KONFLIKT MENADŽMENT – UPRAVLJANJE MEĐULJUDSKIM ODNOSIMA

JAVNE NABAVKE U PRAKSI
February 20, 2021
SPISAK EDUKACIJA I SEMINARA
February 21, 2021

KONFLIKT MENADŽMENT – UPRAVLJANJE MEĐULJUDSKIM ODNOSIMA

 

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija
 Podijelite Vaša iskustva sa drugima
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja za određena pitanja koja će svim učesnicima omogućiti efikasniji rad u budućnosti

 

 

Interaktivni seminar sa praktičnim primjerima i vježbama


KONFLIKT MENADŽMENT

UPRAVLJANJE MEĐULJUDSKIM ODNOSIMA U KRIZNIM SITUACIJAMA

ULOGA RUKOVODIOCA I ZAPOSLENIKA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA

PRAKTIČNI PRIMJERI I SIMULACIJA SITUACIJA

 

Zlatibor

17. – 19.03.2021.

HOTEL OLIMP

 
 
 
 

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, šalterskim službenicima, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke), direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima koji žele da rade na unapređenju vještina za prevenciju nastanka konflikata i rješavanja konflikata u nastanku te očuvanju mentalnog zdravlja zaposlenika.

 

 

 

CILJEVI I SVRHA

Naučiti vrste i nivoe konflikta radi boljeg uvida u dinamiku konflikta

Saznati šta uzrokuje konflikte u organizacijama i na nivou pojedinaca

Uvidjeti posljedice konflikta na mentalno zdravlje

Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima

Savladati vještine snalaženja u neugodnim poslovnim situacijama

Otkriti svoj lični način odnosa prema konfliktu i rješavanju konflikta

Naučiti pravilno koristiti strategije i tehnike razrješavanja konflikta

Primjeniti naučene metode i pomoći drugima da razriješe svoje konflikte

Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja

Organizacija radnog prostora kao faktor mentalnog zdravlja

Upoznati se sa tehnikama medijacije potrebnih za obavljanje uloge rukovodioca

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Organizacije će kroz seminar i ulaganje u znanje svojih zaposlenika omogućiti da njihovi zaposlenici razviju niz neophodnih vještina koje su ključne za adekvatno rješavanje konflikata, ali i  za očuvanje mentalnog zdravlja zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i kvaliteta rada. Zapostavljeno mentalno zdravlje uveliko utiče na ekonomiju, jer su ljudi na svojim radnim mjestima, ali upitna je njihova produktivnost. 

Istraživanja pokazuju da čak 20% radne populacije ima neki oblik poteškoće po pitanju svog mentalnog zdravlja. Postajemo “snowflake“ generacija koja se topi pod pritiskom, kako fizički tako i psihički. Ulažući u svoje zaposlenike, organizacije stiču povjerenje svojih zaposlenika i na taj način razvijaju zdrave temelje za razvoj zdravih međuljudskih odnosa i uspješnijeg poslovanja.

Kroz ovaj seminar učesnici će naučiti kako se snalaziti u neugodnim situacijama, kako koristiti prednosti i mane vlastitog “prirodnog” temperamenta i kako se prilagoditi temperamentima drugih osoba sa kojima poslovno sarađuju. Pored navedenog, učesnici će nakon seminara biti u mogućnosti da prepoznaju uzroke konflikta, pravilno koriste strategije i tehnike razrješavanja konflikta te da pomognu drugima da svoje konflikte razriješe kroz proces medijacije.

Pravilno korištenje tehnika medijacije naročito je važno i biće od koristi za sve one koji su dio stručnih timova ili koji rukovode stručnim timovima. Tokom seminara posebna pažnja će biti posvećena praktičnom aspektu upravljanja konfliktima te kako usvojena znanja i vještine uspješno primjeniti u praktičnim poslovnim situacijama.

 

 

 

 

SADRŽAJ

Šta je konflikt i kako djeluje na radno okruženje?

Prepoznavanje ranih signala konflikta i uzroka koji dovode do konflikta

Tipovi crta ličnosti
          – Kojem tipu pripadate?

Kako prilagoditi komunikaciju različitim tipovima ličnosti?

Veza između konflikta i mentalnog zdravlja pojedinca

Stilovi i načini rješavanja konflikta kao faktor očuvanja mentalnog zdravlja zaposlenih

Mentalno zdravlje kao faktor produktivnosti zaposlenika

Argumentovanje, uvjeravanje i verbalni uticaj na sagovornika

Medijacija i upravljanje konfliktima

 

 


Problemi sa mentalnim zdravljem se na radnom mjestu najčešće manifestuju kroz jako izraženu napetost, nervozu, nemir, razdražljivost i pretjeranu zabrinutost. Osobe često traže odobravanje i podršku vezano za svoje ponašanje i obavljene radne aktivnosti. Istraživanja su pokazala da osobe koje imaju probleme sa mentalnim zdravljem češće traže lijekarsku pomoć, iako ne direktno, već najčešće kada razviju neku od psihosomatskih bolesti.


 

 PREDAVAČ 

Goran Ristić
dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.


 

 

RASPORED RADA


 

 17.03.2021. 
Srijeda

 10:00 – 16:00 


 

 18.03.2021. 
Četvrtak

 09:30 – 16:00 


 

 19.03.2021. 
Petak

 09:00 – 11:00 


 

 

 

METODOLOGIJA RADA

 

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema, koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodioca ili poslovnih i ličnih vještina zaposlenih.

Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namijenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih i koje žele da kroz podsticanje zadovoljstva zaposlenih utiču na njihovu produktivnost pa samim tim i porast kompanijskog profita i poboljšanje organizacijske kulture.

Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu.

Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

 

 

 

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

 

KOTIZACIJA

Kotizacija za učešće na seminaru iznosi:

 

1 učesnik 350,00 KM

2 učesnika 320,00 KM
– po učesniku

3  i više učesnika 297,00 KM
– po učesniku


Oslobođeno plaćanja PDV-a.


 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

Učešće na seminaru

Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi

Prezentacija
          → Priručnik, prilozi, testovi i vježbe

Materijal za pisanje

Kontakt podaci
          → Poslovno umrežavanje učesnika

Uvjerenje o usavršavanju
          → Certifikat

Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Dodatna pomoć nakon edukacije

 

 

 

NAČIN PRIJAVE

Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog  linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

 PRIJAVNI OBRAZAC 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju

ONLINE REGISTRACIJA

 


 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA –

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP”  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 €

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu – 42,00 €

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu – 1,15 €

 

U cijenu uključeno: Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking.


 

 

Napomene

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu:

Predračuna

             ili

Po fakturi nakon izvršene usluge

 

 

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na edukaciju, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Broj učesnika ograničen!

 Prijave traju do: 11.03.2021. 


 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukukaciju i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

 

ONLINE REGISTRACIJA