fbpx

PROCESI UVOĐENJA FUK-a / REGISTAR RIZIKA & ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

USPJEŠNO REALIZOVANA RADIONICA “JAČANJE TIMSKOG RADA U KRIZNIM SITUACIJAMA“
December 23, 2020
JAVNE NABAVKE U DOBA KRIZE
January 10, 2021
Show all

PROCESI UVOĐENJA FUK-a / REGISTAR RIZIKA & ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

Upoznajte vrhunsku organizaciju edukacija

 

Podijelite Vaša iskustva sa drugima
 
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će Vam pomoći da unaprijedite procese finansijskog upravljanja i kontrole u praksi

 

 

INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM PRIMJERIMA

PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

POPIS I MAPE POSLOVNIH PROCESA

OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA

REGISTAR RIZIKA

ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH

Teslić – Banja Vrućica
03. – 05.02.2021.

HOTEL KARDIAL

 


 
 
 
 
 

– UVOD U TEMU –

Za svaku organizaciju u toku izvršavanja poslova (na domaćem i/ili međunarodnom tržištu) postoji mogućnost nastupanja nepredvidivih događaja koji mogu direktno uticati na ostvarivanje očekivanih poslovnih rezultata. 

Rizik sa svojim štetnim posljedicama može onemogućiti uspješno poslovanje i negativno uticati na očekivane poslovne rezultate. Politika osiguranja od rizika, kod savremenih organizacija, predstavlja sastavni dio poslovne politike.

Spoznaja rizika, uzroka njihovih pojava i posljedica koje prouzrokuju, bitan je uslov za sprečavanje mogućih šteta. Sprečavanje mogućih šteta se postiže odgovarajućim instrumentima i načinima odgovora na rizike.

Različiti autori različito definišu pojam rizika. Takođe postoji više različitih definicija rizika u zavisnosti sa kojeg aspekta se isti posmatraju. Jedno je zajedničko za sve definicije, a to je da:

Rizik predstavlja događaj koji može uticati na postizanje definisanog poslovnog cilja.

 

 Za razliku od prošlih vremena, danas se rizik posmatra kao:

Odstupanje od željenog stanja koje može imati pozitivne i/ili negativne efekte na postizanje ciljeva.

Rizik je imanentan u svakoj poslovnoj aktivnosti, a upravljanje rizicima utiče na poslovni rezultat. Upravljanje rizicima nije samo sebi svrha već čini jednu od glavnih komponenti učinkovitog upravljanja organizacijom.

Efikasno upravljanje rizicima uvijek polazi od strategije odnosno ciljeva organizacije. Zavisno o željenom cilju utvrđuju se rizici koji mogu biti prepreka ostvarenju.

Svaka organizacija upravlja rizicima, ali ono što razlikuje uspješnu organizaciju od neuspješne je upravo efikasno i kvalitetno upravljanje rizicima. Da bi upravljanje bilo učinkovito potrebno je analizirati poslovne procese te u svakom dijelu utvrditi rizike i predložiti metode ovladavanja rizicima.

 

 

– SEMINAR NAMIJENJEN –

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.

 

 

– CILJEVI I SVRHA –

Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a

 


 

 

 

– SADRŽAJ –


FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
Uvod u FUK – teorija i praksa 
(pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a 
(važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica)
Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavu internih kontrola
Godišnje izvještavanje o internim kontrolama 
(obrazac GI-IK)
Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
Upute za izradu poslovnih procesa
popisi poslovnih procesa
mape poslovnih procesa
obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
registar rizika

Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
Praktični prikaz popunjavanja obrazaca za finansijsko izvještavanje
 

 

PREDAVAČ –

 
Boris Sesar
dipl. oec. – Smjer finansije i računovodstvo

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.


 

 

– MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE –

 

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

  •  ULOGA RUKOVODIOCA I ZAPOSLENIKA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU

 

PREDAVAČ –



Goran Ristić

dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i   zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

– RASPORED RADA –


03.02.2021.

09:30 – 16:00 srijeda


04.02.2021.

09:30 – 16:00 četvrtak


05.02.2021.

09:00 – 11:00 petak


 

– METODOLOGIJA RADA –

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 


  Prilagođavamo se grupi i pojedincu!  

 


 

– KOTIZACIJA –

Kotizacija za učešće na seminaru iznosi:

1 učesnik 350,00 KM
2 učesnika 320,00 KM
po učesniku
3  i više učesnika 297,00 KM
po učesniku

U cijenu nije uključen PDV.

 


 

– U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO –

Učešće na seminaru
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
Prezentacija – Priručnik, prilozi, testovi i vježbe
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – Poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
Dodatna pomoć nakon edukacije

 

NAČIN PRIJAVE

Na zadnjoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike – PDF PROSPEKT) nalazi se
+ PRIJAVNI OBRAZAC +

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a na info@kventum.ba

ili putem faksa +387 33 621 273

Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju
+ ONLINE REGISTRACIJA +


 

 

– REZERVACIJA SMJEŠTAJA –

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najmodernijih hotela u Tesliću – Banja Vrućici “HOTEL KARDIAL” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 125,00 KM –

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu
– 105,00 KM –

Boravišna taksa i osiguranje
po osobi/danu
– 2,57 KM –

Prijava boravka po osobi
jednokratno – 1,17 KM –

     
Korištenje zatvorenog bazena, fitnes centra i parking uključeni u cijenu.

 



Napomene 


Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

 – Plaćanje svih naših usluga možete izvršiti na osnovu: 
 Predračuna
 ili 
Po fakturi nakon izvršene usluge

 


Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, kontaktirati ćemo Vas telefonskim putem oko dogovora detalja, zatim izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na edukaciju, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.


 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do: 29.01.2021.

 


Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji. 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 


ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na edukaciju i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera. Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na edukukaciju i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

+ ONLINE REGISTRACIJA +