JAČANJE TIMSKOG RADA U KRIZNIM SITUACIJAMA

PROPISI I PRAKTIČNA PRIMJENA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
September 2, 2020
REALIZOVANE EDUKACIJE U OKTOBRU 2020. godine
October 31, 2020

JAČANJE TIMSKOG RADA U KRIZNIM SITUACIJAMA

TRODNEVNA INTERAKTIVNA RADIONICA

 

 


 

JAČANJE TIMSKOG RADA U KRIZNIM SITUACIJAMA

PREPOZNAVANJE POTENCIJALA U TIMU

RAZVOJ MOTIVACIJE I RADNIH KOMPETENCIJA

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Zlatibor
16. – 18.12.2020.

HOTEL OLIMP

 



Upoznajte vrhunsku organizaciju radionica
Podijelite Vaša iskustva sa drugima
U pozitivnoj atmosferi pronađimo rješenja koja će Vam pomoći da unaprijedite timski rad i organizacijsku kulturu

 

 

 

– RADIONICA NAMIJENJENA –

Zaposlenicima svih profila

Članovima i voditeljima timova, sekretarima, sekretaricama, asistentima/cima, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke.

Direktorima, HR menadžerima, menadžerima, konsultantima i rukovodiocima koji žele da nauče kako da podstaknu timski rad unutar organizacije i kako da sami budu integrisani u strukturu tima.

 

 

 

– CILJEVI I SVRHA –

Poboljšanje radnih performansi kroz formiranje timova
Proširivanje baze znanja i iskustva među zaposlenicima
Veća kreativnost i uspješnije rješavanje problema
Spremnost rizikovanja i suočavanje sa promjenama
Zajedničko preuzimanje odgovornosti za zacrtane ciljeve
Bolja podjela dužnosti među članovima tima
Motivicaja članova tima za ispunjavanje organizacijskih ciljeva

 

 

– KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA –

Ovom radionicom organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika koji će zahvaljujući usvojenom znanju razviti svijest o važnosti formiranja timova unutar organizacije kako bi se ubrzalo i pospješilo obavljanje zahtjevnih radnih zadataka. Kroz razvoj i njegovanje kulture timskog rada proporcionalno se povećava produktivnost i kvalitet rada unutar organizacije.

Neophodno je i da rukovodioci prepoznaju pojedince koji posjeduju vještine potrebne za obavljanje određenih poslova i rada u timu, ali i da nauče kako na primjeren način motivisati članove timova kako bi se pospješilo njihovo funkcionisanje i povećala produktivnost.

Važnost adekvatnog formiranja i vođenja tima unutar organizacije ima dvosmjernu ulogu – zaposlenici se povezuju kroz zajedničke aktivnost što doprinosi izgradnji i učvršćivanju organizacionih vrijednosti, a na drugoj strani zaposlenici u stalnoj međusobnoj interakciji postaju svjesniji svojih potencijala i nedostataka i na taj način se otvara prostor za kontinuirano unapređenje ličnih i profesionalnih kompetencija svakog zaposlenika.

Učesnicima će biti prezentovane informacije o tome kako izgraditi tim, kako voditi uspješan tim, pronaći adekvatne modele motivacije i podstaknuti potrebne vještine kod drugih članova tima kako bi se mogli uspješno suočavati sa problemima na koje će nailaziti u svom radu.

Kroz interaktivni pristup radu učesnici će se upoznati sa elementima međusobne povezanosti i grupne dinamike, ali će dobiti mogućnost i da spoznaju koliko izgradnjom i razvojem vlastitih poslovnih vještina mogu da doprinesu učvršćivanju odnosa unutar tima i postizanju izuzetnih rezultata, kako na nivou tima, tako i na individualnom nivou.


