Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno organizovao i realizovao seminar:

SAVREMENA POSLOVNA INTERNA I EKSTERNA KOMUNIKACIJA

&

PROTOKOL I PRAVILA POSLOVNOG BONTONA

Beograd, 10. – 12.10.2018. godine

 

 

Seminar je bio namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz razvoj i primjenu savremenih vještina poslovne komunikacije.

Realizovani ciljevi seminar:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
  • Razvoj planova savremene interne i eksterne komunikacije
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
  • Usvajanje alata i tehnika poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Bolje razumijevanje značaja, specifičnosti i pravila poslovne komunikacije
  • Usavršavanje na ličnom i profesionalnom nivou uz praktične metode

 

U okviru seminara učesnici su upoznati sa sljedećim temama:

  • Psihologija i komunikologija
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Unapređenje savremene interne i eksterne poslovne komunikacije
  • Razvoj planova komunikacije
  • Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
  • Protokol i pravila poslovnog bontona
  • Savremeni poslovni bonton u zemljama EU / međusobni uticaj globalizacije i nacionalnih kultura
  • Tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Poslovna retorika i korespondencija
  • Aktivno slušanje kao tehnika
  • Verbalna komunikacija
  • Paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Telefonska komunikacija
  • Elektronska komunikacija
  • Uljudnost i etičnost u poslovanju
  • Kvalitetna uslužna kultura
  • Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
  • Uspješna komunikacija sa kolegama – uticaj na druge
  • Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
  • Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija – uticaj na sopstveno ponašanje

 

Predavač na seminaru bio je:

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Seminar je bio interaktivan, kombinacija teorije i praktičnih primjera. Dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.

Zahvaljujemo se još jednom svim učesnicima na aktivnom sudjelovanju i ugodnom druženju na seminaru, kao i predavaču na profesionalno realizovanom seminaru.

VAŠ KVENTUM TIM

 

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print