fbpx

EFIKASNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM U DANAŠNJEM VREMENU

REALIZOVANE EDUKACIJE U FEBRUARU I MARTU 2021. godine
April 5, 2021
PRAVNI OKVIR I PRAKTIČNA PRIMJENA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
April 13, 2021
Show all

EFIKASNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM U DANAŠNJEM VREMENU

 

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija
 Podijelite Vaša iskustva sa drugima
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja za određena pitanja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti

 


 

Interaktivni seminar sa praktičnim vježbama i primjerima


EFIKASNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM U DANAŠNJEM VREMENU

UČINKOVITI KOMUNIKACIJSKI MODELI

VJEŠTINE KOD VRHUNSKOG USLUŽIVANJA

RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE

 

Zlatibor

28. – 30.04.2021.

HOTEL OLIMP

 
 
 
 

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, administrativnim djelatnicima, sekretaricama, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu prilagođavanjem i unapređenjem nivoa poslovnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

 

 

CILJEVI I SVRHA

Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i realizacije radnih zadataka

Bolje razumijevanje značaja i pravila komunikacije u vanrednim situacijama

Primjena komunikacijskih modela u današnjem poslovanju

Razvoj modernih vještina komunikacije i saradnje
          – Timski rad

Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima

Unapređenje kvaliteta usluga i jačanje profesionalnih odnosa u radu sa klijentima

Razvijanje ključnih tehnika i trikova uticaja na klijente

Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju

Usvajanje alata i tehnika razvoja samosvijesti i samopouzdanja

Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji

Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara

 

 

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

 

Kroz ovaj tip edukacije organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika, koji će zahvaljujući usvojenom znanju postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad u današnjem vremenu, sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije, što će dovesti do povećanja kvaliteta rada u svim segmentima.

Fokus seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, gdje ćemo kroz radionice i praktične primjere učesnicima omogućiti da usvoje napredna znanja i istraže načine kako da ih primjene u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala.

Kroz razvoj emocionalne inteligencije zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

Naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama u radu. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako nam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja ključ za uspjeh u poslovnom i ličnom okruženju.

 

 

 

 

SADRŽAJ


EFIKASNA KOMUNIKACIJA

Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji

Savremene metode
          – Svjetski trendovi u primjeni novih modela poslovne komunikacije

Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju

Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva

Umjetnost dijaloga
          – Osnovni alat timskog učenja

Razvoj “soft skils”
          – Profesionalnost
          – Fokus
          – Briga o kolegama

Primjena kvocijenta prilagođavanja (AQ) i kognitivne fleksibilnosti u komunikacijskim modelima

 

UNAPREĐENJA NIVOA USLUGA KLIJENTIMA

Tradicionalni i savremeni poslovni bonton u radu sa klijentima

Moderne vještine kod vrhunskog usluživanja u praksi

Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prema profilu klijenta

Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi

Nove metode i trikovi unapređenja nivoa usluga klijentima

Čitanje skrivenih znakova i signala
          – Prilagođavanje klijentu i situaciji

Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti stresa?

 

RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE

Opažanja i percepcija poslovnog okruženja

Radno okruženje i koraci prema samosvijesti

Uticaj na sebe
          – Linija osjetljivosti i lična kontrola

Tehnike razvoja emocionalne inteligencije (EQ) u poslu

Uticaj na sopstveno ponašanje i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji

Efikasno upravljanje stresom i tehnike kanalisanje stresa u motivaciju

 

 

IPREDAVAČI

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucije, kao i privatnih firmi.


 

 

RASPORED RADA


 

 28.04.2021. 
Srijeda

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

 10:00 – 16:00 


 

 29.04.2021. 
Četvrtak

 09:30 – 16:00 


 

 30.04.2021. 
Petak

 09:00 – 11:00 


 

 

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. 

 Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:

individualni rad 

timski rad

simulacija situacija

igranje uloga

studija slučajeva

demonstracija

 

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih.

 

 

 

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

 

KOTIZACIJA

Kotizacija za učešće na seminaru iznosi:

 

1 učesnik 350,00 KM

2 učesnika 320,00 KM
– po učesniku

3  i više učesnika 297,00 KM
– po učesniku


Oslobođeno plaćanja PDV-a.


 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na seminaru

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
          → Priručnik, prilozi, testovi i vježbe

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
          → Poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
          → Certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Dodatna pomoć nakon edukacije

 

 

 

NAČIN PRIJAVE

Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog  linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

 PRIJAVNI OBRAZAC 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju

ONLINE REGISTRACIJA

 


 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA –

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP”  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 €

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu – 42,00 €

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu – 1,15 €

 

U cijenu uključeno: Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking.


 

 

Napomene

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Predračuna

             ili

Po fakturi nakon izvršene usluge

 

 

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na edukaciju, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen!

 Prijave traju do: 22.04.2021. 


 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukukaciju i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

 

ONLINE REGISTRACIJA