INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
JAVNE NABAVKE U PRAKSI
PLANIRANJE I REALIZACIJA JAVNIH NABAVKI
RJEŠAVANJE PROBLEMA I UNAPREĐENJE JAVNIH NABAVKI
DOBRE PRAKSE NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA
–Beograd–
–24. – 26.03.2021.–
–SEMINAR NAMIJENJEN–
► Seminar je namijenjen svim akterima u procesu javnih nabavki, kako predstavnicima ugovornih organa, tako i privrednim subjektima koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki.
► Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na bilo koji način uključene u sistem javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremi TD, realizaciji ugovora, pripremi ponuda, odgovaraju na zahtjeve iz tenderske dokumentacije te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke.
► Predloženi sadržaj seminara ni na koji način ne ograničava učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama/problemima sa kojim se susreću u postupcima nabavki.
► Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.
–CILJEVI I SVRHA–
► Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se riješe određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti.
► Nadalje je cilj upoznati učesnike sa dobrim praksama nabavki međunarodnih finansijskih institucija koje su primjenjive u postupcima nabavki po domaćem zakonodavstvu (kao npr. korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN), upoznavanje sa važenjem različitih pravila nabavki u svijetu te približavanje sistema javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora ili eventualno žalbenog postupka.
► Konačno je cilj približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA
Svi učesnici će imati višestruke koristi od ovog seminara; od sticanja novih znanja, diskusije sa svim prisutnim te analiza i pronalazak optimalnog rješenja, kadrovsko jačanje, do usvajanja novih vještina, efikasnijeg djelovanja u budućem radu, itd. Nakon seminara, učesnici će primjenom stečenog znanja smanjiti greške u svom radu, a kontaktom između kolega/učesnika će u budućnosti moći razmjeniti iskustva te lakše prevazilaziti prepreke u radu.
Pronaći rješenja za probleme koji se javljaju iz oblasti javnih nabavki. Upoznati učesnike koji imaju slična iskustva te kroz diskusiju sa njima, kao i sa ovlaštenim predavačima iz oblasti javnih nabavki, unaprijediti i proširiti znanja iz ove oblasti. Razmjenom iskustava pronaći optimalna rješenja ponuđača i ugovornih organa, unaprijediti sistem javnih nabavki i povećati samopouzdanje samog učesnika koje će biti bitno za budući rad. Učesnici seminara će imati priliku da usvoje nove vještine o javnim nabavkama, prošire postojeća znanja, ali i da vide praktična postupanja ostalih učesnika, ugovornih organa i ponuđača.
–SADRŽAJ–
■ Značaj javnih nabavki
■ Dobre prakse nabavki međunarodnih finansijskih institucija primjenjive u postupcima nabavke po domaćem zakonodavstvu
■ Korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN
■ Važenje različitih pravila nabavki
■ Dijagram toka
► Proces javne nabavke
■ Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
■ Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
■ Priprema tenderske dokumentacije
► Novosti i stavovi AJN BiH
■ Kriterij za dodjelu ugovora
► Najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
■ Priprema ponude
► Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
■ Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
■ Gdje griješimo prilikom prijave na tendere?
► Zašto?
■ Pregled i ocjena ponuda
► Evaluacija
■ E-aukcija
■ Kako pojednostaviti postupke javne nabavke?
■ Pravna zaštita u postupcima nabavki
■ Realizacija ugovora
■ Postupanje ugovornog organa
■ Stavovi zvaničnih institucija
► Praksa URŽ/KRŽ / AJN / SUD BiH
■ Aktuelnosti u javnim nabavkama
► Preferencijalni tretman / E-nabavke / Aktuelni stavovi institucija
■ Posebna tema
► Praćenje postupaka javnih nabavki
PREDAVAČI
Ivana Grgić 13 godina iskustva na poslovima javnih nabavki, ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završila master studije “International Master in Public Procurement Management”. Josip Jakovac Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Bojan Ždrale Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“. –RASPORED RADA– 24.03.2021. 10:00 – 16:00 25.03.2021. 09:30 – 16:00 26.03.2021. 09:00 – 11:00 –METODOLOGIJA RADA– ►Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz praktične primjere i diskusiju. ►Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći najbolje rješenje. ►Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere. ►Kroz interaktivni način rada bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki. Prilagođavamo se grupi i pojedincu! –KOTIZACIJA– Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 12.03.2021. 1 učesnik 330,00 KM / 169,00 € 2 učesnika 300,00 KM / 154,00 € 3 i više učesnika 271,00 KM / 139,00 € Za prijave poslije 12.03.2021. cijena kotizacije po učesniku iznosi 370,00 KM / 189,00 € Oslobođeno plaćanja PDV-a. U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO ►Učešće na seminaru ►Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi ►Prezentacija ►Materijal za pisanje ►Kontakt podaci ►Uvjerenje o usavršavanju ►Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja ►Dodatna pomoć nakon edukacije –NAČIN PRIJAVE– ► Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC ► Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa ► Možete se prijaviti i ONLINE, na dnu ovog članka imate opciju –ONLINE REGISTRACIJA– – REZERVACIJA SMJEŠTAJA – Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je na atraktivnoj lokaciji u Beogradu u “HOTEL PALACE” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente: 1/1 soba (jednokrevetna) 1/2 soba (dvokrevetna) 1 vozilo za 24 h – 16,00 € Napomene ◙Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge. ◙Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj. Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu: ► Predračuna ili ► Po fakturi nakon izvršene usluge Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na edukaciju, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. Rezervišite svoje mjesto na vrijeme! Broj učesnika ograničen! Prijave traju do: 18.03.2021. Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom! ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukukaciju i predračune. Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju. –ONLINE REGISTRACIJA–
mr. oec.
dipl. our.
dipl. oec.
Srijeda
Četvrtak
Petak
– po učesniku
– po učesniku
→ Priručnik, prilozi, testovi i vježbe
→ Poslovno umrežavanje učesnika
→ Certifikat
po osobi/danu – 59,00 €
po osobi/danu – 49,00 €Ukoliko Vam je potreban parking (u sklopu hotelske zgrade postoji hotelska garaža), potrebno je da preko KVENTUM izvršite rezervaciju.
Plaćanje parkinga isključivo na recepciji hotela.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.