“SOFT SKILLS“
RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA POTREBNIH SVAKOM ZAPOSLENIKU

Baška Voda, 06. – 08.02.2019. godine
icon-link GRAND HOTEL SLAVIA


PREUZMITE PROSPEKT SEMINARA:
icon-file-text-o PDF PROSPEKT


SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.


CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa najvažnijim poslovnim vještinama u savremenom radu
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe (sposobnosti, slabosti, reakcije u različitim situacijama i sl.)
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj bilo koje vještine
  • Unapređenje organizacije poslovanja i kvalitete rada
  • Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja


KORIST ZA ORGANIZACIJU

Organizacije će kroz obuku svojih zaposlenika razviti niz neophodnih poslovnih vještina koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i kvalitete rada. Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. Usvojene poslovne vještine pomažu nam da koristimo stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

KORIST ZA UČESNIKA
Sticanjem i primjenom neophodnih poslovnih vještina u savremenom poslovanju doprinijet će razvoju samopouzdanja u realizaciji svakodnevnih radnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti i rezultata rada. Znati kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako isključiti emocije (upravljati emocijama), a uključiti razum, predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.


SADRŽAJ SEMINARA

“SOFT SKILLS“ U SVAKODNEVNOM RADU

  • Percepcija trenutnog radnog okruženja
  • Uticaj “soft skills“ na poslovni i privatni život
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?

PSIHOLOŠKI PROFIL

  • Kako vidim i doživljavam sebe?
  • Moje sposobnosti, mane i reakcije
  • Razumijevanje sebe

KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

  • Vještina pisanja
  • Uticaj na druge kroz vještinu aktivnog slušanja
  • Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Primjena alata i tehnika za uspješnu komunikaciju

POSLOVNI ODNOSI

  • Rukovodioc – Zaposlenik & Zaposlenik – Rukovodioc
  • Timski rad
  • Kvalitetna uslužna kultura – Rad sa klijentima
  • Vještina “umrežavanja”
  • Uticaj na druge (tehnike i trikovi)

ODNOS PREMA SEBI

  • Percepcija
  • Upravljanje vremenom
  • Samomotivacija
  • Fleksibilnost
  • Kritičko razmišljanje i rješavanje problema
  • Samopouzdanje
  • Emocionalna inteligencija

 

PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.


RASPORED SEMINARA

 icon-clock-o  10:00 – 16:00 srijeda    06.02.2019.

 icon-clock-o  09:30 – 16:00 četvrtak  07.02.2019.
   09:00 – 11:00 petak      08.02.2019.


METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

 

KOTIZACIJA SEMINARA
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 23.01.2019.:
učesnik 330,00 KM 
2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku
3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 23.01.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi: 350,00 KM
U cijenu uključen PDV.


U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici, prilozi i sl.
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja


NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +387 33 621 273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA
  • Kada dobijemo prijavu na osnovu nje šaljemo Vam potvrdu prijave i predračun


PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge


REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Baškoj Vodi “GRAND HOTEL SLAVIA“,  po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  57,00 €
1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu     37,00 €
Boravišna taxa po osobi/danu                    1,25 €

Wellness centar, hotelski bazeni i saune, fitnes centar, WI-FI i parking uključeni u cijenu.

Na osnovu Vašeg prijavnog obrasca izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu.
Troškove smještaja možete platiti putem predračuna ili po fakturi nakon izvršene usluge.


Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 30.01.2019.

 

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email