fbpx

UNAPREĐENJE RADNE EFIKASNOSTI I UČINKOVITOSTI KROZ SAVREMENE METODE UPRAVLJANJA I KONTROLISANJA STRESA

SPECIJALISTIČKI SEMINAR IZ PODRUČJA FINANSIJA I RAČUNOVODSTVA
January 4, 2020
PREKRŠAJNA I KRIVIČNA ODGOVORNOST U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI
January 5, 2020

UNAPREĐENJE RADNE EFIKASNOSTI I UČINKOVITOSTI KROZ SAVREMENE METODE UPRAVLJANJA I KONTROLISANJA STRESA

TRODNEVNI INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM VJEŽBAMA I RADIONICAMA

UNAPREĐENJE RADNE EFIKASNOSTI I UČINKOVITOSTI KROZ SAVREMENE METODE UPRAVLJANJA I KONTROLISANJA STRESA U RADNOM OKRUŽENJU

 

Vrnjačka Banja

15. – 17.04.2020.

HOTEL FONTANA

 
 
 
 
 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, sekretarima /cama, asistentima /cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke) i direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima kompanija čiji posao zahtijeva ovladavanje vještinama podsticanja drugih u ostvarenju njihovih ličnih i profesionalnih ciljeva. Seminar je takođe pogodan za ostale profesionalce koji žele da unaprijede svoj rad sa klijentima i sistematizuju već postojeća znanja.

 

CILJEVI I SVRHA

Povećanje samosvijesti

Razvijanje lične odgovornosti

Usvajanje novih znanja i vještina

Ostvarenje ličnih i profesionalnih ciljeva

Postizanje održive promjene ponašanja

Osjećanje životnog zadovoljstva

Povećanje samoefikasnosti

Razvijanje osjećanja smisla i svrhe

Postizanje “bolje verzije sebe”

Sticanje vještina i znanja o učinkovitom upravljanju konfliktima

Savladati vještine snalaženja u neugodnim poslovnim situacijama

Otkriti svoj lični način rješavanja konflikta

 
 
KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Seminar ima za cilj unapređenje kvaliteta poslovanja organizacije, bilo da se radi o usklađivanju vrijednosti organizacije i vrijednosti pojedinca ili pružanju podrške u prevazilaženju prepreka koje stoje na putu prema uspješnom poslovanju.

Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije usmjerena je prema istraživanju rješenja koja će osigurati uspješno sprovođenje organizacijskih projekata i radnih zadataka.

Učesnik će nakon seminara moći da se usmjeri na izgradnju profesionalnih kompetencija i unapređenje vlastite poslovne efikasnosti, što će direktno uticati na razvoj sposobnosti konstruktivnijeg rješavanja zahtjevnih problemskih situacija na radnom mjestu.

Usvajanje metoda kako ostvariti kvalitetnu saradnju sa drugima i voditi uspješne razgovore sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

 
SADRŽAJ

ALATI I TEHNIKE ZA UNAPREĐENJE MEĐULJUDSKIH ODNOSA

GREŠKE U PROCJENJIVANJU LJUDI

ZDRAVE I NEZDRAVE EMOCIJE

RAZVOJ SAMOSVJESNOSTI

DONOŠENJE ODLUKA I PROAKTIVNOST U RJEŠAVANJU PROBLEMA

VAŽNOST EMPATIJE

ASERTIVNE VJEŠTINE

STRES I SUOČAVANJE SA STRESOM

MOTIVACIJA I SAMOMOTIVACIJA

 
PREDAVAČ

 

 

Goran Ristić

dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom.

Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

 


 

 

RASPORED RADA

 

  15.04.2020.

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

10:00 – 16:00 srijeda


16.04.2020.

09:30 – 16:00 četvrtak


17.04.2020.

09:00 – 11:00 petak


 

METODOLOGIJA RADA
 

Seminar je visoko interaktivan, uz razvijanje saradničkog odnosa između predavača i učesnika.

Ciljevi seminara su usmjereni na proces iznošenja problematike sa kojom se učesnici susreću, zajedničku diskusiju i pronalaženje rješenja za konkretne situacije, kao i razmjenu iskustava.

Kroz praktične individualne i timske vježbe pomažemo učesnicima da razviju svoje kapacitete i uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva i pune radne efikasnosti i učinkovitosti na radnom mjestu.

Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

 Prilagođavamo se grupi i pojedincu! 

 

 
KOTIZACIJA
 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 30.03.2020.

 

1 učesnik 330,00 KM

2 učesnika 315,00 KM – po učesniku

3 i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

 


Za prijave poslije 30.03.2020. cijena kotizacije po učesniku iznosi

370,00 KM


Oslobođeno plaćanje PDV-a.

 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO
  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj  formi
  • Prezentacija – priručnik, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt podaci – Poslovno umrežavanje učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja
  • Dodatna pomoć nakon edukacije

 

 

 

NAČIN PRIJAVE

 

Na zadnjoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se

PRIJAVNI OBRAZAC

 

Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem e-maila na info@kventum.ba

ili putem faksa +387 33 621 273

 

Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju

ONLINE REGISTRACIJA

 


 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA
 

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Vrnjačkoj Banji “HOTEL FONTANA”  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  –  66,00 €

1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  –  50,00 €

Boravišna taxa po osobi/danu  –  1,20 €

Wellness i spa centar, parking i WI-FI uključeni u cijenu.


Napomene:

Samo za učesnike koji izvrše rezervaciju i plaćanje smještaja preko KVENTUM vrijede navedene niže cijene i plaćanje možete izvršiti nakon izvršene usluge.

Ukoliko želite platiti Vaš smještaj na recepciji hotela ili na neki drugi način, potrebno je da sami izvršite rezervaciju smještaja i u tom slučaju KVENTUM ne preuzima nikakvu odgovornost za hotel i smještaj.


 

 

PLAĆANJE SVIH NAŠIH USLUGA MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU:

Predračuna

ili

Po fakturi nakon izvršene usluge


Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj.


 

Ukoliko Vam je potreban prevoz molimo Vas da nas prvo kontaktirate, radi provjere slobodnih mjesta.

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 08.04.2020.

 

 
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Svaka uspješna karijera počinje dobrom edukacijom!

 

 

ONLINE REGISTRACIJA i PRIJAVNI OBRAZAC služe isključivo za prijavu na seminar i rezervaciju smještaja i nisu informativnog karaktera.  Svaka zaprimljena ONLINE REGISTRACIJA ili PRIJAVNI OBRAZAC smatra se zahtjevom za izradu dokumentacije koja sadrži potvrdu prijave na seminar i predračune.  Ukoliko želite samo rezervisati svoje mjesto ili su Vam potrebni samo predračuni zbog traženja odobrenja, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@kventum.ba ili telefona +38733621268. Hvala na razumijevanju.

ONLINE REGISTRACIJA