Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno organizovao i realizovao seminar:

USLUŽNA KULTURA – ODNOS PREMA KLIJENTIMA/STRANKAMA

RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

Neum, 26.- 28.09.2018. godine

 HOTEL SUNCE

 

Seminar je bio namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći savremene vještine potrebne za unapređenje kvalitete rada.

Realizovani ciljevi seminar:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima/strankama, saradnicima, kolegama i sl.
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim (“teškim”) ljudima
  • Razumijevanja sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Usvajanje alata za povećanje produktivnosti i motivacije u radu
  • Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima

U okviru seminara učesnici su upoznati sa sljedećim temama:

  • Savremena uslužna kultura
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Vrhunska usluga – Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata/stranaka
  • Efikasna komunikacija: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
  • Važnost neverbalne i paraverbalne komunikacije u radu
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i upravljanje situacijom
  • Primanje i davanje povratnih informacija – “Feedback“
  • Prepoznavanje “teških“ klijenata/stranaka i efikasno upravljanje problemima
  • Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
  • Emocionalna inteligencija
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Organizacijski i individualni pristup stresu

 

Predavač na seminaru bio je:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Seminar je bio interaktivan, kombinacija teorije i praktičnih primjera. Dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.

Zahvaljujemo se još jednom svim učesnicima na aktivnom sudjelovanju i ugodnom druženju na seminaru, kao i predavaču na profesionalno realizovanom seminaru.

 

VAŠ KVENTUM TIM

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print