fbpx

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO – PLANIRANJE, PROVOĐENJE, REALIZACIJA I KONTROLA

JEDNODNEVNI SEMINAR UVOD U OSNOVE KANCELARIJSKOG I ELEKTRONSKOG POSLOVANJA
July 19, 2019
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE – PRIMJENA I PRAKSA DMS SISTEMA
July 19, 2019

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO – PLANIRANJE, PROVOĐENJE, REALIZACIJA I KONTROLA

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

IZGRADNJA I JAČANJE ZNANJA U PODRUČJU PLANIRANJA, PROVOĐENJA, REALIZACIJE I KONTROLE FINANSIJSKO – RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA

 

Baška Voda, 23. – 25.10.2019. godine

Read more

 

Read more

 

[box type=”bio”]SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen izvršnim menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove finansijskih principa i izvještavanja, svima koji žele naučiti kako mjeriti rezultate poslovnih odluka, početnicima u finansijama koji žele steći uvid u cjelinu finansija i uočiti razlike između finansija i računovodstva, finansijskim referentima i službenicima koji učestvuju u procesima planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja svih finansijskih i računovodstvenih transakcija.[/box]

 

[box]CILJEVI SEMINARA

  • Upoznati učesnike koji nisu direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz nefinansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija.
  • Upoznati učesnike koji su direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz finansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija, kao i u način planiranja, provođenja, realizacije i kontrole cjelokupne finansijsko – računovodstvene dokumentacije.
  • Omogućiti učesnicima jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno – posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima računovodstva i finansija, osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje produktivnosti u radu i mjerenje učinka rada.

[/box]

 

[box]KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Seminar je koncipiran tako da doprinese izgradnji i jačanju znanja u području finansija i računovodstva, području planiranja i organizovanja poslova i zadataka u sektorima / odjelima finansija i računovodstva. Takođe, seminar doprinosi povećanju znanja u procesima evidentiranja, kontiranja, knjiženja, odobravanja, kontrole i evidencije svih poslovnih transakcija u organizaciji. Dio seminara će se odnositi na sisteme internih kontrola u organizacijama, adekvatno uspostavljanje mehanizama kontrole i kontrolinga u organizaciji. Kroz ovaj seminar ojačat ćete Vašu ulogu u poslovnim procesima finansija i računovodstva, usvojiti alate i tehnike koji će Vam omogućiti da podignete nivo učinkovitosti i uvjerljivosti u obavljanju svakodnevnih radnih zadataka sa ciljem minimiziranja grešaka u radu koje mogu uticati na finansijsko poslovanje u organizaciji, kao i na finansijske izvještaje. U savremenim uslovima poslovanja od izuzetne važnosti je da u organizaciji postoji kvalitetno liderstvo i zaposlenici, jer jedino na taj način će biti moguće da se organizacija stalno mijenja i prilagođava konstantnim promjenama u okruženju i da dovodi do veće produktivnosti u radu. Kroz praktične primjere naučit ćete način planiranja, provođenja, ralizacije i kontrole cjelokupne finansijsko – računovodstvene dokumentacije.

[/box]

 

[box type=”bio”]SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

 

23.10.2019. Srijeda

09:30 – 16:00

 

Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu

Interna kontrola i njene komponente

Metodološki okvir za provođenje Finansijskog upravljanja i kontrole (poslovni procesi u finansijama i računovodstvu)

  • kontrolno okruženje
  • upravljanje rizicima
  • kontrolne aktivnosti
  • informacije i komunikacije
  • praćenje i procjena sistema

Kontroling

 

24.10.2019. Četvrtak

09:30 – 16:00

 

Procesi u finansijama i računovodstvu

  • blagajničko poslovanje – elektronska blagajna
  • bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
  • prihodi i primanja – planiranje, prikupljanje, praćenje i evidencija
  • rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
  • službena putovanja – evidencija i kontrola naloga

Finansijsko izvještavanje i svrha

Obrasci za finansijsko izvještavanje

Upravljanje finansijama i računovodstvom

 

  • računovodstvo i knjigovodstvo
  • blagajničko računovodstvo
  • računovodstvene knjige
  • planiranje i izrada budžeta
  • finansijsko izvještavanje

 

[/box]

 

[box type=”bio”]PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

[/box]

 

[box type=”bio”]

25.10.2019. Petak

09:00 – 11:00

OKRUGLI STO – HOTEL HORIZONT

  • Diskusija 
  • Pitanja i odgovori
  • Zaključci

  1. FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
  2. JAVNE NABAVKE 
  3. KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE 

 

  • Na posljednjem modulu spajamo učesnike i sve predavače sa seminara koji se održavaju paralelno u drugom hotelu sa temama “Javne nabavke“ i “Kancelarijsko i arhivsko poslovanje“.

 

  • Cilj spajanja učesnika i predavača sa tri seminara jeste da se donesu određeni zaključci i preporuke za unapređenje sistema organizacija kroz tri usko povezane oblasti, koje predstavljaju osnovu uspješnosti rada svake organizacije.
[/box]

 

[box]METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.[/box]

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

 

[box type=”info”]KOTIZACIJA SEMINARA

 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 07.10.2019.:

učesnik 330,00 KM 

2 učesnika 315,00 KM – po učesniku

3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 07.10.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi 350,00tKM

Oslobođeno plaćanje PDV-a. [/box]

 

[box]U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

 

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik i prilozi
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja[/box]

 

[box]NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

 

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +38733621273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA[/box]

 

[box]REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi GRAND HOTEL SLAVIA po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  73,00 €
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  50,00 €
  • Boravišna taxa po osobi/danu    1,35 €

 

Wellness centar, hotelski bazeni i saune, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu. [/box]

 

[box]PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. 

Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas.[/box]

[box type=”info”]

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme 

Broj učesnika ograničen 

Prijave traju do: 16.10.2019. [/box]

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

[ARForms id=101]