fbpx

UPRAVLJANJE LIČNIM POTENCIJALIMA U ADMINISTRATIVNOM POSLOVANJU

SAVREMENO KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE
January 5, 2020
UNAPREĐENJE RADNE EFIKASNOSTI I UČINKOVITOSTI KROZ SAVREMENE METODE UPRAVLJANJA I KONTROLISANJA STRESA
January 5, 2020

UPRAVLJANJE LIČNIM POTENCIJALIMA U ADMINISTRATIVNOM POSLOVANJU

TRODNEVNI INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM VJEŽBAMA I RADIONICAMA

UPRAVLJANJE LIČNIM POTENCIJALIMA U ADMINISTRATIVNOM POSLOVANJU

EFEKTIVNA ORGANIZACIJA OBAVEZA NA RADNOM MJESTU
 

Split

01. – 03.04.2020. 

HOTEL LUXE SPLIT

 
 
 
 
 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, sekretarima /cama, asistentima /cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke) i direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima kompanija čiji posao zahtijeva ovladavanje vještinama podsticanja drugih u ostvarenju njihovih ličnih i profesionalnih ciljeva. Seminar je takođe pogodan za ostale profesionalce koji žele da unaprijede svoj rad sa klijentima i sistematizuju već postojeća znanja.

 

CILJEVI I SVRHA

Usavršavanje poslovnih vještina radi povećanja produktivnosti na radnom mjestu

Unapređenje efikasnosti u poslovnoj interakciji kako bi se unaprijedio kvalitet poslovanja

Usvajanje metoda razvoja poslovnih i ličnih kompetencija na radnom mjestu

Izgradnja kulture povjerenja na radnom mjestu

Sticanje vještina za prevazilaženje generacijskih razlika na radnom mjestu

Razvoj vještina potrebnih za uspješno upravljanje konfliktima

Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i ponašanja kod sebe i drugih u poslovnom okruženju

Otkrivanje ličnih potencijala za smisleniji i efikasniji poslovni i privatni život

Motivisanje učesnika da kontinuirano primjenjuju naučene tehnike

 

 
 
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Ovim seminarom organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika, koji će zahvaljujući usvojenom znanju postati svjesniji svojih potencijala za uspješno obavljanje i najzahtjevnijih radnih zadataka.

Kroz razvoj samoefikasnosti direktno se povećava produktivnost i kvalitet rada, što utiče pozitivno na cijelu organizacijsku kulturu. Potrebno je da zaposlenik bude svjestan svojih potencijala i nedostataka kako bi mogao da kontinuirano radi na unapređenju svojih ličnih i profesionalnih kompetencija.

Učesnik će nakon seminara moći da se usmjeri na izgradnju profesionalnih kompetencija i unapređenje vlastite poslovne efikasnosti, što će direktno uticati na razvoj sposobnosti konstruktivnijeg rješavanja zahtjevnih problemskih situacija na radnom mjestu.

Usvajanje metoda kako ostvariti kvalitetnu saradnju sa drugima i voditi uspješne razgovore sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

 
SADRŽAJ
 

Najvažnije poslovne vještine današnjice

Efektivna poslovna komunikacija

Stilovi komunikacije

Aktivno slušanje

Važnost timskog rada u savremenom radnom okruženju

Uspješno rješavanje problema i stvaranje učinkovitog timskog rada

Interpersonalne vještine

Izvor i vrste konflikta

Alati i tehnike za unapređenje međuljudskih odnosa

Zdrave i nezdrave emocije

Greške u procjenjivanju ljudi

Razvoj samosvjesnosti

Donošenje odluka i proaktivnost u rješavanju problema

Važnost empatije

Asertivne vještine

Motivacija i samomotivacija

Stres i suočavanje sa stresom

 

 
 
PREDAVAČ

 

Goran Ristić

dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom.

Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

 


 

 

RASPORED RADA

 

  01.04.2020.

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

10:00 – 16:00 srijeda


02.04.2020.

09:30 – 16:00 četvrtak


03.04.2020.

09:00 – 11:00 petak


 

METODOLOGIJA RADA
 

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih.

Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namjenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih i koje žele da kroz podsticanje zadovoljstva zaposlenih utiču na njihovu produktivnost pa samim tim i porast kompanijskog profita i poboljšanje organizacijske kulture.

 

 Prilagođavamo se grupi i pojedincu! 

 

 
KOTIZACIJA
 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 16.03.2020.

 

1 učesnik 330,00 KM

2 učesnika 315,00 KM – po učesniku

3 i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

 


Za prijave poslije 16.03.2020. cijena kotizacije po učesniku iznosi

370,00 KM


Oslobođeno plaćanje PDV-a.

 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj  formi
  • Prezentacija – priručnik, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt podaci – Poslovno umrežavanje učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
  • Dodatna pomoć nakon edukacije

 

 

 

NAČIN PRIJAVE

 

Na zadnjoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem e-maila na info@kventum.ba

ili putem faksa +387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju

ONLINE REGISTRACIJA

 


 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA
 

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Splitu “HOTEL LUXE SPLIT” po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  –  95,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  –  68,00 €

Boravišna taksa, wellness centar, parking i WI-FI uključeni u cijenu.

 


Napomene:

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

 

PLAĆANJE SVIH NAŠIH USLUGA MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU:

Predračuna

ili

Po fakturi nakon izvršene usluge


Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.


 

Ukoliko Vam je potreban prevoz molimo Vas da nas prvo kontaktirate, radi provjere slobodnih mjesta.

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 25.03.2020.

 

 
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na seminar i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera.  Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na seminar i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

ONLINE REGISTRACIJA