PRAKTIČNI SEMINAR IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI

Neum, 11. – 13.09.2019. godine

 


HOTEL SUNCE

PDF PROSPEKT

 

OBLASTI SEMINARA

 

I. PRIPREMA ZA JAVNU NABAVKU, PLANIRANJE, ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, CIKLUS NABAVKE I DIJAGRAM TOKA NABAVKE

II. PRIPREMA TENDERSKE DOKUMENTACIJE, OTVORENI POSTUPAK, KONKURENTSKI ZAHTJEV, KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA: NAJNIŽA CIJENA I EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJA PONUDA

III. PRIPREMA PONUDE (KAKO ODGOVORITI ZAHTJEVIMA IZ TD)

IV. PRIJEM, PREGLED I OCJENA PONUDA, ODLUKA O IZBORU/PONIŠTENJU

V. E-AUKCIJA (UMANJENJE POZICIJA NAKON E-AUKCIJE, STAV AJN BiH, PRAKTIČAN PRIMJER)

VI. PRAVNA ZAŠTITA, SUSPENZIVNO DEJSTVO ŽALBE, PRIMJERI OBRAZACA I AKATA

VII. REALIZACIJA UGOVORA

 

S obzirom da se javni sektor finansira novcem poreskih obveznika, sistem javnih nabavki je osmišljen kao jedan vrlo složen proces kojim treba obezbjediti da se prikupljena sredstva troše odgovorno, svrsishodno i s pažnjom dobrog domaćina. Da li je to slučaj?

Oni koji koriste javna sredstva, sve robe, usluge i radove, dužni su da nabavljaju kroz sistem javnih nabavki. Ovaj proces čini ciklus operacija koje preduzimaju ugovorni organi kroz nekoliko faza i to: priprema/planiranje javnih nabavki, sprovođenje postupka nabavke i realizaciju ugovora.  


Naravno, bez javnih nabavki određenih (neophodnih) roba, usluga ili radova, ugovorni organi ne bi mogli normalno funkcionisati, odnosno obavljati djelatnosti za koje su osnovani. U svim državama se izdvaja značajna količina budžetskih sredstava za potrebe javnih nabavki. Analizom i sagledavanjem efekata javnih nabavki odnosno potrošnje ugovornih organa na jednu državu, procjenjuje se i njihova učinkovitost/svrsishodnost, što je veoma bitno za uspostavljanje dobre prakse, racionalnog i efikasnog trošenja budžetskih sredstava.

Od kvaliteta zakonskih i podzakonskih akata zavisi i postizanje učinkovitog trošenja javnog novca, mada i u slučaju da imamo najbolji zakon to ne znači nužno da će i sve realizovane javne nabavke imati najbolje rezultate. Ovo u velikoj mjeri zavisi od službi koje pripremaju nabavke, sprovode proceduru izbora najpovoljnijeg ponuđača i kontrolišu realizaciju ugovora.  

Korištenje javnih sredstava od strane ugovornih organa, tj. javne nabavke robe, usluga i radova, imaju veliki značaj za privredu Bosne i Hercegovine. Takođe, oblast javnih nabavki i u zemljama Evropske unije ima veliki značaj. Ovo područje predstavlja jedan od prioriteta zakonodavne harmonizacije sa EU. Zakonom o javnim nabavkama u BiH je uspostavljen sistem javnih nabavki, podzakonskim aktima pobliže su obrađeni određeni dijelovi, ali se ipak problemi javljaju u primjeni propisa u praksi. Odgovarajuća/pozitivna praksa u oblasti javnih nabavki doprinosi i stvaranju stabilnijeg tržišta, koje je od velikog značaja za naše privredne subjekte.

