fbpx

RAZVOJ PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA

PRIMJENA EU STANDARDA I NORMI U KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU
January 10, 2021
POSLOVNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM U DANAŠNJEM VREMENU
February 1, 2021
Show all

RAZVOJ PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija

 

Podijelite Vaša iskustva sa drugima
 
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će Vam pomoći da unaprijedite profesionalne kompetencije i kvalitet u svakodnevnom radu

 

 

Interaktivni seminar sa praktičnim primjerima i simulacijama situacija

RAZVOJ PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA

UTICAJ ORGANIZACIJSKE KLIME NA PRODUKTIVNOST

SPOSOBNOST PRILAGOĐAVANJA U VANREDNIM SITUACIJAMA

IZRADA STRATEGIJE ZA OČUVANJE MENTALNOG ZDRAVLJA ZAPOSLENIKA

Zlatibor
24. – 26.02.2021.

HOTEL OLIMP

 


 
 
 
 
 

– SEMINAR NAMIJENJEN –

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke), direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima koji žele da nauče kako da podstaknu timski rad unutar organizacije i kako da sami budu integrisani u strukturu tima.

 

 

– CILJEVI I SVRHA –

Upoznavanje sa ključnim kompetencijama u savremenom radu
Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe
Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj poslovnih vještina
Unapređenje organizacije poslovanja i kvaliteta rada
Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
Organizacija radnog prostora kao faktor mentalnog zdravlja
Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
Prepoznavanje sopstvenih emocionalnih reakcija
Efikasno upravljanje negativnim emocijama na poslu

 


 


 

– KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA –

Organizacije će kroz obuku svojih zaposlenika razviti niz neophodnih poslovnih vještina koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i kvaliteta rada. Usvojene poslovne vještine i znanja pomoći će zaposlenicima da se mnogo efikasnije i racionalnije snalaze u problemskim i zahtjevnim poslovnim situacijama.

Pored poslovnih vještina i profesionalnih kompetencija važno je napomenuti da zapostavljeno mentalno zdravlje uveliko utiče na ekonomiju, jer su ljudi na svojim radnim mjestima, ali upitna je njihova produktivnost.

Istraživanja pokazuju da čak 20% radne populacije ima neki oblik poteškoće po pitanju svog mentalnog zdravlja. Ulažući u svoje zaposlenike, organizacije stiču povjerenje svojih zaposlenika i na taj način razvija zdrave temelje za razvoj zdravih međuljudskih odnosa i uspješnijeg poslovanja.

 

Kroz ovaj seminar učesnici će naučiti kako se snalaziti u neugodnim situacijama, kako koristiti prednosti i mane vlastitog “prirodnog” temperamenta i kako se prilagoditi temperamentima drugih osoba sa kojima poslovno sarađuju.

Sticanjem i primjenom neophodnih poslovnih vještina u savremenom poslovanju doprinijet će razvoju samopouzdanja i kvalitetnijoj realizaciji svakodnevnih radnih obaveza, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti i rezultata rada. Znati kako najbolje reagovati u stresnim situacijama i kako upravljati emocijama, predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

 

 

– SADRŽAJ –


Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
Efikasnost i efektivnost u vanrednim situacijama
Napredne komunikacijske vještine
Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske klime
Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
Ključni aspekt modernog poslovanja – motivacija i samomotivacija
Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
Važnost percepcije u donošenju odluka
Emocionalna inteligencija u poslu
Kreativno rješavanje problema
Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u vanrednim situacijama
Najvažnije kompetencije emocionalne inteligencije za uspješnost u poslu
Organizacijski i individualni pristup stresu
Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
Napredne tehnike efikasnog upravljanja stresom
Mentalno zdravlje na radnom mjestu
Promocija razvoja svijesti zdravog načina življenja i rada

 




Ono što je neophodno da bi se osoba promijenila je promjena svijesti o sebi. Prvo morate savladati novu vještinu razmišljanja, prije nego što savladate novi način postojanja. 

BEZ OBZIRA ŠTA ODLUČITE NAJVAŽNIJE JE DA POČNETE!

 

 


 

PREDAVAČ –

 

 
Goran Ristić
dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i   zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.


 

 

 

– RASPORED RADA –


24.02.2021.

 Registracija učesnika  09:30 – 10:00 

10:00 – 16:00 srijeda


25.02.2021.

09:30 – 16:00 četvrtak


26.02.2021.

09:00 – 11:00 petak


 

– METODOLOGIJA RADA –

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema, koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodioca ili poslovnih i ličnih vještina zaposlenih.

Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namijenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih i koje žele da kroz podsticanje zadovoljstva zaposlenih utiču na njihovu produktivnost pa samim tim i porast kompanijskog profita i poboljšanje organizacijske kulture.

Prioritet nam predstavlja da nakon seminara učesnici budu spremni i motivisani da naučene tehnike i alate primjenjuju u svom radnom okruženju.


 

 


  Prilagođavamo se grupi i pojedincu! 

 

 

 

– KOTIZACIJA –

Kotizacija za učešće na seminaru iznosi:

1 učesnik 350,00 KM
2 učesnika 320,00 KM
po učesniku
3  i više učesnika 297,00 KM
po učesniku
Oslobođeno plaćanja PDV-a.

.

 


 

– U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO –

Učešće na seminaru
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija – Priručnik, prilozi, testovi i vježbe
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – Poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
Dodatna pomoć nakon edukacije

 

NAČIN PRIJAVE


Na zadnjoj strani prospekta koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike PDF PROSPEKT nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a ili faksa

info@kventum.ba

+387 33 621 273

Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju

ONLINE REGISTRACIJA


 

 

– REZERVACIJA SMJEŠTAJA –

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP”  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 € –

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu
– 42,00 € –

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu
– 1,15 € –


Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

 



Napomene 


Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

 – Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu: 
 Predračuna
 ili 
Po fakturi nakon izvršene usluge

 


Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na edukaciju, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.


 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do: 18.02.2021.

 


Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji. 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukukaciju i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

+ ONLINE REGISTRACIJA +