fbpx

USLUŽNA KULTURA – ODNOS PREMA KLIJENTIMA/ STRANKAMA & RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

NOVOSTI I AKTUELNOSTI U JAVNIM NABAVKAMA – OBUKA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE – NACRT IZMJENA
March 25, 2018
REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR – PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA (EBRD)
March 25, 2018
Show all

USLUŽNA KULTURA – ODNOS PREMA KLIJENTIMA/ STRANKAMA & RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

USLUŽNA KULTURA – ODNOS PREMA KLIJENTIMA/STRANKAMA

&

RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

Neum, 26.- 28.09.2018. godine

HOTEL SUNCE

PREUZMITE PDF PROSPEKT SEMINARA SA SVIM POTREBNIM INFORMACIJMA  NA SLJEDEĆEM LINKU:

PDF PROSPEKT

Seminar namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći savremene vještine potrebne za unapređenje kvalitete rada.

Ciljevi seminara:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima/strankama, saradnicima, kolegama i sl.
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim (“teškim”) ljudima
  • Razumijevanja sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Usvajanje alata za povećanje produktivnosti i motivacije u radu
  • Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima

Korist za organizaciju:
Unapređenje uslužne kulture sa klijentima/strankama, saradnicima i kolegama sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije. Efektivno i efikasno rješavanje problema u zahtjevnim situacijama sa drugima, kao i podizanje organizacijske kulture na viši nivo.

Korist za učesnika:
Uspostavljanje i kvalitetno održavanje profesionalnog odnosa sa klijentom/strankom. Prepoznavanje novih načina pristupa klijentima/strankama i njihovim potrebama. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako Vam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja Vaš ključ za uspjeh u poslovnom i ličnom okruženju.

Vaši nezadovoljni klijenti/stranke, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada. Klijenti/stranke ne zahtijevaju da budete savršeni, nego da riješite problem kada nastane.

Sadržaj seminara:

  • Savremena uslužna kultura
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Vrhunska usluga – Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata/stranaka
  • Efikasna komunikacija: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
  • Važnost neverbalne i paraverbalne komunikacije u radu
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i upravljanje situacijom
  • Primanje i davanje povratnih informacija – “Feedback“
  • Prepoznavanje “teških“ klijenata/stranaka i efikasno upravljanje problemima
  • Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
  • Emocionalna inteligencija
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Organizacijski i individualni pristup stresu

 

Raspored seminara:

  • 10:00 – 16:00  srijeda       26.09.2018.
  • 09:30 – 16:00  četvrtak     27.09.2018.
  • 09:00 – 11:00  petak         28.09.2018.

Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.  Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Kotizacija seminara:
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 31.08.2018.:

  • 1 učesnik 330,00 KM
  • 2 učesnika 315,00 KM po učesniku
  • 3 i više učesnika 300,00 KM po učesniku

Za prijave poslije 31.08.2018. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
U cijenu nije uključen PDV.

U cijenu kotizacije uključeno:

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi vezano za temu
  • Materijal za pisanje
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Način prijave na seminar:

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC.
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273.
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA.
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun.

Napomena:

  • Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge
  • Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas

Rezervacija smještaja:
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u hotelu “HOTEL SUNCE”,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu – 110,00 KM
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu – 78,00 KM
  • Boravišna taxa po osobi/danu – 2,34 KM

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu. Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge ili direktno na recepciji hotela.

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 18.09.2018.

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

[ARForms id=101]