne i Hercegovine“, broj 29/15), služile su kao podrška za uspostavljanje sistemskog upravljanja rizicima u institucijama BiH.

Navedenim Smjernicama za provedbu procesa upravljanja rizicima, detaljno je razrađena metodologija procjene i upravljanja rizicima, kao i obaveza Središnje harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH da ih redovito ažurira u skladu sa stepenom provođenja i razvoja procesa upravljanja rizicima. Ažurirane smjernice za upravljanje rizicima nastale su u svrhu daljnjeg unapređenja kvaliteta upravljanja rizicima.

 

 

Godišnji operativni akcijski plan strategije razvoja sistema unutrašnjih finansijskih kontrola se posebno bavi oblast Finansijskog upravljanja i kontrole, gdje je strateški cilj Finansijskog upravljanja i kontrole usmjereno na najznačajnije rizike u upravljanju javnim finansijama (UJF).

Godišnji operativni akcijski plan treba da sadrži:

  • Operativne mjere
  • Rezultate mjera
  • Aktivnost
  • Pokazatelje (polazna vrijednost PV / ciljana vrijednost CV)
  • Rok za realizaciju aktivnosti
  • Potrebna sredstva (procjena) i izvori finansiranja
  • Odgovorne institucije / odgovorne osobe

 

 

Rizik sa svojim štetnim posljedicama može onemogućiti uspješno poslovanje i negativno uticati na očekivane poslovne rezultate. Politika osiguranja od rizika, kod savremenih organizacija, predstavlja sastavni dio poslovne politike.

Spoznaja rizika, uzroka njihovih pojava i posljedica koje prouzrokuju, bitan je uslov za sprečavanje mogućih šteta. Sprečavanje mogućih šteta se postiže odgovarajućim instrumentima i načinima odgovora na rizike.

 Rizik predstavlja događaj koji može uticati na postizanje definisanog poslovnog cilja.

 

Učesnici seminara će biti upoznati sa svim obavezama vezanim za uspostavu FUK-a, načinom / praktičnim primjerima uspostavljanja procesa u FUK-u, zatim popunjavanja obrazaca (primjeri popunjavanja obrazaca – radionica) i Akcijskog plana organizacije.

 

 

 SEMINAR NAMIJENJEN 

Rukovodiocima

Pomoćnicima rukovodioca

Šefovima organizacijskih jedinica

Koordinatorima i članovima radne grupe za FUK

Početnicima u procesu uvođenja FUK

Finansijskim i drugim službenicima

Kao i svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a

 

 

 CILJEVI I SVRHA 

Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK

Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK

Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a

Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima

Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a

 

 

 SADRŽAJ 

 

■ Zakonski i podzakonski okvir finansijskog upravljanja i kontrole

Uvod u FUK – teorija i praksa

pifc 
► definicija
► djelokrug
► svrha
► osnovne karakteristike

 

Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a

važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica

 

Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola

 

Godišnje izvještavanje o internim kontrolama

obrazac GI-IK

 

Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima

 

Uputstva za izradu poslovnih procesa

► popisi poslovnih procesa

► mape poslovnih procesa

► obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika

► registar rizika

 

Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK

Praktični prikaz popunjavanja obrasca za FUK

Praktični prikaz procjene veličine rizika

Praktični prikaz popunjavanja Operativnog godišnjeg akcijskog plana

 

 

 

 PREDAVAČ 

Boris Sesar
dipl. oec.
smjer finansije i računovodstvo

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

 


 

 

 MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE 

 

Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Usvojena znanja pomoći će učesnicima da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije (EQ) i da razviju strategije kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji, kako upravljati emocijama i kako “uključiti“ razum što predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

Zahvaljujući usvojenom znanju iz oblasti poslovne psihologije učesnici će postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad u današnjem vremenu. Ključni cilj predstavlja unapređenje kvaliteta poslovanja kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

 

Tema
RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE (EQ) U TRENUTNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU

 

 PREDAVAČ 

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

 


 

 

 

 RASPORED RADA 


 

 27.10.2021. 
Srijeda

 09:30 – 16:00 


 

 28.10.2021. 
Četvrtak

 09:30 – 16:00 


 

 29.10.2021. 
Petak

 09:00 – 11:00 


 

 

 METODOLOGIJA RADA 

Seminar je visoko interaktivan

Iznošenje problematike sa kojom se učesnici susreću

Zajednička diskusija

Pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava

Praktične vježbe za svakog učesnika

Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima

 

 

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 


 

 KOTIZACIJA 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 15.10.2021.

 

1 učesnik 345,00 KM / 177,00 €

2 i više učesnika 315,00 KM / 161,00 €
– po učesniku

 


Za prijave poslije 15.10.2021. cijena kotizacije po učesniku iznosi

370,00 KM / 189,00 €


Oslobođeno plaćanja PDV-a.


 

 U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO 

Učešće na seminaru / 7 Modula od 1h i 30 min

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi

Prezentacija
          → Priručnik, prilozi, obrasci i vježbe

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
          → Poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
          → Certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Dodatno savjetovanje putem mail-a na period od 30 dana nakon edukacije

 

 

 

 NAČIN PRIJAVE 

Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog  linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

 PRIJAVNI OBRAZAC 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju

 ONLINE REGISTRACIJA 

 


 

 REZERVACIJA SMJEŠTAJA 

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 €

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu – 42,00 €

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu – 1,15 €

 

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.


 

 


Napomene: 

►Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

 


 

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Predračuna

             ili

Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

 

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 


 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen!

 Prijave traju do 20.10.2021. 


 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

 

 ONLINE REGISTRACIJA