 

S tim u vezi, podsjećamo na član 3. Zakona o javnim nabavkama, odnosno na opšte principe Zakona:

Ugovorni organ dužan je da postupa transparentno, da se u postupku javne nabavke prema kandidatima/ponuđačima ponaša jednako i nediskriminirajuće, na način da osigura pravičnu i aktivnu konkurenciju, s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava u vezi s predmetom nabavke i njegovom svrhom.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na direktan ili indirektan način uključene u javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremu TD, realizaciju ugovora, pripremu ponuda, osobama koje odgovaraju na zahtjeve iz TD, te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predložene teme ne ograničavaju učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama, problemima u sistemu javnih nabavki u BiH.

 

CILJEVI SEMINARA

Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima, od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača, do realizacije ugovora. Približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/ dobavljača.

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU

Svi učesnici ovog seminara će imati višestruke koristi od sticanja novih znanja, diskusije sa svim prisutnim, te analiza i pronalazak optimalnog rješenja, kadrovsko jačanje, do usvajanja novih vještina, efikasnijeg djelovanja u budućem radu, itd. Nakon seminara, učesnici će primjenom stečenog znanja smanjiti greške u svom radu, a kontaktom između kolega/učesnika će u budućnosti moći razmijeniti iskustva, te lakše prevazilaziti prepreke u radu.

 

KORIST ZA UČESNIKA

Pronaći rješenja za probleme koji se javljaju iz oblasti javnih nabavki. Upoznati učesnike koji imaju slična iskustva, te kroz diskusiju sa njima, kao i sa ovlaštenim predavačem iz oblasti javnih nabavki, unaprijediti i proširiti znanja iz ove oblasti. Razmjenom iskustava pronaći optimalna rješenja ponuđača i ugovornih organa, unaprijediti sistem javnih nabavki i povećati samopouzdanje samog učesnika koje će biti važno za budući rad. Učesnici seminara će imati priliku da usvoje nove vještine o javnim nabavkama, prošire postojeća znanja, ali i da vide praktična postupanja ostalih učesnika, ugovornih organa i ponuđača.

 

SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

 

11.09.2019. Srijeda 09:30 – 16:00

Registracija učesnika

 

  • Značaj javnih nabavki
  • Dijagram toka – proces javne nabavke
  • Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
  • Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema tenderske dokumentacije, novosti, stavovi AJN BiH
  • Priprema ponude – Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
  • Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
  • Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
  • Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
  • E-aukcija (umanjenje pozicija nakon e-aukcije – stav AJN BiH)
  • Žalba – suspenzivno dejstvo žalbe

 

12.09.2019. Četvrtak 09:30 – 16:00

 

  • Realizacija ugovora
  • Postupanje ugovornog organa:

 

  • Način korištenja informacionog sistema e-nabavke
  • Stavovi AJN BiH
  • Pojašnjenje tenderske dokumentacije
  • Prijem ponuda
  • Prijem i kontrola dokumentacije izabranog ponuđača nakon odluke o izboru
  • Postupanje sa bankarskom garancijom za dobro izvršenje posla

 

  • Interaktivan pristup, učesnici predstavljaju svoje probleme, dijalog u cilju pronalaženja rješenja
  • Posebna tema – praćenje postupaka javnih nabavki
  • Diskusija
  • Pitanja – odgovori
  • Učesnici predlažu teme za naredni seminar

PREDAVAČ: Bojan Ždrale, dipl. oec. Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II – training of treners – ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

 

13.09.2019. Petak 09:00 – 11:00

 

  • Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)
  • Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

PREDAVAČ: Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom  radu, te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalno rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači, te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

KOTIZACIJA SEMINARA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 26.08.2019.:

učesnik 330,00 KM

2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku

3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 26.08.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi 350,00tKM.

U cijenu nije uključen PDV. 

 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

 

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

 

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

 

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +38733621273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA

 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Neumu HOTEL SUNCE,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  127,00 KM
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  87,00 KM
  • Boravišna taxa po osobi/danu    2,34 KM

 

PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme 

Broj učesnika ograničen 

Prijave traju do: 04.09.2019. 

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email