fbpx

INTERAKTIVNI SEMINAR KLJUČNE KOMPETENCIJE U MODERNOM POSLOVANJU

SAVREMENO KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE U PRAKSI
September 11, 2021
SPISAK EDUKACIJA I SEMINARA
September 13, 2021
Show all

INTERAKTIVNI SEMINAR KLJUČNE KOMPETENCIJE U MODERNOM POSLOVANJU

 

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija
 Podijelite Vaša iskustva sa drugima
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja za određena pitanja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti

 


 

INTERAKTIVNI SEMINAR SA RADIONICAMA


SAVREMENE KLJUČNE KOMPETENCIJE U MODERNOM POSLOVANJU

KOORDINACIJA SA DRUGIMA I KONSTRUKTIVNA SARADNJA

RAZVOJ KOGNITIVNE FLEKSIBILNOSTI

UPRAVLJANJE VREMENOM, ENERGIJOM I REGULACIJA STRESA

 

 Zlatibor 

 08. – 10.12.2021. 

HOTEL OLIMP

 

 


 
 
 

 

 

 

 SEMINAR NAMIJENJEN 

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, tim liderima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim djelatnicima, sekretaricama, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora.

Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje ključnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

 

 

 

 CILJEVI I SVRHA 

Poboljšanje ličnih performansi i unapređenje rada sa drugima

Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju

Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj ključnih kompetencija

Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima

Usvajanje novih znanja/vještina i postizanje održive promjene ponašanja

Savladati vještine snalaženja u neugodnim poslovnim situacijama

Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja

Motivisanje učesnika da kontinuirano primjenjuju naučene tehnike

 

 

 

 

 KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA 

Seminar ima za cilj unapređenje kvaliteta poslovanja organizacije. Bilo da se radi o usklađivanju vrijednosti organizacije i vrijednosti pojedinca ili pružanju podrške u prevazilaženju prepreka koje stoje na putu prema uspješnom poslovanju. Kroz razvoj modernih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

Fokus seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, gdje ćemo kroz radionice i praktične primjere učesnicima omogućiti da usvoje napredna znanja i istraže načine kako da ih primjene u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama u radu.

Usvajanje metoda kako ostvariti kvalitetnu saradnju sa drugima i voditi uspješne razgovore sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

 

 

 SADRŽAJ 


KOORDINACIJA SA DRUGIMA I KONSTRUKTIVNA SARADNJA

■ Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju

■ Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?

■ Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva

■ Umjetnost dijaloga osnovni alat timskog učenja

■ Upravljanje promjenama kroz efikasno pilagođavanje radnih zadataka  

■ Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja

■ Prepoznavanje uloga i uticaj na pojedinca tehnike i trikovi

 


 

RAZVOJ KOGNITIVNE FLEKSIBILNOSTI

■ Prilagođavanje zahtjevima okoline kognitivna fleksibilnost

■ Najvažnije poslovne kompetencije u novim uslovima rada

■ Sposobnost prilagođavanja  “Kvocijent prilagođavanja (AQ – adaptability quotient)”

■ Kreativno rješavanje problema

■ Ključni aspekt modernog poslovanja motivacija i samomotivacija

■ Alati i tehnike brzog usvajanja i unapređenja ličnih potencijala

■ Primjena novih modela poslovne komunikacije

 


 

UPRAVLJANJE VREMENOM, ENERGIJOM I REGULACIJA STRESA

■ Uticaj današnjeg poslovnog okruženja na razvoj ličnosti pojedinca

■ Mentalno zdravlje kao faktor produktivnosti zaposlenika

■ Veza između konflikta i mentalnog zdravlja pojedinca

■ Koraci prema samosvijesti tehnike promjene ponašanja i uvjerenja

■ Uticaj na sopstveno ponašanje i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji

■ Najvažnije kompetencije emocionalne inteligencije za uspješnost u poslu

■ Uticaj na sebe linija osjetljivosti i lična kontrola

 


 

 

 

 PREDAVAČ 

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.


 


 

 

RASPORED RADA

 

 08.12.2021. 
Srijeda

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

 10:00 – 16:00 


 

 09.12.2021. 
Četvrtak

 09:30 – 16:00 


 

 10.12.2021. 
Petak

 09:00 – 11:00 


 

 

 

 

 METODOLOGIJA RADA 

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice. 

 

 

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

 

 

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:

     ►individualni rad

     ►timski rad

     ►simulacija situacija

     ►igranje uloga

     ►studija slučajeva

     ►demonstracija

 


 

 

 

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 


 

 KOTIZACIJA 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 26.11.2021.

 

1 učesnik 345,00 KM / 177,00 €

2 i više učesnika 315,00 KM / 161,00 €
– po učesniku

 


Za prijave poslije 26.11.2021. cijena kotizacije po učesniku iznosi

370,00 KM / 189,00 €


Oslobođeno plaćanja PDV-a.


 

 U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO 

Učešće na seminaru / 7 Modula od 1h i 30 min

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
          → Priručnik, prilozi, testovi i vježbe

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
          → Poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
          → Certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme seminara

Dodatno savjetovanje putem mail-a na period od 30 dana nakon edukacije

 

 

 

 NAČIN PRIJAVE 

Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog  linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

 PRIJAVNI OBRAZAC 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju

 ONLINE REGISTRACIJA 

 


 

 REZERVACIJA SMJEŠTAJA  

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 €

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu – 42,00 €

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu – 1,15 €

 

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.


 


 

 Napomene:

► Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.

 


 

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Predračuna

             ili

Po fakturi nakon izvršene usluge
Vrijedi samo za budžetske korisnike koji su u sistemu trezorskog poslovanja BiH i za postojeće klijente koji su u sistemu KVENTUM-a

 

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim ćemo izvršit rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 

 

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen !

 Prijave traju do 01.12.2021. 


 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

 

 ONLINE REGISTRACIJA