SAVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I PRAVILA POSLOVNOG BONTONA

Split, 06. – 08.11.2019. godine

 

HOTEL LUXE SPLIT

 

PDF PROSPEKT

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

 

CILJEVI SEMINARA

 

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
  • Razvoj planova savremene interne i eksterne komunikacije
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
  • Usvajanje alata i tehnika poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU

Unapređenje poslovne komunikacije i pravila poslovnog bontona sa klijentima, saradnicima i kolegama sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije. Efektivno i efikasno upravljanje konfliktima i emocijama sa ciljem podizanja organizacijske kulture na viši nivo. Kroz niz modela, tehnika i primjera učesnici će steći praktične alate koje već idući dan mogu primijeniti u svom poslovanju. Uspjeh u komunikaciji znači i uspjeh u poslu.

 

KORIST ZA UČESNIKA

Prepoznavanje novih načina primjene poslovne komunikacije i poslovnog bontona, a sve u cilju postizanja boljih rezultata i kvalitetnijeg poslovanja. Usvajanje savremenih komunikacijskih vještina sa ciljem unapređenja profesionalnosti u radu. Ostvarivanje kvalitetne saradnje sa domaćim i stranim poslovnim partnerima kroz savremena pravila profesionalnosti. Vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama.

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

  • Psihologija i komunikologija
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Unapređenje savremene interne i eksterne poslovne komunikacije
  • Razvoj planova komunikacije
  • Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
  • Protokol i pravila poslovnog bontona
  • Savremeni poslovni bonton u zemljama EU / međusobni uticaj globalizacije i nacionalnih kultura
  • Tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Poslovna retorika i korespondencija
  • Aktivno slušanje kao tehnika
  • Verbalna komunikacija
  • Paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Telefonska komunikacija
  • Elektronska komunikacija
  • Profesionalnost i etičnost u poslovanju
  • Kvalitetna uslužna kultura
  • Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
  • Uspješna komunikacija sa kolegama – uticaj na druge
  • Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
  • Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija u poslu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

  10:00 – 16:00 srijeda    06.11.2019.

  09:30 – 16:00 četvrtak  07.11.2019.

  09:00 – 11:00 petak       08.11.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

KOTIZACIJA SEMINARA

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 21.10.2019.:

učesnik 330,00 KM

2 učesnika 315,00 KM  – po učesniku

3  i više učesnika 300,00 KM – po učesniku

Za prijave poslije 21.10.2019. cijena kotizacije po učesniku iznosi 350,00tKM.

Oslobođeno plaćanje PDV-a. 

 

U CIJENU KOTIZACIJE UKLJUČENO

 

  • Učešće na seminaru
  • Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj i elektronskoj formi
  • Prezentacija – priručnik, testovi, upitnici i prilozi
  • Materijal za pisanje
  • Kontakt lista učesnika
  • Uvjerenje o usavršavanju (Certifikat)
  • Piće osvježenja i kafe pauze za vrijeme predavanja

 

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR

 

  • Na drugoj strani prospekta (koji možete na vrhu ovog članka preuzeti preko označenog linka) nalazi se PRIJAVNI OBRAZAC
  • Popunjen prijavni obrazac možete poslati putem maila na info@kventum.ba ili putem faxa +38733621273
  • Možete se prijaviti i online, na dnu ovog članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJA

 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u Splitu “HOTEL LUXE SPLIT“, po veoma povoljnim cijenama samo za naše klijente:

 

  • 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu  95,00 €
  • 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu  68,00 €

 

Boravišna taksa, wellness centar, parking i WI-FI uključeni u cijenu 

 

PLAĆANJE MOŽETE IZVRŠITI NA OSNOVU

  • Predračuna ili
  • Po fakturi nakon izvršene usluge

Nakon što nam dostavite popunjen prijavni obrazac ili online prijavu, izvršit ćemo rezervaciju smještaja za Vas u hotelu i poslati Vam potvrdu prijave na seminar, kao i predračune za kotizaciju i smještaj. 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme 

Broj učesnika ograničen 

Prijave traju do: 30.10.2019. 

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

ONLINE REGISTRACIJA
Sva polja označena sa (*) su obavezna.

1. Učesnik

Podjelite ovaj post sa prijateljima...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email