USPJEŠNO ODRŽAN SEMINAR NA VLAŠIĆU U PERIODU OD 12. – 14.12.2018.

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE OD PISANOG DO DIGITALNOG ZAPISA

 Propisi  – Arhiva – Vrste tajni – DMS – Elektronska pošta – Pečat – Faksimil – Elektronski potpis (primjena)

Kroz interaktivno predavanje, diskusije i praktični rad učesnici su upoznati sa sljedećim temama:

  • Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis
  • Vrste i način zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Upoznavanje sa DMS-om i prezentacija praktične primjene
  • Rad u elektronskom protokolu u skladu sa propisima
  • Primjena EU standarda i normi

 

Predavač na seminaru bila je Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

Seminar je bio visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava.

Zahvaljujemo se još jednom svim učesnicima na aktivnom sudjelovanju i ugodnom druženju na seminaru, kao i predavaču na profesionalno realizovanom seminaru.

 VAŠ KVENTUM TIM

 

 

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print