Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno organizovao i realizovao seminar:

SAVREMENA POSLOVNA INTERNA I EKSTERNA KOMUNIKACIJA

&

PROTOKOL I PRAVILA POSLOVNOG BONTONA

Beograd, 10. – 12.10.2018. godine

 

 

Seminar je bio namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz razvoj i primjenu savremenih vještina poslovne komunikacije.

Realizovani ciljevi seminar:

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
  • Razvoj planova savremene interne i eksterne komunikacije
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
  • Usvajanje alata i tehnika poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Bolje razumijevanje značaja, specifičnosti i pravila poslovne komunikacije
  • Usavršavanje na ličnom i profesionalnom nivou uz praktične metode

 

U okviru seminara učesnici su upoznati sa sljedećim temama:

  • Psihologija i komunikologija
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Unapređenje savremene interne i eksterne poslovne komunikacije
  • Razvoj planova komunikacije
  • Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
  • Protokol i pravila poslovnog bontona
  • Savremeni poslovni bonton u zemljama EU / međusobni uticaj globalizacije i nacionalnih kultura
  • Tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Poslovna retorika i korespondencija
  • Aktivno slušanje kao tehnika
  • Verbalna komunikacija
  • Paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Telefonska komunikacija
  • Elektronska komunikacija
  • Uljudnost i etičnost u poslovanju
  • Kvalitetna uslužna kultura
  • Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
  • Uspješna komunikacija sa kolegama – uticaj na druge
  • Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
  • Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija – uticaj na sopstveno ponašanje

 

Predavač na seminaru bio je:

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Seminar je bio interaktivan, kombinacija teorije i praktičnih primjera. Dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.

Zahvaljujemo se još jednom svim učesnicima na aktivnom sudjelovanju i ugodnom druženju na seminaru, kao i predavaču na profesionalno realizovanom seminaru.

VAŠ KVENTUM TIM

 

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print