Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno organizovao i realizovao seminar:

USLUŽNA KULTURA – ODNOS PREMA KLIJENTIMA/STRANKAMA

RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

Neum, 26.- 28.09.2018. godine

 HOTEL SUNCE

 

Seminar je bio namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći savremene vještine potrebne za unapređenje kvalitete rada.

Realizovani ciljevi seminar:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima/strankama, saradnicima, kolegama i sl.
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim (“teškim”) ljudima
  • Razumijevanja sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Usvajanje alata za povećanje produktivnosti i motivacije u radu
  • Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima

U okviru seminara učesnici su upoznati sa sljedećim temama:

  • Savremena uslužna kultura
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Vrhunska usluga – Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata/stranaka
  • Efikasna komunikacija: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
  • Važnost neverbalne i paraverbalne komunikacije u radu
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i upravljanje situacijom
  • Primanje i davanje povratnih informacija – “Feedback“
  • Prepoznavanje “teških“ klijenata/stranaka i efikasno upravljanje problemima
  • Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
  • Emocionalna inteligencija
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Organizacijski i individualni pristup stresu

 

Predavač na seminaru bio je:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Seminar je bio interaktivan, kombinacija teorije i praktičnih primjera. Dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.

Zahvaljujemo se još jednom svim učesnicima na aktivnom sudjelovanju i ugodnom druženju na seminaru, kao i predavaču na profesionalno realizovanom seminaru.

 

VAŠ KVENTUM TIM

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print