VAŽNOST EMOCIONALNE INTELIGENCIJE U UNAPREĐENJU USLUŽNE KULTURE

Sarajevo, 03.04.2019. godine
HOTEL EUROPE GROUP 
icon-link
HOTEL HOLIDAY

PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-o PDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti emocionalnu inteligenciju i steći savremene vještine potrebne za unapređenje uslužne kulture.

CILJEVI SEMINARA

  • Shvatanje tradicionalne i savremene uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Uticaj na sebe i druge kroz emocionalnu inteligenciju
  • Unapređenje poslovnih odnosa i ključnih komunikacijskih vještina
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim (“teškim”) ljudima
  • Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
  • Metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije


KORIST ZA ORGANIZACIJU
Kroz ovaj seminar organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika, koji će zahvaljujući usvojenom znanju postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad sa klijentima/strankama, što će dovesti do povećanja kvalitete rada u svim segmentima. Kroz razvoj emocionalne inteligencije zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Potrebno je da zaposlenik bude emocionalno pismen, što pozitivno utiče na uspješnost uslužne kulture sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije.

KORIST ZA UČESNIKA
Učesnici seminara na individualnom planu naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama i stresom u radu. Usvajanje vještina za kvalitetno održavanje profesionalnog odnosa sa klijentima/strankama, kao i prepoznavanje savremenih metoda, tehnika i trikova uticaja na sebe i druge. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako Vam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja Vaš ključ za uspjeh u poslovnom i ličnom okruženju.

 

SADRŽAJ SEMINARA

  • Tradicionalna i savremena uslužna kultura
  • Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja 
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka
  • Svjesna i nesvjesna manipulacija
  • Primanje i davanje povratnih informacija – “Feedback“
  • Razumijevanje emocija i emocionalne pismenosti
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u zahtjevnim situacijama
  • Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Percepcija i tehnike promjene
  • Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
  • Savremene metode i tehnike uticaja na klijente/stranke
  • Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije

PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog.
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA
icon-clock-o  09:30 – 10:00 Registracija učesnika
 10:00 – 11:30 I MODUL
 11:30 – 12:00 Kafe pauza
 12:00 – 13:30 II MODUL
 13:30 – 14:30 Ručak
 14:30 – 16:00 III MODUL
 16:00 – 16:20 Evaluacija – Podjela certifikata


METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 18.03.2019.:
1 učesnik 157,00 KM
2 učesnika 137,00 KM – po učesniku
3 učesnika 117,00 KM – po učesniku
4 i više učesnika 107,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 18.03.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 167,00 KM.
U cijenu nije uključen PDV.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Ručak
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, šaljemo Vam potvrdu prijave na seminar i predračun za kotizaciju


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od ljepših hotela u Sarajevu “HOTEL HOLIDAY“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente.

Vašu rezervaciju smještaja možete izvršiti putem:
Tel: +387 33 288 400
E-mail: reservation@hotelholiday.ba

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 28.03.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print