 

– SADRŽAJ –


 

ORGANIZACIJA TIMSKOG RADA U KRIZNIM SITUACIJAMA

Tim koji uči
Analiza, planiranje, vođenje i realizacija
Važnost organizacijske psihologije u kriznim situacijama
Određivanje uloga u timu
Prepoznavanje i unapređenje potencijala u timu
Voditelj tima
Odgovornosti i ključne vještine
Član tima
Odgovornosti i ključne vještine
Zašto timovi griješe i kako izbjeći greške?
Sistemsko razmišljanje i perspektiva
Skup alata za rješavanje problema
Psihološke tehnike usmjerene na rješavanje problema u timu
Uticaj na druge
Uspješna realizacija zadataka
Model SMART i koraci u realizaciji

 


 

USPJEŠNA KOMUNIKACIJA U TIMU

Osnovi efektivne komunikacije u timu
Važnost dijeljenja informacija i konstruktivno vođenje sastanaka
Prepoznavanje i prilagođavanje komunikacije svakom pojedinom tipu u timu
Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
Aktivno slušanje i asertivnost
Umjetnost dijaloga
Osnovni alat timskog učenja

 


 

KLJUČNE KOMPETENCIJE U TIMSKOM RADU

Individualna i timska percepcija
Mentalni modeli i lični razvoj
Motivisanje članova tima i uticaj na uvjerenja
Grupno odlučivanje i upravljanje vremenom
Konflikt kao dio timskog rada
Upravljanje konfliktima
Samopouzdanje i proaktivnost u rješavanju problema
Empatija i emocionalna samoregulacija
Razvoj emocionalne inteligencije 
Alati i tehnike za efikasno smanjenje stresa u timu

 


 

RADIONICA – INTERAKTIVNI TIMSKI RAD

Percepcija i perspektiva
Skriveni obrasci i fenomeni
Svjesnost, vizije i mentalni modeli
Dijalog, integritet i etika

 


 

PREDAVAČI –

 

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog 

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

 

Goran Ristić
dipl. psiholog 

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i   zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

 

– RASPORED RADA –


16.12.2020.

Registracija učesnika
09:30 – 10:00

10:00 – 16:00 srijeda


17.12.2020.

09:30 – 16:00 četvrtak


18.12.2020.

09:00 – 11:00 petak


 

– METODOLOGIJA RADA –

Radionica je visoko interaktivna, uz razvijanje saradničkog odnosa između predavača i učesnika. Ciljevi radionice su usmjereni na proces iznošenja problematike sa kojom se učesnici susreću, zajedničku diskusiju i pronalaženje rješenja za konkretne situacije, kao i razmjenu iskustava.

Kroz praktične individualne i timske vježbe pomažemo učesnicima da razviju svoje kapacitete i uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva i pune radne efikasnosti i učinkovitosti na radnom mjestu. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 


  Prilagođavamo se grupi i pojedincu!  

 


 

– KOTIZACIJA –

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do    03.12.2020.
1 učesnik 330,00 KM
2 učesnika 315,00 KM
po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM
po učesniku

 

 
Za prijave poslije 03.12.2020. cijena kotizacije po učesniku iznosi:
370,00 KM

 


 Oslobođeno plaćanje PDV-a.

 

– U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO –

 
Učešće na radionici
Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
Prezentacija – Priručnik, prilozi, testovi i vježbe
Materijal za pisanje
Kontakt podaci – Poslovno umrežavanje učesnika
Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
Dodatna pomoć nakon edukacije

 


 

NAČIN PRIJAVE

Na zadnjoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka/slike – PDF PROSPEKT) nalazi se
+ PRIJAVNI OBRAZAC +

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem mail-a na info@kventum.ba

ili putem faksa +387 33 621 273

Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju
+ ONLINE REGISTRACIJA +


 

 

– REZERVACIJA SMJEŠTAJA –

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je u jednom od najljepših hotela na Zlatiboru “HOTEL OLIMP” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna)
po osobi/danu – 52,00 € –

1/2 soba (dvokrevetna)
po osobi/danu
– 42,00 € –

Boravišna taxa 
po osobi/danu
– 1,15 € –

Spa centar, hotelski bazeni, fitnes centar, parking i WI-FI uključeni u cijenu.

 



Napomene 

 

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

– PLAĆANJE SVIH NAŠIH USLUGA MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU –
 Predračuna

ili

 Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na radionicu, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Broj učesnika ograničen!
Prijave traju do: 10.12.2020.

 


Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji. 

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 


ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na seminar i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera.  Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na seminar i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

+ ONLINE REGISTRACIJA +