UNAPREĐENJE KVALITETE RADA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU

EFIKASNOST I EFEKTIVNOST

NAPREDNE INTERPERSONALNE VJEŠTINE

Split, 21. – 23.11.2018. godine

HOTEL LUXE SPLIT

 PREUZMITE PDF PROSPEKT SEMINARA SA SVIM POTREBNIM INFORMACIJMA  NA SLJEDEĆEM LINKU:

PDF PROSPEKT

Seminar namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, članovima timova, sekretarima / cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih kompetencija.

Ciljevi seminara:

  • Razvoj kvalitete rada i realizacija radnih ciljeva
  • Metode kako raditi prave stvari na pravi način (efikasnost i efektivnost)
  • Usvajanje alata i tehnika izgradnje interpersonalnih vještina
  • Unapređenje razumijevanja sebe i sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
  • Razvoj savremenih vještina komunikacije i saradnje (timski rad)
  • Praktična primjena razvoja na profesionalnom i ličnom nivou

Korist za organizaciju:
Razvoj naprednih poslovnih vještina kod zaposlenika sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije. Podizanje svijesti o značaju razvoja kvalitete rada kroz efikasnost i efektivnost. Izgradnjom interpersonalnih vještina kod Vašeg zaposlenika rezultirat će efikasnim upravljanjem radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranjem boljih međuljudskih odnosa što će doprinijeti unapređenjem organizacijske kulture i produktivnosti rada.

Korist za učesnika:
Izgradnjom i razvojem vlastitih interpersonalnih vještina rezultirat će osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja kvalitete rada i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.  Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako Vam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja Vaš ključ za uspjeh u poslovnom i ličnom okruženju.

Sadržaj seminara:

  • Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Jačanje i izgradnja uspješnog tima
  • Lider tima + Član tima + Saradnja = Produktivnost
  • Efikasnost i efektivnost
  • Savremene vještine poslovne i lične komunikacije
  • Primanje i davanje povratnih informacija – Feedback
  • Elementi i uticaj pozitivne i negativne povratne informacije (praktični primjeri)
  • Organizacijska kultura – Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
  • Unapređenje profesionalnosti u svakodnevnom poslovanju
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
  • Razvoj vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
  • Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
  • Motivacija i samomotivacija
  • Emocionalna inteligencija
  • Upravljanje sobom u skladu sa profesionalnim i ličnim životom

 

Raspored seminara:
Registracija učesnika   09:30 – 10:00

  • 10:00 – 16:00  srijeda       21.11.2018.
  • 09:30 – 16:00  četvrtak     22.11.2018.
  • 09:00 – 11:00  petak         23.11.2018.

Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, uključuje rješavanje konkretnih problema, praktične primjere i razmjenu iskustava. Koncept rada dizajniran prema  zakonitostima  učenja  odraslih.  Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi.  Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Predavač: 
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

Kotizacija seminara:
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 01.11.2018.:

  • 1 učesnik 330,00 KM sa PDV-om
  • 2 učesnika 315,00 KM sa PDV-om po učesniku
  • 3  i više učesnika 300,00 KM sa PDV-om po učesniku

Za prijave poslije 01.11.2018. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM sa PDV-om

U cijenu kotizacije uključeno:

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi vezano za temu
  • Materijal za pisanje
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

Način prijave na seminar:

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC.
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273.
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA.
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun.

Napomena:

  • Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge
  • Ukoliko Vam je potreban prevoz kontaktirajte nas

 

Rezervacija smještaja:
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Splitu “HOTEL LUXE SPLIT“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu – 95,00 €
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu – 68,00 €

Boravišna taksa, wellness centar, parking i WI-FI uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu. Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge ili direktno na recepciji hotela.

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen (15).

Prijave traju do: 14.11.2018.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

SVAKA USPJEŠNA KARIJERA POČINJE DOBROM EDUKACIJOM!

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print