fbpx

KLJUČNE POSLOVNE VJEŠTINE U ADMINISTRACIJI

JAVNE NABAVKE U TEORIJI I PRAKSI – PROVOĐENJE POSTUPKA, ZAKLJUČIVANJE I REALIZACIJA UGOVORA, E – AUKCIJE
October 30, 2017
USPJEŠNO ODRŽAN SEMINAR “POSLOVNI SEMINAR SA MARIJANA MAY: SAVREMENI ALATI I TEHNIKE ZA EFIKASNO SMANJENJE STRESA I POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI“
October 30, 2017
Show all

KLJUČNE POSLOVNE VJEŠTINE U ADMINISTRACIJI

KLJUČNE POSLOVNE VJEŠTINE U ADMINISTRACIJI

Dubrovnik, 06. – 08.12.2017. godine

GRAND HOTEL PARK

Seminar namijenjen:

Rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, administrativnim asistentima/cama, šalterskim zaposlenicima, kao i za sve djelatnike koji žele usavršiti svoje vještine, te postaviti zlatne temelje za uspješan poslovni i lični razvoj.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:PDF PROSPEKT

Ciljevi seminara:

  • Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja u savremenom radnom okruženju
  • Povećanje produktivnosti i motivacije u kriznim situacijama
  • Usavršavanje modernih poslovnih vještina za uspješno obavljanje svakodnevnih zadataka
  • Primjena stečenog znanja u svakodnevnom radu

                          

Korist za organizaciju:

Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla na svom radnom mjestu. Primjenom naučenog u svakodnevnim poslovnim aktivnostima rezultirat će eliminacijom nedostataka u performansama zaposlenih i povećanjem produktivnosti rada organizacije.

Korist za učesnika:

Sticanjem i primjenom savremenih poslovnih vještina na radnom mjestu i u životu, rezultirat će izgradnjom i osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

Sposobnost organizacije da kontinuirano stiče nova znanja i brzo provede stečena znanja u akciju, jeste jedina vrhunska poslovna prednost u modernom poslovanju.

Sadržaj seminara:

  • Organizacija poslovanja i pedantnost u radu
  • Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
  • Važnost timskog rada u svakodnevnim aktivnostima
  • Etika i poslovni bonton
  • Kvalitetna interna i eksterna komunikacija
  • Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Pisana, telefonska i internet komunikacija
  • Uspješna komunikacija sa kolegama i klijentima
  • Kako prepoznati zahtjevnog/ teškog saradnika ili klijenta i kako se prilagoditi takvoj situaciji?
  • Samostalnost, donošenje odluka i proaktivnost u rješavanju problema
  • Savremeno upravljanje vremenom na radnom mjestu i životu
  • Personalni menadžment: Emocionalna inteligencija, motivacija, konflikti i stres

 

Raspored seminara:

  • 10:00 – 16:00  srijeda       06.12.2017.
  • 09:30 – 16:00  četvrtak     07.12.2017.
  • 09:00 – 11:00  petak         08.12.2017.

 

Metodologija rada:

Naši  seminari  su  visoko  interaktivni  i dizajnirani prema  zakonitostima  učenja  odraslih.  Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Koristimo se raznovrsnom  i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Predavač: Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

 

Kotizacija seminara:

  • Ukoliko se prijavite do 13.11.2017. kotizacija iznosi 325,00 KM sa PDV-om.
  • Za prijave poslije 13.11.2017. kotizacija iznosi 350,00 KM sa PDV-om.

Odobravamo popuste za 3 ili više učesnika, za više informacija kontaktirajte nas.

U cijenu uključeno: Učešće na seminaru, nastavni materijali, testovi i dokumentacija u printanoj formi, Uvjerenje o usavršavanju, kao i piće osvježenja i kafe pauze.

Način prijave na seminar:

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC.
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273.
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA.
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun.

 

Napomena:

  • Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge
  • Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas

 

Rezervacija smještaja:

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Dubrovniku “GRAND HOTEL PARK” (www.grandhotel-park.hr),  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu 61,00 €
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu    41,00 €
  • Boravišna taxa po osobi/danu                   1,00 €

Wellness centar, hotelski bazeni i saune, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu. Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge ili direktno na recepciji hotela.

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 29.11.2017.

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

[ARForms id=101]